Бінарний урок з української та англійської мови на тему: "Шкільні речі"

Про матеріал
Конспект уроку для учнів 2 класу, який можна використовувати при закріпленні матеріалу по темі Шкільні речі
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

    План-конспект інтегрованого уроку з української та англійської мови у 2 класі на тему: “Шкільні речі”

 

 

 

 

                                                       

 

 

                                                                             вчитель англійської мови

                                                                            Великоберезовицької

                                                                           ЗОШ I-III ступенів

                                                                            Бігун М. Р.

                

Тема уроку української мови: закріплення знань про речення, що означають назви предметів. Навчити другокласників визначати види речень за метою висловлювання; визначати ознаки різних речень за метою висловлювання, розрізняти їх в мовленні.

Розвивальна: розвивати творчу уяву, логічне мислення, мовлення школярів.

Виховна: прищеплювати любов до праці, виховувати бережливе ставлення до власних речей, книги.

Тема уроку англійської мови: Шкільні речі. Вживання a, an, some.

Мета: поглибити знання дітей про слова, назви предметів, вчити групувати їх за родовими та видовими ознаками; збагачувати активний словниковий запас дітей; розвивати аналітичне вміння, увагу, здатність працювати за зразком; стимулювати інтерес до уроків української та англійської мов; заохочувати до пошуку нових знань; виховувати дітей охайними, дбайливими господарями.

Обладнання: роздатковий матеріал, підручники з української мови, з англійської мови, мультимедійна презентація, ноутбук.

Хід уроку.

І. ПОЧАТОК УРОКУ.

1. РАНКОВА ЗУСТРІЧ. Привітання.

Вчитель української мови:

Любі діти, у наш клас завітали гості щирі,

Привітайте в добрий час гостей посмішкою й миром.

Учні: Доброго ранку!

Вчитель англійської мови:

Good morning, children! I'm glad to see you!

How are you?

Учні: I am fine. How are you?

Учитель: I am fine too. Thank you. Let’s sing the song.

Учні співають пісню:

Hello, hello, hello. Hello, how are you?

I like to be with you. And you, and you, and you.

2. Повідомлення теми та мети уроку, мотивація навчальної діяльності, зазначення про особливість уроку.

Вчитель української мови:

Сьогодні в нас незвичайний урок, тому що ми поєднаємо урок української мови з уроком англійської мови. Адже на уроках англійської мови, як мені відомо, ви вже теж познайомилися із словами - назвами шкільних предметів, навчилися ставити до них запитання. Отже, сьогоднішній урок проведемо під девізом «Думаємо швидко, відповідаємо правильно, пишемо каліграфічно, гарно і грамотно!» В процесі уроку ми з вами будемо навчатися складати портфель.

Вчитель англійської мови:

So, the topic of today’s lesson is “School things”. Be active, hardworking and get good marks.

3. Стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів.

1). Мовленнєва зарядка.

а) Вчитель української мови:

РОМАШКА БЛУМА                  

(після цієї вправи складаємо пенал в портфель)

речення  (жовта серединка)

Пелюсточки

- види речення

- розділові знаки у реченні

- інтонаційне забарвлення  в реченні

- стверджувальні речення (It is a…)

- Запитальні речення (Is it a… ?)

- Заперечні речення  (It is not a…)

- (Олівець, учень, книжка, портфель, вчитель, зошит, стіл)

- як можна назвати ці предмети узагальнюючим словом? (Шкільне приладдя, шкільні речі).

 2) Словникова робота. Малюнковий диктант (робота на картках)

(в кінці цього завдання складаємо зошити в папку)

Українською                                                  англійською

Пенал                                                             Рencil box

- ручка                                                            pen

- олівець                                                         pencil

- лінійка                                                          ruler

- гумка                                                            rubber

- підтіска                                                        sharpener

( вчитель пропонує учням обмінятися картками і звірити з екраном на тв, виставити бали.)

- А чи може портфель говорити?

3) Робота з підручником. ( складаємо підручники в портфель)

- Читання тексту вправи 188 «Чи може портфель говорити?» кращим учнем.

- Прочитайте заголовок тексту («Чи може портфель говорити?»).

- Яке це речення?

- Запишіть речення в зошити. (Один учень коментує біля дошки.)

- А ось ми з вами зараз перевіримо. Дайте, будь ласка, мені чийсь портфель. Так, портфель чистенький, жодної подряпинки на його боках. Як, по-вашому, господар портфе-ля -- людина охайна?

- Так!

- Відкриємо портфель, подивимось, що в ньому всередині. Зошити і книжки охайні. У зошитах гарні оцінки. Як навчається його господар?

