Тема уроку з інформатики: „Виконання розрахунків. Побудова діаграм у ЕТ Ехсе1”.
Тема уроку з алгебри: „Одночлени. Многочлени. Дії з многочленами».
Мета уроку з інформатики: навчитись виконувати розрахунки в електронних таблицях; будувати діаграми в Ехсе1.
Мета уроку з алгебри: навчитися розкладати многочлени на множники, працювати з одночленами.
Тип уроку: бінарний урок
БІНАРНИЙ УРОК З ІНФОРМАТИКИ Й АЛГЕБРИ
Тема уроку з інформатики: „Виконання розрахунків. Побудова діаграм у ЕТ Ехсе1”.
Тема уроку з алгебри: „Одночлени. Многочлени. Дії з многочленами».
Мета уроку з інформатики: навчитись виконувати розрахунки в електронних таблицях; будувати діаграми в Ехсе1.
Мета уроку з алгебри: навчитися розкладати многочлени на множники, працювати з одночленами.
Тип уроку: бінарний урок
Хід уроку:
Організаційний момент.
Вчитель інформатики: Оголошує мету уроку та етапи.
Урок проходить у 3 етапи:
Iетап — обробка інформації з алгебри, представлення її у вигляді таблиць;
IIетап — побудова діаграм за допомогою електронних таблиць Ехсе1;
IIIетап — підбиття підсумків. Висновки.
ХІД УРОКУ
Велика книга природи лежить відкритою перед нами, але її не можна зрозуміти, не вивчивши тієї мови, якою вона написана, а мова ця – математика.
Галілео Галілей
І. Мотивація навчальної діяльності
Уявіть себе працівниками – інженерами відділку на підприємстві. Вакантних місць у відділку стає менше, тому треба довести свою компетентність при створенні електронного звіту, і таким чином зберегти своє робоче місце.
Учні об’єднуються в 3 групи.
Обробка інформації з алгебри, представлення її у вигляді таблиць.
(І етап уроку)
Вчитель інформатики:
Вчитель математики: /УЧЕНЬ1/
Вчитель математикиї:
Заповнюють таблицю „ ”). /Учень2/
Наступним етапом нашого уроку буде збір даних для таблиці „ ”. (Учитель пропонує перейти на вкладку „ ” та проаналізувати дані” /Учень3/.
Учитель математики на основі зібраних даних робить висновки, пропонує створити діаграми і передає слово вчителю інформатики.
Побудова діаграм за допомогою електронних таблиць Ехсе1. (ІІ етап уроку)
Вчитель інформатики: На основі таблиці „ ” вам треба побудувати наглядні діаграми. Для цього вам треба створити цю таблицю в Excel. Давайте згадаємо як це робиться /Учень 4/.
В наступній частині уроку ми будемо працювати над створенням графіків. Побудуємо окремі діаграми для. /Учень 5/
Підбиття підсумків. Висновки (III етап уроку)
Вчитель інформатики: Проаналізуємо діаграму «», що включає дані:. Аналізувати будемо з погляду інформатики й географії. /УЧЕНЬ 7/
Вчитель географії: Завершимо аналіз порівняльної економіко-географічної характеристики США та Канади, і для цього ми пропонуємо відповісти на питання тесту.
(Учні працюють над різнорівневими завданнями тесту 4-5 хв.)
Аналіз роботи учнів на уроці. Виставляння балів.
(Аналізує роботу учнів на уроці, виставляє бали вчитель інформатики. Аналізує роботу учнів на уроці, виставляє бали вчитель географії)
Домашнє завдання.
Вчитель інформатики: Повторити матеріал про формули і функції ЕТ Ехсе1, скласти короткий конспект
Вчитель географії: Підготувати повідомлення про Мексику.
Вчитель інформатики: Сьогодні на уроці, працюючи з програмою «Електронний атлас „Економічна і соціальна географія світу”, ви сформували банк даних для побудови діаграм, навчилися будувати діаграми в електронних таблицях Ехсе1.
Вчитель географії: Сьогодні на уроці ви навчилися складати порівняльну характеристику двох держав.