Хаврюта Л.Я.
Вчитель географії та біології
Гімназії №9
Кіровоградської міської ради
Кіровоградської області
Біологічна Квест-гра «Наша їжа- наше здоров’я».
Мета: повторити, закріпити та перевірити знання про особливості харчування, вплив їжі на здоров’я; продовжувати розвивати інтерес до вивчення біології за допомогою гри, виховувати взаєморозуміння та роботу в команді.
Обладнання: маршрутні листи, карти з маршрутами.
Тип заходу: квест-гра.
Хід гри:
Маршрутний лист.
№ |
Станція |
Час проходження завдання |
Загальний час |
Кіл-ть помилок |
Примітка |
Підпис судді |
1 |
Теоретична |
3хв |
|
|
|
|
2 |
Раціональна |
3хв |
|
|
|
|
3 |
Загадкова |
3хв |
|
|
|
|
4 |
Настановча |
3хв |
|
|
|
|
5 |
Діагностична |
3хв |
|
|
|
|
6 |
Меню дня |
3 хв |
|
|
|
|
|
Результат |
|
|
|
|
|
І. Організаційний момент.
Ознайомлення з технікою безпеки та правилами поведінки в природі.
ІІ. Повідомлення правил гри.
Кожній команді дається маршрутний лист. В ньому ви побачите, яка для вашої команди послідовність станцій. Вам треба буде відвідати шість станцій: «Теоретична», «Раціональна», «Загадкова», «Настановча» та «Діагностична», «Меню дня».
Ваша задача не тільки швидко пройти всі етапи, але і правильно, бо за кожну вашу помилку до загального часу вкінці гри буде додано по 5 секунд. На кожній станції знаходиться суддя, якому ви віддаєте маршрутний лист. Як тільки він розповів вам завдання, час відліку розпочинається і закінчується тільки тоді, коли ви впевнені, що все зробили вірно. Тільки після цього суддя зупиняє час, перевіряє вашу відповідь, заповнює маршрутний лист.
Якщо ви прийшли на наступний етап, а там ще не закінчила своє завдання попередня команда, ви маєте право перейти на іншу вільну станцію за своїм маршрутним листом, а після її проходження, повернутися назад.
Після проходження кожної станції, не забудьте забрати маршрутний лист. Правила почуті. Командири зараз підійдуть до головного судді і отримають за своїми маршрутними листами карти їх проходження. А я бажаю вам удачі.
ІІІ. Хід гри.
№1 Теоретична станція.
Завдання. Встановити відповідність між групами вітамінів та продуктами в яких вони є.
Вітаміни А В С Д Е К
Джерело: цитрусові, морква, рис, сонце, зелені частини рослин, олія.
№2 Раціональна станція
Завдання. Скласти добовий раціон для підлітка. ( сніданок, обід, вечеря)
№3 Загадкова станція
Завдання. Розгадати ребуси.
|
|
|
№4 Настановча станція
Завдання. Скласти девіз, що стосується правильного харчування, і з яким ви будете йти по-життю.
Наш девіз:
№5 Діагностична станція
Завдання. Вкажіть хвороби, які виникають внаслідок не правильного харчування.
( назва однієї хвороби- 1 бал)
№6 Станція «Меню дня».
Завдання. Запропонуйте варіант вашого меню на обід для шкільної їдальні, щоб воно було корисне, смачне, поживне та сучасне.
Підведення підсумків.
Рахується загальний час, кількість помилок. Оцінюється робота кожної команди. Журі вручають грамоти.
Інтернет ресурси:
https://vseosvita.ua/library/biologicna-kvest-gra-riznomanitnist-roslin-626.html