Бінарний урок з української літератури та англійської мови на тему: «Подорож до чарівної Країни казок» "Trevelling to the Magic Fairy land"

Про матеріал
Мета уроку - докладніше ознайомити учнів з українськими народними казками та казками зарубіжних письменників; формувати інтерес до читання;
Перегляд файлу

Бінарний урок з української літератури та англійської мови на тему: «Подорож до чарівної Країни казок»

"Trevelling to the Magic Fairy land"

Мета:

·        докладніше ознайомити учнів з українськими народними казками та казками зарубіжних письменників; формувати інтерес до читання;

·        розвивати просторову уяву, композиційні вміння та навички, творчу фантазію, комунікативні вміння та навички роботи в групах;

·        виховувати національно-культурну свідомість учнів, повагу й інтерес до усної народної творчості.

Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань.

Форма уроку: подорож до країни казок.

Обладнання: збірники  казок, ілюстрації до них, мультимедійна дошка, виставка творів митців, презентаційні слайди, картки, тести

ХІД УРОКУ

І.   ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Всі мерщій сідайте, діти.

Домовляймось не шуміти,

На уроці не дрімати,

Руки вчасно підіймати.

І щоб не було мороки!

 Всі готові до уроку?

 Тож гаразд, часу не гаймо

 І урок розпочинаймо.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

Слово вчителя

 Не існує на світі такої людини, яка б не чула, не читала б і не знала казок. Казка як своєрідний жанр народної творчості здавна посідала важливе місце у фольклорі всіх народів світу. Згадки про казку (як і її зразки) знаходимо в різноманітних писемних пам'ятках, що дійшли до нашого часу крізь віки і тисячоліття.

Без казки ми не уявляємо свого дитинства, бо саме у народній казці представлено світ образних уявлень про добро й зло, правду й кривду, прекрасне й потворне.

Особливої ваги набуває повчальний аспект народної казки: через вчинки героїв ми засвоюємо морально-етичні норми поводження в довкіллі. Завдяки їй ми розуміли, що таке добро і зло, дізналися про звичаї та традиції свого та інших народів.

Сьогодні ми будемо подорожувати сторінками українських та зарубіжних казок!

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ ТА ЗАВДАНЬ УРОКУ

Слово вчителя

Сьогодні ми більш докладно поговоримо про ті казки, які вчили на попередніх уроках з української літератури та англійської мови.

ІІІ. СПРИЙНЯТТЯ Й РОЗУМІННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

ПОДОРОЖ УКРАЇНСЬКИМИ КАЗКАМИ

1. Станція «Наукова". "Science"

 Інтерактивна вправа «Незакінчене речення».

1.       Фольклор — це...

2.       Казка — це...

3.       Види казок: ...

4.       Народна казка — це...

5.       Літературна казка — це...

2. Станція «Книжкова». "Booking"

Робота з виставкою книг       

- Які книжки у нас розташовані на полиці?

- Давайте пригадаємо імена українських письменників, які писали казки.

- А яких ви можете назвати зарубіжних казкарів?

Учитель. Дякую за відповіді.

3. Станція «Перекладацька"."Translating"

Колективна робота

Гра " Я - перекладач"( за допомогою презентації учні заповнюють таблиці, перекладаючи імена казкових персонажів українською та англійською мовами)

4. Станція «Поштова». "Posts"

Слово вчителя

      Вранці на адресу нашої школи прийшла телеграма, але ,на жаль, казкові герої забули поставити свої підписи.

Гра "Впізнай героя"

 

ТЕЛЕГРАМА.

ДОРОГІ ДІТИ ! Вітаємо вас прийдешнім НОВИМ РОКОМ!

З Новим роком, любі діти!
Хай в квартирі і хатині
Заіскриться вогник чуда,
Хай добро до вас прибуде.

Хай насіється із неба
Те, чого усім вам треба.
Хай зійде вам Божа ласка,
І в життя ввірветься казка.

Підписалися:

1.Надсилаю телеграму і усіх я вас благаю :"Знайдіть мій черевичок!"(Попелюшка).

2.Не встигну повернутися. Терміново викликали лікувати звірів до Африки!

(Лікар Айболить)

3.Сиджу на даху, Малюк побіг за варенням.(Карлсон)

4. Сиджу у діжці з фарбою, переховуюсь від собак. (Лис Микита)

5. Дуже хотілося б потрапити до вас, але пан наказав виткати полотна з однієї стеблини льону. (Мудра дівчина).

5. Станція " Спортивна" . "Sports"

Фізкультхвилинка.

6 Станція "Кмітлива". "Clever"

Виконання учнями тестових завдань з теми "Казки"( завдання українською та англійською мовою). Прийом "Взаємоперевірка"

7. Станція "Загадкова" . "Magic"

Прийом "Чарівна торба"

8. Станція "Мультиплікаційна". "Сartoons"

Учням запропоновано уривок М/ Ф "Вінні Пух" англійською мовою.

Завдання :переказати текст українською та англійською мовами.

ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Метод "Мікрофон"

      Я дізнався на уроці...

__     Ми повторили на уроці...

V. ПІДСУМОК УРОКУ

Учитель

Існує книг багато на землі,

 Вони цікаві, мудрі та повчальні,

Та кожен з нас, дорослий чи малий,

 Казки читає — дуже вони гарні.

VІ.  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

Написати твір за темою «Моя улюблена  казка» ( українською та англійською мовами)

 

 

docx
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
550
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку