Бінарний урок з інтегрованого курсу «Література» та англійської мови
(5 клас)
«Безсмертний твір Марка Твена «Пригоди Тома Сойера та Геккельберрі Фінна», що має міжнародну популярність»
НВК «Гімназія-школа»№27
Бінарний урок з інтегрованого курсу «Література» та англійської мови
(5 клас)
«Безсмертний твір Марка Твена «Пригоди Тома Сойера та Геккельберрі Фінна», що має міжнародну популярність»
Укладачі:
Учитель літератури: Похвалітова Ю.М.
Учитель англійської мови: Попова К.С.
Маріуполь – 2021
Тема: Безсмертний твір Марка Твена «Пригоди Тома Сойера та Геккельберрі Фінна», що має міжнародну популярність.
Мета:
Обладнання: підставки зі смайликами; слайд-презентація; телевізор; уривки з твору «Пригоди Тома Сойера» українською та англійською мовами; картки.
Хід уроку
Організаційний момент
Узл: Доброго дня, діти!
Уам: Good morning, dear kids! Nice to meet you today at our lesson. How are you doing? I know that at the literature lesson you have read an interesting and funny story about a boy, named Tom Sawyer. This book was written by Mark Twain, a famous American writer. But today we have an unusual lesson. We have Literature and English together. Are you ready to start?
Узл: Сполучені Штати – одна з наймогутніших країн світу, чия історія налічує понад 200 років. Сьогодні ми спробуємо поринути у світ Америки середини 19 століття. Повною мірою відчути себе маленькими американцями, героями твору М.Твена. Сьогодні ви матимете оцінки з двох предметів – англійської мови та літератури.
На спеціальних підставках діти прикліпляють смайлик «із настроєм», відповідаючи на питання вчителя англійської мови.
Уам: Tell me, children, what is your mood today? I hope you are fine. I`d like you to choose “a smile” which shows your mood.
Узл: А у кінці уроку подивимося, чи змінився ваш настрій протягом роботи.
Робота за змістом уроку
Опрацювання біографії письменника.
УЗЛ: Уявімо себе юними журналістами, в яких є унікальна можливість поспілкуватись із самим великим письменником М.Твеном. Які б питання ви поставили автору?
УАМ: So, kids, who wants to be Mark Twain? (Учитель обирає одного з учнів) Meet our famous writer! (слайд із портретом М.Твена)
Евристична бесіда
УЗЛ: Діти, скільки років минуло з часу написання твору?
УАМ: What character did you like most of all?
УЗЛ: Які епізоди здалися вам найбільш вражаючими?
УАМ: What unusual activities did you notice in this book?
УЗЛ: Чи є поезія в описанні першого кохання у творі?
УАМ: Were you impressed by the lifestyle of Huck Finn?
УЗЛ: Якої розв`язки ви очікували, читаючи цей твір?
УАМ: Was the ending of the book predictable?
Робота в групах
Учні заздалегідь об`єднані у 3 групи. Кожна група отримує завдання: зробити характеристику одного з трьох головних героїв твору. Учні здійснюють характеристику за певним планом (на слайді з`являється план):
Один представник від групи зачитує складену характеристику. Учасникам інших груп пропонується дібрати прикметники для увиразнення персонажів англійською мовою (слайд із прикметниками – на екрані з`являється велика кількість прикметників англійською мовою. Учням надається 3-5 хвилин для вибору потрібних прикметників. Слайд «Фотопортрет» - на екрані з`являється портрет персонажа та прикметники, які діти дібрали англійською мовою. Учням пропонується перекласти їх українською мовою. Поряд із англійськими прикметниками з`являється їхній український переклад.)
Аудіювання з теми
Учням пропонується подивитись відео та виконати завдання типу «True\false»(The Adventure of Tom Sawyer episode 1 HD (English Subtitle) youtube.)
Робота з карткою.
Read the sentences and say if they are true or false. Correct the mistake.
Фізкультхвилинка
Закріплення матеріалу
-Гра «Юні знавці пригод Тома Сойера»
Групам пропонується бліц-опитування за змістом тексту. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал, який стане додатковим до основної оцінки з обох предметів.
All is well, that ends well.
You know a man by his friends.
While there is life, there is hope.
Учні повинні визначити, якому з героїв і чому підходить те чи інше прислів`я, використовуючи готові мовні кліше (слайд).
I think this proverb is about … because …
I can say that these words best describe … because …
In my opinion this proverb tells about … because …
УЗЛ: Діти, сьогодні ми з вами зробили спробу поринути у чарівний світ Марка Твена. Як відомо, хороша книга – це книга, яка чомусь навчає читача. Пропоную вам у робочих зошитах написати творчу роботу з теми «Чого навчила мене книга про Тома Сойера» (обсяг 0,5 сторінки).
Домашнє завдання
- дати відповідь на запитання “Do I really want to have such a friend as Tom?”
- намалювати ілюстрацію до епізоду з твору, який найбільше сподобався.
Підсумки уроку
-На підставках діти прикліплюють поряд з першим смайликом другий, що відображає їхній настрій наприкінці уроку.
Гра «Мікрофон» - кожен з учнів передає мікрофон сусіду, пояснюючи одним реченням, яким став або залишився його настрій, чому.
-Оцінювання – учні здають зошити з творчими роботами.