- Добре!

б) Вчитель англійської мови:

1). Демонстрація предметів, та називання їх англійською мовою.

- Let's look at the TV, please. What can you see there.

 (Показ презентації «Шкільні речі», учні хором називають відповідне до малюнку англійське слово).

2) Перевірка засвоєння ЛО у грі «Touch and guess» («Доторкнись та відгадай»).

- Let's play a game «Touch and guess» (Спочатку учитель грає з 2-3 учнями, потім учні грають парами. Учні по черзі підходять до столу учителя, заплющують очі, учитель дає в руки учневі один з предметів і питає «What is this?» Учень має здогадатися, що за предмет у нього в руках та відповісти “It's a …..”)

- Гра «Guess the word» (Вчитель ховає малюнок, а учні мають здогадатися яке слово заховане за допомогою запитальних речень, наприклад : Is it a pen? Yes, it is).

3) Now let's remember the sentences with “I have got a …”

А зараз, діти ми з вами дізнаємося, як сказати, що у вас є якийсь предмет. Для цього в англійській мови ми використовуємо фразу “I have got a …” давайте спробуємо скласти речення з цією фразою. (Діти по черзі кажуть, що в них є на парті, в портфелі…) I have go a pen.

Учитель української мови:

 Кожному з нас на уроці дуже потрібні навчальні речі. Тому їх слід берегти і намагатися ніколи не забувати вдома. Але все ж таки можуть статися непередбачувані ситуації:

• у тебе зламався олівець;

• перестала писати ручка;

• поламалася лінійка;

• загубилася гумка тощо.

—Що робити? (Попросити в однокласників, у вчителя.)

—Як правильно це зробити?

—Які слова ви обов’язково використаєте? (Будь ласка, дякую, спасибі, вибач(те))

Колективне складання діалогу.

 4. Релаксація.

Вчитель англійської мови:

Let’s have a rest. Listen, watch and act, please.

(Учні дивляться відео і виконують зарядку)

(Звучить повільна музика)

Вчитель української мови:

Заплющіть очі. Розслабте м'язи. Уявіть себе на березі моря. Багато води. Повіває легесенький вітерець. Ви вдихаєте свіже морське повітря. Простежте очима за хвилею. Вона гойдає вас. А над вами чисте, прозоре. Блакитне небо. Стоп. Повільно розплющіть очі. Продовжуємо працювати.

5. Закріплення набутих знань. (Розвиток умінь та навичок).

1). Вчитель англійської мови:

а) The next task is reading. Look at the text, read it and guess the right word    

I have a big and nice school     . My bag is at my  .

I have got a big blue . My pen is in my .  I have a   .  It is … . I haven’t got a       and a      but I have got a .    I like my bag.     
 

б) Вчитель української мови:

Діти, давайте пограємо ще в одну гру «Знайди зайвий предмет!»(Учням пропонуються слайди презентації з зображенням предметів шкільного використання, але на кожному слайді є зайвий предмет. Завдання: знайти зайвий предмет та пояснити, чому вони вважають, що він зайвий.)

в) Вчитель англійської мови:

The next game is «Snowballs». Ви ж напевно ліпили взимку снігові кульки?..Отже вам повинно сподобатися наступне завдання. Вам треба називати слова, які ми з вами вже вивчили, але перший називає одне слово, другий називає слово попереднього учня та додає своє, і т.д. Наприклад: 1- a pen, 2- a pen, a pencil, 3 - a pen, a pencil, a book…

Виграє той, хто запам'ятає та назве найбільше слів. Будьте дуже уважними!

ЗАКІНЧЕННЯ УРОКУ.

  • Кольорові асоціації.

– Молодці, дітки, добре всі старалися. А  тепер давайте перевіримо, які у вас кольорові асоціації на такі слова: зошит, радість, весна, зима, квітка, крейда, фарби, пенал.
(Діти показують картки певного кольору на дане слово. Наприклад: зима – білий і т.д.)

- Що ще б ви, поставили у портфель?

1. Міркування учнів за інтерактивною технологією «Мікрофон».

- Для чого нам потрібні слова - назви предметів у реченні?

- Що найбільше вам сподобалося на уроці?

Вчитель англійської мови:

Let’s remember and sing the song about school things.

2. Підведення підсумків уроку.

3. Домашнє завдання:

- Українська мова – скласти пам’ятку на 3-4 спонукальних речення на тему: «ЯК  ПРАВИЛЬНО СКЛАСТИ  ПОРТФЕЛЬ»

- Англійська мова - вивчити фразу “I have a …” та скласти 5 речень з нею.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 грудня 2021
Переглядів
361
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку