Тема: Повторення та узагальнення вивченого
Елементи гри у середовищі Scratch. Презентація власних ігрових Scratch-проектів учнями 7-х класів
Мета:
Навчальна - узагальнити знання з даної теми;
Розвиваюча - розвивати логічне та алгоритмічне мислення;
Виховна - виховувати інтерес до інформатики, зокрема, до початків програмування, повагу до праці і досягнень інших людей, вміння співпрацювати з учнями різних вікових категорій.
Тип уроку: повторення і узагальнення вивченого.
Обладнання та наочність: зошити, комп’ютери (середовище Scratch, підготовлені раніше проекти учнів 7-класників), малюнки дітей 2-класників, презентація вчителя, проектор.
План:
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
2. Актуалізація знань. Усне опитування.
1. Хто може бути виконавцем команд?
2. Команда – це…
2. Наведи приклади словесного подання команд.
3. Алгоритм – це…
4. Наведи приклади виконавців та системи їх команд.
5. Середовище виконання команд виконавцем. Навести приклади.
3. Презентація учнями 7-го класу своїх робіт. (Кожен коротко розказує мету свого проекту, демонструє його можливості)
4. Руханка.
Фізкультхвилинка- відео «Вверх-вниз»
5. Робота за комп’ютером.
Інструктаж з безпеки життєдіяльності при роботі за комп’ютером
Учням другого класу пропонується реалізувати власний задум гри (за наперед підготовленими малюнками).
З допомогою старшокласників у готовому проекті змінити виконавця (намалювати самостійно), намалювати сцену, додати скрипти. Створити спільний проект – гру «Лабіринт» за власним сценарієм. Продемонструвати свій проект, виграти у ньому, помінятися місцями з однокласниками – постаратись виграти у їх іграх-проектах.
Релаксація.
Працюючи за комп’ютером, не можна забувати про відпочинок для очей, адже вони теж втомлюються.
6. Підсумок уроку:
1. Чи цікаво було на уроці?
2. Чи сподобалось працювати в команді з старшокласниками?
3. Чи виконали поставлені на початку уроку задачі?
4. Про що хотіли би дізнатися більше?