Конспект уроку "Елементи гри у середовищі програмування Скретч"

Про матеріал
Повторення і систематизація вивченого. Робота у середовищі Scrаtch. Розробка і презентація власних ігрових проектів учнями 7-х класів для учнів 2-го класу - з метою зацікавлення молодших школярів, залучення учнів до спільної роботи, виховання у дітей поваги до праці один одного, вміння співпрацювати і презентувати свої проекти - для учнів 7-класників.
Перегляд файлу

 

Тема:    Повторення та узагальнення вивченого

Елементи гри у середовищі Scratch. Презентація власних ігрових Scratch-проектів учнями 7-х класів

Мета:

          Навчальна -  узагальнити знання з даної теми;

          Розвиваюча - розвивати логічне та алгоритмічне мислення;

          Виховна - виховувати інтерес до інформатики, зокрема, до початків програмування, повагу до праці і досягнень інших людей, вміння співпрацювати з учнями різних вікових категорій.

Тип уроку:  повторення і узагальнення вивченого.

Обладнання та наочність: зошити, комп’ютери (середовище Scratch, підготовлені раніше проекти учнів 7-класників), малюнки дітей 2-класників, презентація вчителя, проектор.

План:

  1. Організаційний момент.
  2. Актуалізація знань. Повторення вивченого.
  3. Презентування учнями 7-го класу своїх робіт.
  4. Руханка (фізкультхвилинка).
  5. Спільна робота учнів за комп’ютером.
  6. Підсумок уроку.

Хід уроку:

1. Організаційний момент.

  • Привітання.
  • Відмічання відсутніх.
  • Перевірка готовності учнів до уроку.
  • 7-класники готуються до презентування за комп’ютерами.
  • 2-класники – за партами з своїми малюнками.
  • Ознайомлення дітей із метою і завданнями уроку.

2. Актуалізація знань. Усне опитування.

1. Хто може бути виконавцем команд?

2. Команда  – це…

2. Наведи приклади словесного подання команд.

3. Алгоритм – це…

4. Наведи приклади виконавців та системи їх команд.

5. Середовище виконання команд виконавцем. Навести приклади.

3. Презентація учнями 7-го класу своїх робіт. (Кожен коротко розказує мету свого проекту, демонструє його можливості)

 

4. Руханка.

Фізкультхвилинка- відео «Вверх-вниз»

5. Робота за комп’ютером.

Інструктаж з безпеки життєдіяльності при роботі за комп’ютером

Учням другого класу пропонується реалізувати власний задум гри (за наперед підготовленими малюнками).

 

 

 

 

 

З допомогою старшокласників у готовому проекті змінити виконавця (намалювати самостійно), намалювати сцену, додати скрипти. Створити спільний проект – гру «Лабіринт» за власним сценарієм. Продемонструвати свій проект, виграти у ньому, помінятися місцями з однокласниками – постаратись виграти у їх іграх-проектах.

 

 

 

 

 

 

 

Релаксація.

Працюючи за комп’ютером, не можна забувати про відпочинок для очей, адже вони теж втомлюються.

  • Обертати очима по колу.
  • Рухати вгору, вниз.
  • Рухати вліво, вправо.
  • Заплющити та розплющити очі.

6. Підсумок уроку:

1. Чи цікаво було на уроці?

2. Чи сподобалось працювати в команді з старшокласниками?

3. Чи виконали поставлені на початку уроку задачі?

4. Про що хотіли би дізнатися більше?

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 червня 2019
Переглядів
1419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку