25 вересня о 19:00Вебінар: Співпраця вчителя та батьків: модернізовані підходи та нетипові форми взаємодії

БІНАРНИЙ УРОК З ІНФОРМАТИКИ Й АЛГЕБРИ

Про матеріал

Тема уроку з інформатики: „Виконання розрахунків. Побудова діаграм у ЕТ Ехсе1”.

Тема уроку з алгебри: „Одночлени. Многочлени. Дії з многочленами».

Мета уроку з інформатики: навчитись виконувати розрахунки в електронних таблицях; будувати діаграми в Ехсе1.

Мета уроку з алгебри: навчитися розкладати многочлени на множники, працювати з одночленами.

Тип уроку: бінарний урок

Перегляд файлу

БІНАРНИЙ УРОК З ІНФОРМАТИКИ Й АЛГЕБРИ

 

Тема уроку з інформатики: „Виконання розрахунків. Побудова діаграм у ЕТ Ехсе1.

Тема уроку з алгебри: „Одночлени. Многочлени. Дії з многочленами».

 

Мета уроку з інформатики: навчитись виконувати розрахунки в електронних таблицях; будувати діаграми в Ехсе1.

Мета уроку з алгебри: навчитися розкладати многочлени на множники, працювати з одночленами.

Тип уроку: бінарний урок

Хід уроку:

Організаційний момент.

Вчитель інформатики: Оголошує мету уроку та етапи.

Урок проходить у 3 етапи:

Iетап — обробка інформації з алгебри, представлення її у вигляді таблиць;

IIетап — побудова діаграм за допомогою елек­тронних таблиць Ехсе1;

IIIетап — підбиття підсумків. Висновки.

ХІД УРОКУ

Велика книга природи лежить відкритою перед нами, але її не можна зрозуміти, не вивчивши тієї мови, якою вона написана, а мова ця – математика.

Галілео Галілей

І. Мотивація навчальної діяльності

Уявіть себе працівниками – інженерами  відділку на підприємстві. Вакантних місць у відділку стає менше, тому треба довести свою компетентність при створенні електронного звіту, і таким чином зберегти своє робоче місце.

Учні об’єднуються в 3 групи.

 

Обробка інформації з алгебри, представлення її у вигляді таблиць.

(І етап уроку)

Вчитель інформатики:

Вчитель математики: /УЧЕНЬ1/

Вчитель математикиї:

Запов­нюють таблицю   ”). /Учень2/

Наступним етапом нашого уроку буде збір даних для таблиці „ ”. (Учитель пропонує перейти на вкладку „ ” та проаналізувати дані” /Учень3/.

Учитель математики на основі зібраних даних робить висновки, пропонує створити діаграми і передає слово вчителю інформатики.

 

 

Побудова діаграм за допомогою елек­тронних таблиць Ехсе1. (ІІ етап уроку)

Вчитель інформатики: На основі таблиці „ ” вам треба побудувати наглядні діаграми. Для цього вам треба створити цю таблицю в Excel. Давайте згадаємо як це робиться /Учень 4/.

В наступній частині уроку ми будемо  працювати над створенням  графіків. Побудуємо окремі діаграми для. /Учень 5/

 

Підбиття підсумків. Висновки (III етап уроку)

Вчитель інформатики: Проаналізуємо діаграму «», що включає дані:. Аналізувати будемо з погляду інформатики й географії. /УЧЕНЬ 7/

Вчитель географії: Завершимо аналіз порівняльної економіко-географічної характеристики США та Канади, і для цього ми пропонуємо відповісти на питання тесту.

(Учні працюють над різнорівневими завданнями тесту 4-5 хв.)

Аналіз роботи учнів на уроці. Виставляння балів.

(Аналізує роботу учнів на уроці, виставляє бали вчитель інформатики. Аналізує роботу учнів на уроці, виставляє бали вчитель географії)

Домашнє завдання.

Вчитель інформатики: Повторити матеріал про формули і функції ЕТ Ехсе1, скласти короткий конспект

Вчитель географії: Підготувати повідомлення про Мексику.

Вчитель інформатики: Сьогодні на уроці, пра­цюючи з програмою «Електронний атлас „Економічна і соціальна географія світу”, ви сформували банк даних для по­будови діаграм, навчилися будувати діаграми в електронних таблицях Ехсе1.

Вчитель географії: Сьогодні на уроці ви навчи­лися складати порівняльну характеристику двох держав.

 

 

doc
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
281
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку