Бінарний урок з інтегрованого курсу «Література» та англійської мови (5 клас)

Про матеріал

Бінарний урок з інтегрованого курсу «Література» та англійської мови

(5 клас)

«Безсмертний твір Марка Твена «Пригоди Тома Сойера та Геккельберрі Фінна», що має міжнародну популярність»

Перегляд файлу

НВК «Гімназія-школа»№27

 

 

 

 

 

 

Бінарний урок з інтегрованого курсу «Література»  та англійської мови

 (5 клас)

 «Безсмертний твір Марка Твена «Пригоди Тома Сойера та Геккельберрі Фінна», що має міжнародну популярність»

 

 

 

Укладачі:

Учитель літератури: Похвалітова Ю.М.

                   Учитель англійської мови: Попова К.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маріуполь – 2021

 

 

Тема: Безсмертний твір Марка Твена «Пригоди Тома Сойера та Геккельберрі Фінна», що має міжнародну популярність.

Мета:

  • Дидактична – удосконалення монологічного та діалогічного мовлення на задану тему;
  • удосконалення вміння аудіювання а також вміння аналізувати та систематизувати матеріал уроку.
  • Розвиваюча – розвиток уміння працювати з текстом, вміння порівнювати почутий матеріал та робити самостійні висновки.
  • Виховна – виховувати кращі моральні якості;
  •  пробуджувати зацікавлення культурою іншого народу;
  •  виховувати здатність до групової роботи.

Обладнання: підставки зі смайликами; слайд-презентація; телевізор; уривки з твору «Пригоди Тома Сойера» українською та англійською мовами; картки.

 

Хід уроку

Організаційний момент

Узл: Доброго дня, діти!

Уам: Good morning, dear kids! Nice to meet you today at our lesson. How are you doing? I know that at the literature lesson you have read an interesting and funny story about a boy, named Tom Sawyer. This book was written by Mark Twain, a famous American writer. But today we have an unusual lesson. We have Literature and English together. Are you ready to start?

Узл: Сполучені Штати – одна з наймогутніших країн світу, чия історія налічує понад 200 років. Сьогодні ми спробуємо поринути у світ Америки середини 19 століття. Повною мірою відчути себе маленькими американцями, героями твору М.Твена. Сьогодні ви матимете оцінки з двох предметів – англійської мови та літератури.

 

На спеціальних підставках діти прикліпляють смайлик «із настроєм», відповідаючи на питання вчителя англійської мови.

Уам: Tell me, children, what is your mood today? I hope you are fine. I`d like you to choose “a smile” which shows your mood.

Узл: А у кінці уроку подивимося, чи змінився ваш настрій протягом роботи.

Робота за змістом уроку

Опрацювання біографії письменника.

УЗЛ: Уявімо себе юними журналістами, в яких  є унікальна можливість поспілкуватись із самим великим письменником М.Твеном. Які б питання ви поставили автору?

УАМ:  So, kids, who wants to be Mark Twain? (Учитель обирає одного з учнів) Meet our famous writer! (слайд із портретом М.Твена)

  • Nice to meet you! How are you?
  • What is your real name and surname?
  • Are you from America?
  • What is your nationality?
  • How old are you?
  • What is your profession?
  • Have you got a family?
  • How many children have you got?
  • Have you got any friends?
  • Have you got a pet?
  • What is your hobby?
  • Where do you live?
  • What is your best book?
  • When did you begin to write stories?
  • How many books have you got? Thank you.

Евристична бесіда

УЗЛ: Діти, скільки років минуло з часу написання твору?

УАМ: What character did you like most of all?

УЗЛ: Які епізоди здалися вам найбільш вражаючими?

УАМ: What unusual activities did you notice in this book?

УЗЛ: Чи є поезія в описанні першого кохання у творі?

УАМ: Were you impressed by the lifestyle of Huck Finn?

УЗЛ: Якої розв`язки ви очікували, читаючи цей твір?

УАМ: Was the ending of the book predictable?

Робота в групах

Учні заздалегідь об`єднані у 3 групи. Кожна група отримує завдання: зробити характеристику одного з трьох головних героїв твору. Учні здійснюють характеристику за певним планом (на слайді з`являється план):

  • Соціальний стан персонажа;
  • Портретна характеристика;
  • Риси характеру;
  • Особливості мови персонажа;
  • Вчинки героя;
  • Ставлення інших персонажів;
  • Ставлення автора.

Один представник від групи зачитує складену характеристику. Учасникам інших груп пропонується дібрати прикметники для увиразнення персонажів англійською мовою (слайд із прикметниками – на екрані з`являється велика кількість прикметників англійською мовою. Учням надається 3-5 хвилин для вибору потрібних прикметників. Слайд «Фотопортрет» - на екрані з`являється портрет персонажа та прикметники, які діти дібрали англійською мовою. Учням пропонується перекласти їх українською мовою. Поряд із англійськими прикметниками з`являється їхній український переклад.)

Аудіювання з теми

  • «Упізнай героя»
  • He lives in the street. He is the first to walk without shoes in spring. He uses bad words. He doesn`t need going to school, washing his face and wearing clean clothes. He is Tom`s best friend. What is his name? (Huck)
  • She has a mother and a father. She lives in a big house. She goes to school every day. She can read and write. She is little. She has a round face. Her eyes are large and blue. Her hair is long. She wears a nice dress. She is a beautiful girl (Becky Thacher)
  • He is a boy with ideas. He goes to school, but he hates it. He likes to play, he knows many interesting games. He has many friends. His best friends are Huck and Joy. He has no mother and father, but he has got an aunt. He likes fishing, playing games, Becky and sugar. He doesn`t like school, his teacher and modal boys. (Tom Sawyer)
  • She is neither very small nor very tall. Her hair is grey. She wears a dark dress. She takes care about her house and her family. Her hobby is cooking. She doesn`t go to school. I think she loves Tom very much and Tom loves her. She is Tom`s aunt. (aunt Polly)
  • True\false

Учням пропонується подивитись відео та виконати завдання типу «True\false»(The Adventure of Tom Sawyer episode 1 HD (English Subtitle) youtube.)

Робота з карткою.

Read the sentences and say if they are true or false. Correct the mistake.

  • Tom does not want to be nor doctor or nor pilot.
  • He likes fishing by the lake most of all.
  • The boy wants to be free.
  • He enjoys sitting under a tree.
  • Tom and Huck Finn are playing at the beach.
  • The friends chase the steamboat.

 

 Фізкультхвилинка 

 Закріплення матеріалу

-Гра «Юні знавці пригод Тома Сойера»

Групам пропонується бліц-опитування за змістом тексту. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал, який стане додатковим до основної оцінки з обох предметів.

  • Хто виховував Тома?
  • Ім`я його зведеного брата.
  • За яку роботу Том брав з хлопців платню?
  • Ім`я дівчинки, яку він кохав?
  • Донькою кого вона була?
  • День тижня, коли сталося вбивство лікаря?
  • Ім`я персонажа, якого звинуватили у вбивстві.
  • Хто допоміг Мефу Поттеру у суді?
  • Де Том зустрів індіанця Джо після суду?
  • Що Том ненавидів, а Сід та Мері дуже любили?
  • Найкращий засіб зводити бородавки -…
  • Мовна гра «Apply the Proverb».(слайд із прислів`ями)

All is well, that ends well.

You know a man by his friends.

While there is life, there is hope.

Учні повинні визначити, якому з героїв і чому підходить те чи інше прислів`я, використовуючи готові мовні кліше (слайд).

I think this proverb is about … because …

I can say that these words best describe … because …

In my opinion this proverb tells about … because …

  • Монологічне висловлювання

УЗЛ: Діти, сьогодні ми з вами зробили спробу поринути у чарівний світ Марка Твена. Як відомо, хороша книга – це книга, яка чомусь навчає читача. Пропоную вам у робочих зошитах написати творчу роботу з теми «Чого навчила мене книга про Тома Сойера» (обсяг 0,5 сторінки).

 Домашнє завдання

- дати відповідь на запитання “Do I really want to have such a friend as Tom?”

- намалювати ілюстрацію до епізоду з твору, який найбільше сподобався.

 Підсумки уроку

-На підставках діти прикліплюють поряд з першим смайликом другий, що відображає їхній настрій наприкінці уроку.

Гра «Мікрофон» - кожен з учнів передає мікрофон сусіду, пояснюючи одним реченням, яким став або залишився його настрій, чому.

-Оцінювання – учні здають зошити з творчими роботами.

docx
Додано
28 грудня 2021
Переглядів
294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку