Бізнес -проект " Відкриття копіювального центру "

Про матеріал
Копіювальний центр « Документ центр «ФОРМАТ» буде займатися наданням послуг у сфері поліграфії - печатки і ксерокопії різних друкованих матеріалів, перенесення інформації на різні інформаційні носії, виготовлення методичних матеріалів, продаж канцелярських товарів, підручників, довідників та іншої аналогічної продукції. Перевагами нашої продукції, з точки зору потенційного покупця, є відносно низька ціна, високий рівень обслуговування та якість продукції, а також більш широкий спектр послуг, що надаються. Саме тому покупці повинні віддати перевагу саме нашому центру .
Перегляд файлу

Тема конкурсної роботи

Відкриття копіювального центру « Документ центр « ФОРМАТ» - друкуємо все, окрім грошей!»

  1.               Резюме

 

Характеристика мети:

Копіювальний центр « Документ центр «ФОРМАТ» буде займатися наданням послуг у сфері поліграфії - печатки і ксерокопії різних друкованих матеріалів, перенесення інформації на різні інформаційні носії, виготовлення методичних матеріалів, продаж канцелярських товарів, підручників, довідників та іншої аналогічної продукції. Перевагами нашої продукції, з точки зору потенційного покупця, є відносно низька ціна, високий рівень обслуговування та якість продукції, а також більш широкий спектр послуг, що надаються. Саме тому покупці повинні віддати перевагу саме нашому центру .

Оцінка пріоритетності:

Потенційними споживачами поліграфічних і копіювальних послуг є фізичні та юридичні особи (в основному студенти та учні шкіл, а також звичайні громадяни), які потребують виготовлення різної друкованої продукції, а також у терміновому і нетерміновому виготовленні копій форматом А4. Слід узяти до уваги і те, що рівень цін у підприємств-конкурентів вище тієї вартості послуг, яку пропонують у нашому копіювальному центрі.

У рамках діяльності фірми планується залучення замовлень різних навчальних закладів на виготовлення методичних і навчальних матеріалів. Таким чином ми припускаємо надання послуг таким групам споживачів, як фізичні та юридичні особи, задовольняючи потреби у виконанні дрібних замовлень.

Також слід зауважити, що попит на дану продукцію залишається стабільним, і зменшення попиту в цій сфері не очікується. Швидше навпаки, придбання нового, більш вдосконаленого і багатофункціонального обладнання в майбутньому забезпечить нам ще більший наплив покупців.

 

 

Шляхи реалізації проекту:

Організаційно-правова форма підприємства Документ центр «ФОРМАТ» - індивідуальне підприємництво. Наша фірма планує створити копіювальний центр на базі сучасного обладнання провідних фірм виробників. Для відкриття центру нам потрібно 24 000,00 гривень, які ми маємо намір отримати у вигляді спонсорської допомоги від батьків наших учнів, які братимуть участь у проекті.

У результаті організації копіювального центру Документ центр «ФОРМАТ» можуть бути досягнуті наступні результати:

- споживачі отримають високоякісні послуги;

- учні, які беруть участь у проекті, отримають досвід роботи з комп'ютерною, копіювальною та іншою офісною технікою,  отримають знання з основ економіки, матимуть змогу ознайомитись з основами підприємницької діяльності та оподаткування;

- збільшиться кількість робочих місць;

- виручка від реалізації продукції складе 106 046,00 гривень за перший рік роботи;

- термін окупності інвестицій складе рік.

 


  1.               Основна ідея проекту

риск

Основна ідея нашого проекту - відкриття в місті Слов'янську копіювального центру, який зміг би задовільнити споживачів у високоякісних і недорогих послугах в області чорно-білої і кольорової поліграфії.

Для досягнення цієї мети нам необхідно вирішити наступні питання:

1. Отримати спонсорську допомогу в розмірі 24 000,00 гривень.

2. Орендувати приміщення в місті Слов'янську розміром 10-15 метрів неподалік від Донбаського державного педагогічного університету (наприклад, за адресою вулиця Генерала Батюка).

3. Закупити і доставити необхідне обладнання (комп'ютер, БФП і СБПЧ) та витратні матеріали (папір та чорнило для СБПЧ).

4. Провести рекламну акцію нашого центру.

5. Дібрати персонал.

Закупівля обладнання та витратних матеріалів буде здійснюватися в місті Слов'янську, а також у сусідньому місті Краматорську, доставку з якого нескладно організувати.

Для досягнення нашої мети ми маємо намір зробити такі дії:

- підготувати приміщення до роботи копіювального центру;

- установити закуплені меблі і техніку;

- підготувати персонал до роботи;

- установити вивіску і розклеїти оголошення про  відкриття центру;

- створити меню послуг, які ми плануємо надавати, і  прайс-лист.

Орієнтовно ми маємо намір здійснити ці дії за 15 днів. Упевненість у проекті обумовлена тим, що послуги з роздруковки і копіювання друкованої продукції завжди є затребуваними, і попит на них найближчим часом навряд чи зменшиться. Також важливим аргументом є і те, що на території нашого міста недостатньо підприємств, які могли б повною мірою задовільнити вимоги клієнтів у галузі кольорової і чорно-білої поліграфії, що забезпечує основний потік клієнтів нашому центру. Підприємства ж подібного роду робить дуже вузький спектр послуг (тільки ксерокопія), а також характеризуються невисоким рівнем обслуговування та високими цінами. На основі цих даних ми можемо провести SWOT-аналіз

 

Сили

Слабкості

Можливості

Загрози

 центральне місце розташування

- широкий спектр послуг, що надаються

- низька собівартість продукції, за рахунок спеціального устаткування

- високий рівень обслуговування

- якість продукції

 

 

 

 

 

- недостатня швидкість обслуговування при досить великій кількості покупців

 закупівля нового обладнання, що забезпечить ще більш високий рівень обслуговування

 відкриття нового копіювального центру або розширення вже наявних відділів ксерокопії

 


  1.               Характеристика послуг, що надаються

 

Наш копіювальний центр планує надавати наступні послуги:

Копіювальні послуги:

- копіювання і друк чорно-білі;

- кольоровий друк;

- сканування монохромне;

- сканування повно кольорове;

- ламінування;

- брошурувальні роботи (скріплення віддрукованих листів).

Комп'ютерні послуги:

- набір тексту;

- складання бланків, договорів, заяв інше;

- запис інформації на СД / ДВД / флеш-носії;

- друкування фотографій з СД / ДВД / флеш-носіїв.

Продаж канцелярських товарів:

- папір та паперова продукція (офісний папір, конверти, папір для заміток, стикери, закладки, калька, папір копіювальний і міліметровий, ватмани);

- папки для роботи з документами (файли, швидкозшивачі, картонні архіватори);

- письмове приладдя (ручки, стрижні, олівці в т.ч. механічні, грифелі, маркери);

- офісне приладдя (степлери, дироколи, біндери, скріпки, кнопки, ножиці, бейджі, лупи, магніти);

- штемпельна продукція (штемпельна фарба, штемпельні подушки);

- обкладинки на студентські квитки, залікові книжки;

- продаж СД / ДВД / флеш-носіїв;

- продаж довідників;

- продаж карток для поповнення мобільних телефонів.

Наша продукція буде задовільняти споживачів у високоякісних і недорогих послугах в області чорно-білої і кольорової поліграфії. Це досить затребувана послуга в наш час, адже дуже часто протягом дня виникає необхідність роздрукувати або отримати копію будь-якого документа, перенести необхідні файли з одного інформаційного носія на інший і таке інше. Вирішенням саме цих потреб і буде займатися наш копіювальний центр.

У рамках діяльності фірми планується залучення замовлень навчальних закладів на виготовлення методичних і навчальних матеріалів. Таким чином ми плануємо надавати послуги таким групам споживачів, як фізичні та юридичні особи, задовільняючи потреби у виконанні дрібних замовлень. Наявне на балансі нашої фірми устаткування (БФП та СБПЧ) дозволяє забезпечити низьку собівартість продукції, що виготовляється, оскільки його функціонування характеризується простотою обслуговування, відсутністю потреби у висококваліфікованому персоналі, невибагливістю, екологічною чистотою.

Продукцію нашої фірми можна використовувати в найрізноманітніших сферах - у роботі, навчанні, а також і просто в повсякденному житті.

Перевагами нашої продукції, з точки зору потенційного покупця, є відносно низька ціна, високий рівень обслуговування та якість продукції, а також більш широкий спектр послуг, що надаються. Саме тому покупці повинні надати перевагу  нашій фірмі.

Можливим недоліком діяльності нашого копіювального центру може стати недостатня швидкість обслуговування при великому напливі клієнтів, але ми маємо намір подолати цю проблему за допомогою закупівлі додаткової техніки для тиражування друкованої продукції та широкоформатного друку і розширенням площі нашої фірми.

Крім того, для залучення більшої кількості клієнтів, ми надалі плануємо розширити спектр надаваних послуг, а саме:

- друк на чашках і футболках;

- термінове фото на документи;

- послуги в галузі перекладу з англійської, німецької та французької мов на українську та російську мови;

- виготовлення цінників, етикеток, лейблів, бейджів, листівок, запрошень та календарів (індивідуально для кожного замовника).

  1.               Характеристика ринку збуту

Потенційними споживачами поліграфічних і копіювальних послуг є фізичні та юридичні особи (в основному студенти та учні шкіл), які потребують виготовлення різної друкованої продукції, а також у терміновому і нетерміновому виготовленні копій форматом А4.

Ми плануємо охопити досить великий сегмент споживачів, так як у багатьох виникає потреба в друкуванні та ксерокопії різних матеріалів, і ця потреба на залежить від віку, статі, соціального стану та інших чинників. Чималу частину наших клієнтів будуть складати студенти та школярі, у яких під час навчального процесу часто виникає потреба в роздруківці різноманітної інформації.

Документ центр «ФОРМАТ» має намір залучати замовлення шкіл, що потребують забезпечення учнів методичними і навчальними матеріалами.

Ціна на нашу продукцію є досить низькою порівняно з цінами інших фірм. Це обумовлено низькою собівартістю, яку ми отримали при використанні наявного на балансі нашої фірми устаткування (СБПЧ), що є незаперечним плюсом для нашої компанії та наших клієнтів

Беручи до уваги те, що фірми, які надають подібні послуги, мають більш вузький спектр надаваних послуг і низький рівень обслуговування, ми можемо зробити висновок про те, що приплив усіх потенційних споживачів поліграфічної продукції цього району буде спрямований до нас.

Також слід зауважити, що попит на дану продукцію залишається стабільним і зменшення попиту в цій області не очікується. Швидше навпаки, покупка нового, більш вдосконаленого і багатофункціонального обладнання в майбутньому забезпечить нам ще більший наплив покупців.

  1.               Конкуренти

 

Нашими конкурентами на даному ринковому сегменті можна назвати дві фірми - це підприємство «Ультра» та відділ ксерокопії в Донбаському державному педагогічному університеті. Можна сказати, що ці фірми пропонують послуги, аналогічні нашим (ксерокопія), але також слід враховувати, що спектр послуг нашого копіювального центру набагато ширше, а швидкість обслуговування клієнтів вище.

Також слід взяти до уваги і те, що рівень цін у підприємств-конкурентів вище тієї вартості послуг, яку запитують у нашому копіювальному центрі.

Враховуючи наші ціни і асортимент послуг, ми можемо привернути до себе більшу частину їх постійних клієнтів, і тут місцерозташування по сусідству виявиться тільки плюсом.

Бізнес у наших конкурентів є досить стабільним, так як вони були єдиними фірмами, що надають подібні послуги, незважаючи на досить високий рівень цін.

Наш же копіювальний центр характеризується великим асортиментом продукції (не тільки ксерокопія, але і друкування, перенесення інформації, складання документів тощо), високим рівнем обслуговування, а також, що є важливо, більш низьким рівнем цін. На основі цього ми можемо припустити, що більшість потенційних покупців віддадуть перевагу саме нашій фірмі.

 

 

  1. План маркетингу

Одним із головних засобів, завдяки яким потенційні покупці дізнаються про нашу фірму - це яскрава барвиста вивіска, яка є важливим елементом зовнішньої реклами. Завдяки центральному положенню копіювального центру люди часто будуть проходити повз наше підприємство, повертаючись з роботи або йдучи за покупками, і вивіска просто не залишиться непоміченою. Також під вивіскою ми маємо намір розташувати великий плакат з переліком пропонованих послуг та повідомити про наші переваги (низьку ціну і високу якість). Купівля вивіски і плаката обійдеться нам у 500,00 гривень

 Немаловажною частиною оповіщення клієнтів про нашу продукцію буде розклеювання оголошень про відкриття центру, які будуть містити повний перелік послуг з доданими до них цінами. Оголошення ми припускаємо розмістити в громадських місцях (школах, магазинах тощо) і на стендах для оголошень у різних точках міста. Вартість 1 оголошення - 1,00 грн. (Матовий папір, кольоровий друк). Дизайн оголошення буде розроблений директором фірми, друкування оголошень буде проводитися в копіювальному центрі «ОФСЕТ», який також розташований у місті Слов'янськ. Тираж оголошень 125 штук. Послуги розклеювача оголошень обійдуться нам у 50,00 гривень. Разом запланована сума на проведення маркетингового плану буде становити - 675,00 гривень.

Реалізовувати свою продукцію ми маємо намір самостійно, без посередників, в роздріб.

 

 

  1. Виробничий план

Для створення копіювального центру нам необхідно невелике приміщення розміром 10 - 15 квадратних метрів для розміщення всього обладнання. Орендна плата вноситься щомісяця на рахунок орендодавця і становить 800,00 гривень на місяць.

 

 

 

 

 

 

7.1 Опис потужностей виробництва

Найменування

Кількість

Ціна за шт., грн.

Ціна загальна, грн.

1

Обладнання:

1. Комп׳ютер офісний

2. БФП Epson Stylus NX130 + СБПЧ + чорнила

3. Ламінатор  Royal Sovereign ES 1315

4. Брошуровщик Cmix B2919

5. Степлер KW-Trio 5900

6. Різак Vantage 10

 

2

1

1

1

1

1

 

3 500,00

8500,00

850,00

1500,00

150,00

250,00

 

7 000,00

8500,00

850,00

1500,00

150,00

250,00

2

Меблі:

  1.   Стіл в офіс НС-2
  2.    Стілець офісний
  3.   Стелаж торговий

 

3

6

1

 

400,00

100,00

800,00

 

1200,00

600,00

800,00

3

Витратний матеріал:

1. Папір офісний MultiCopy, 500 л

2. Папір офісний Maestro Standart, 500 л.

3. Папір Lomond 210 г/м, глянець/мат., А4, 50л

4. Плівка для ламінування глянцева А4 (216х303) 75мкм

5. Пружини  для брошуровщика

 

5

15

2

2

5

 

32,50

30,25

110,00

75,00

80,00

 

162,50

453,75

220,00

150,00

400,00

Усе обладнання: комп'ютер, БФП та інше буде закуповуватися на

внутрішньому ринку в місті Слов'янську і місті Краматорську, так як при прямому замовленні у виробників можливі затримки при отриманні товару на митниці. Витрата на сировину розрахована з потреби для виробництва протягом одного кварталу, а папір офісний для виробництва протягом одного місяця. Витратний матеріал буде також закуповуватися на внутрішньому ринку в місті Слов'янську і місті Краматорську. Доставка з обраних нами міст є найбільш економічно вигідною і зручною, враховуючи час доставки.

Канцелярські товари будуть купуватися під реалізацію у фірм

Слов'янська і Краматорська, що спеціалізуються на їх продажу.

Закупівлю і доставку сировини буде проводити безпосередньо

директор фірми.

 

 

7.2 Ціноутворення

 

Враховуючи, що ціни на дану продукцію пропоновані нашими конкурентами трохи вище середньої ціни по області, ми вирішили встановити ціну нижче, ніж у фірм-конкурентів, адже ціновий фактор важливий при купівельному виборі. До того ж ми можемо собі це дозволити завдяки низькій собівартості продукції, якої ми досягли через використання високоекономічного устаткування (Системи безперервної подачі чорнил).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


7.3 Прогноз реалізації на 1-й рік (01.12.2012–01.12.2013)

Найменування продукції та послуг

 

Копіювання та друк чорно білі

Копіювання та друк кольорові

Друк фото

Сканування

Ламінування

Брошурування

Перенос  інформації на різноманітні носії

Складання документів, бланків

Виготовлення методичних матеріалів

Набір текста

Прибуток від продаж

 в грн.

Разом в грн.

Канцелярські приналежності

Поповнювані для мобільних телефонів

Ціна за од. продукції в грн.

0,7

3

3

1,5

2

1,4

1

2,5

10

2

-

-

-

Обсяг випуску в натур. од. (по місяцях)

1

6000

50

50

100

10

10

70

10

50

80

600

50

6089

2

6000

75

50

150

30

20

130

15

25

130

650

100

6315,5

3

6500

100

50

200

30

20

180

15

50

180

700

100

7265,5

4

6500

100

50

200

30

30

250

20

50

250

800

150

7652

5

7000

100

50

200

30

40

250

20

25

250

900

150

7866

6

7000

150

50

250

30

50

250

20

50

250

900

200

8405

7

7500

150

100

250

50

20

250

30

-

250

1000

250

8578

8

8000

200

100

250

50

20

250

30

-

250

1200

250

9278

9

8250

200

100

250

50

30

250

30

-

300

1200

300

9617

10

8500

200

100

300

50

50

300

40

75

300

1500

300

10480

11

8800

250

100

300

50

50

300

40

100

350

1800

350

12080

12

9000

250

100

300

50

50

300

40

100

350

2000

350

12420

Обсяг продаж в грн.

62335

4935

2700

4125

920

546

2780

775

5250

5880

13250

2550

106046


7.4 Амортизація основних фондів

 

Періоди (по рокам)

Загальна вартість основних виробничих фондів , грн.

Амортизація, грн.

Балансова вартість, грн.

Накоплена амортизація, грн.

1 рік (квартали)

1

18 250,00

912,50

17337,50

912,50

2

17337,50

912,50

16425,00

1825,00

3

16425,00

912,50

15512,50

2 737,50

4

15512,50

912,50

14 600,00

3 650,00

2 рік (квартали)

1

14 600,00

912,50

13687,50

4 562,00

2

13687,50

912,50

12 775,00

5 475,00

3

12 775,00

912,50

11 864,50

6 387,50

4

11 864,50

912,50

10 950,00

7 300,00

3 рік (квартали)

1

10 950,00

912,50

10 037,50

8 212,50

2

10 037,50

912,50

9 125,00

9 125,00

3

9 125,00

912,50

8 212,50

10 037,50

4

8 212,50

912,50

7300,00

10 950,00

4 рік (квартали)

1

7300,00

912,50

6387,50

11 864,50

2

6387,50

912,50

5475,00

12 775,00

3

5475,00

912,50

4 562,50

13 687,50

4

4 562,50

912,50

3 650,00

14 600,00

5 рік (квартали)

1

3 650,00

912,50

2 737,50

15 512,50

2

2 737,50

912,50

1825,00

16 425,00

3

1825,00

912,50

912,50

17 337,50

4

912,50

912,50

0

18 250,00

 

 

 

 

 

 

  1. Організаційний план

 

Документ центр «ФОРМАТ» є індивідуальним підприємством. Директор - власник фірми, який отримує весь дохід і несе весь ризик від бізнесу.

Для реєстрації фірми потрібно сплатити держмито в місцевому відділенні Ощадбанку в розмірі 200 гривень і здати квитанцію разом з іншими документами.

Малий бізнес у порівнянні з іншими видами підприємницької діяльності має ряд переваг:

1. Невелика капіталомісткість і обумовлена цим широка доступність населенню.

2. Оперативність, що дозволяє ефективно стежити за ринком послуг.

3. Простота в організації справи.

4. Самостійність і свобода дій підприємця. При прийнятті тактичних і стратегічних рішень дії підприємця не пов'язані думками партнерів або органів апарату управління фірми.

5. Високий ступінь зацікавленості в результаті праці. Поєднання в одній особі власника і трудівника стимулює якісну роботу підприємця, прийняття продуманих, обережних рішень з мінімальним ступенем ризику, прагнення до збереження і зміцнення своєї справи;

6. Висока ліквідність фірми. У разі невдачі або зміни стратегії підприємця справу можна легко і вигідно продати.

7. Хороший соціально-психологічний клімат у фірмі і відсутність бюрократизму в управлінні.

Персонал і витрати на оплату праці

Наша фірма має потребу в наймі одного оператора, додатково в нашому центрі працюватиме також 4 учні школи (по 0,25 ставки), які і будуть виконувати всю основну роботу. Прийом буде вестися на основі співбесіди, можливо, з випробувальним терміном.

Для кожного співробітника обов'язкові:

- сумлінність;

- дисциплінованість;

- комунікабельність;

- порядність;

- охайність.

Режим роботи нашого підприємства з 8. 00 до 17. 00, з перервою на обід з 12. 00 до 13. 00. Оплата праці буде проводитися за простою погодинною системою 2 рази на місяць. Система премій та пільг використовуватися не буде. Розмір заробітної плати - 2000 гривень на місяць.

Індивідуальний підприємець (директор) як такої своєї фіксованої заробітної плати не має, так як  заробітна плата - це його дохід.

На початковому етапі розвитку компанії буде присутнє суміщення посад, наприклад, директор фірми буде здійснювати доставку витратних даних (папір, чорнило). Надалі ми будемо використовувати послуги торгових агентів, що займаються реалізацією витратних матеріалів.

 

  1.     Фінансовий план

 

9.1 Визначення джерел фінансування

 

Джерела фінансування

Сума в грн.

1

Спонсорська допомога

24 000,00

 

Разом

24 000,00

 

 

 

 

 

 

 

9.2 Кошторис витрат протягом року

Статті витрат

Сума, грн.

1

Держмито при реєстрації

200,00

2

Єдиний податок за рік (ставка 10 % від мін. зарплати)

1287,60

3

Єдиний соціальний внесок за рік (34,7 % від мін. зарплати)

4 467,96

4

Оплата оренди приміщення (за рік)

9 600,00

5

Ремонт приміщення і підготовка його до роботи (вологе прибирання)

100,00

6

Придбання основного обладнання:

1. Офісний компьютер

2. БФП Epson Stylus NX130 + СБПЧ + чернила

3.  Ламінатор  Royal Sovereign ES 1315

4. Брошуровщик Cmix B2919

5. Степлер KW-Trio 5900

6. Різак Vantage 10

18 250,00

7

Придбання меблів:

1. Стіл в офис НС-2

2. Стілець офісний

3. Стелаж торговий

 

 

2 600,00

8

Транспортні витрати:

 Доставка обладнання, меблів, вивіски

100,00

9

Придбання сировини й матеріалів:

Папір офісний MultiCopy, 500 л

Папір офісний Maestro Standart, 500 л.

Папір Lomond 210 г/м, глянець/мат., А4, 50л

Плівка для ламінування глянцева А4 (216х303) 75мкм

Пружини  для брошуровщика

10 109,00

10

Зарплата персоналу  (за рік)

 один оператор, працюючий на 1 ставку

– 4 оператори, працюючі на 0,25 ставки

- послуги бухгалтера (200,00 грн. на місяць)

50 400,00

11

Витрати на рекламу:

 вивіска

 плакат

 виготовлення оголошень

 розклеювання оголошень

 

675,00

 

Разом

97789,56

 

 

 

9.4 Розрахунок податкової бази

 

За систему оподаткування ми вибрали спрощену систему оподаткування (єдиний податок). Застосування даної системи обумовлено тим, що середня чисельність працівників центру не перевищує 10 осіб, а валова виручка не перевищує 1 млн. грн. на рік.

Найменування показників

Розрахунок

1

Доходи за підсумком 1-го кварталу

19670

2

Єдиний податок за підсумком 1-го кварталу

643

3

Єдиний соціальний внесок за підсумком 1-го кварталу (начислення на ФОП)

1838

5

ПДФО за підсумком 1-го кварталу

1735,2

6

Єдиний соціальний внесок за підсумком 1-го кварталу (утримання із зарплати)

432

7

Доходи за підсумком півріччя

42593

8

Єдиний податок за підсумком півріччя

1286

9

Єдиний соціальний внесок за підсумком півріччя

3676

10

ПДФО за підсумком півріччя

3470,40

11

Єдиний соціальний внесок за підсумком півріччя (утримання із зарплати)

864

12

Доходи за підсумком 9 місяців

71066

13

Єдиний податок за підсумком 9 місяців

1929

14

Єдиний соціальний внесок за підсумком 9 місяців

5514

15

ПДФО за підсумком 9 місяців

5205,6

16

Єдиний соціальний внесок за підсумком 9 місяців (утримання із зарплати)

1296

17

Доходи за рік

106046

18

Єдиний податок за рік

2572

19

Єдиний соціальний внесок за рік

7352

20

ПДФО за рік

6940,8

21

Єдиний соціальний внесок за рік (утримання із зарплати)

1728

22

Сукупна величина податків до виплати за рік

18592,8

 

 

 

 

 

 

 

9.5 План руху грошових коштів за 1 рік (по кварталах)

Статті витрат і доходів

Квартали

1

2

3

4

1

Залишок грошових коштів на початок кварталу

316,25

-1183,11

1838,26

7789,67

2

Надходження від реалізації

19670

23923

27473

34980

3

Разом надходжень

19986,25

22739,89

29311,26

42769,67

4

Постійні витрати

18493,50

18493,50

18493,50

18493,50

4.1

Оренда приміщення в т.ч. комунальні послуги

2400,00

2400,00

2400,00

2400,00

4.2

Заробітна плата:

 Оператор (1 ставка)

 Оператор (0,25 ставки)

- Оператор (0,25 ставки)

- Оператор (0,25 ставки)

- Оператор (0,25 ставки)

- Послуги бухгалтера

 

6000,00

1500,00

1500,00

1500,00

1500,00

600,00

 

6000,00

1500,00

1500,00

1500,00

1500,00

600,00

 

6000,00

1500,00

1500,00

1500,00

1500,00

600,00

 

6000,00

1500,00

1500,00

1500,00

1500,00

600,00

4.3

Податки на зарплату

 Єдиний соціальний внесок

      (начислення на ФОП)

1838,00

1838,00

1838,00

1838,00

4.4

Амортизація:

 Офісна техніка

 

912,50

 

912,50

 

912,50

 

912,50

4.5

Послуги зв'язку

100,00

100,00

100,00

100,00

4.7

Єдиний податок

643,00

643,00

643,00

643,00

5

Змінні витрати

2675,86

2408,13

3028,09

3348,76

5.1

Матеріали:

 - Папір офісний MultiCopy, 500 л

 - Папір офісний Maestro Standart, 500 л.

 - Папір Lomond 210 г/м, глянець/мат., А4, 50л

 - Плівка для ламінування (216х303) 75мкм

 - Пружини  для брошуровщика

- Чорнила для СБПЧ

 

15,75

1295,00

330,00

52,50

50,00

257,61

 

24,50

1575,00

330,00

67,50

120,00

291,13

 

48,50

1775,00

680,00

112,50

70,00

342,09

 

49,00

1880,00

712,00

115,50

150,00

442,26

5.2

Реклама:

- виготовлення оголошень

 розклеювання оголошень

- придбання вивіски і плаката

 

125,00

50,00

500,00

 

-

-

-

 

-

-

-

 

-

-

-

6

Всього витрат

21169,36

20901,63

21521,59

21842,26

7

Залишок грошових коштів на кінець кварталу

- 1183,11

1838,26

7789,67

20927,41

 

 

 

9.6 Розрахунок рентабельності продажів

 

Показники

Квартали

1

2

3

4

Обсяг надходжень від продажів , грн.

19670

23923

27473

34980

Прибуток від реалізації продукції, грн

-1499,36

3021,37

5951,41

13137,74

Частка прибутку в обсязі продаж, %

- 7,62

12,63

21,66

38,00

 

Розрахунок рентабельності продажів здійснюється за формулою:

Прибуток від реалізації / Виручку від реалізації х 100%

Рентабельність продажів показує, який відсоток прибутку отримує підприємство з кожної гривні реалізації.

Надалі цей показник служить підставою для вибору номенклатури

продукції, що випускається.

 

9.7 Розрахунок точки беззбитковості

Розрахунок балансового прибутку

Разом за рік, в грн.

Надходження від реалізації

106046

Матеріали

10785,84

Реклама

675,00

Разом змінних витрат

11460,84

Виручка

94585,16

Оренда приміщення

9600,00

Заробітна плата

50400,00

Податки на зарплату

7352,00

Амортизація

3650,00

Єдиний податок

2572,00

Послуги зв'язку

400,00

Разом постійних витрат

73974,00

Балансовий прибуток

20611,16

 

 

Точку беззбитковості визначаємо за формулою:

 

R '= FC / K,

 

де R - порогова виручка, FC - постійні витрати. К - коефіцієнт покриття.

Послідовність розрахунків для розрахунку порогової виручки (виручки, відповідній точці беззбитковості) буде наступною:

1. Знайдемо суму покриття:

Сума покриття = реалізація - змінні витрати

106046,00-11460,84= 94585,16

2. Обчислимо коефіцієнт покриття:

Коефіцієнт покриття = сума покриття / реалізацію

94585,16 / 106046,00 = 0,89

3. Порогова виручка

R = 73974,00/ 0,89 = 83116,85

Фактична виручка фірми вище порогової. Щоб оцінити, наскільки фактична виручка від продажу перевищує виручку, що забезпечує беззбитковість, розраховується запас міцності - відсоткове відхилення фактичної виручки від порогової:

St = (R-R1) / R х 100%,

 де St - запас міцності, R - фактична виручка, R1 - порогова виручка.

St = (106046,00- 83116,85) / 106046,00 х 100 = 22

Значення запасу міцності 22% показує, що якщо виручка фірми скоротиться менш, ніж на 221%, то фірма буде отримувати прибуток; якщо більше, ніж на 22%, - виявиться збитковою.

4. Пороговий обсяг виробництва:

Пороговий обсяг виробництва = порогова виручка / ціну одиниці продукції.

Ціну одиниці продукції знайдемо за середньої арифметичної зваженої:

 

Х = (Σ обсяг виробництва певного виду продукції х ціну цієї продукції) / Σ загальний обсяг виробництва

Х = 106046/101930 = 1,04

Пороговий обсяг виробництва = 83116,85/ 1,06 = 79920,05

 

Графік точки беззбитковості:

                                                                                                        Виручка

                                                                                                                 Валові витрати

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

Величина точки беззбитковості дорівнює 83116,85 грн., тобто нам необхідно надавати саме цей обсяг послуг, після цього підприємство стане отримувати прибуток.

 


  1.               Аналіз ризиків

 

Ризик відсутності збуту. Вірогідність його невелика. Обсяг збуту

залежить від правильної маркетингової політики фірми. У місті існує велика кількість людей, які потребують надання копіювальних послуг, тому цей ризик зводиться до мінімуму.

Ризик втрати приміщення. Існує можливість викупу приміщення, якщо

не буде продовжений договір оренди.

Джерела виникнення ризиків:

- недостатня інформація про попит на даний товар;

- недостатній аналіз ринку;

- недооцінка конкурентів.

Дія перерахованих ризиків може бути обмежена:

а) регулярним аналізом ринкової ситуації;

б) аналізом дій конкурентів;

в) суворим контролем робочого процесу.
Висновок

 

Проведений аналіз економічних, фінансових показників і дослідження ринку дають підставу вважати, що проект може бути реалізований з високою ефективністю.

Процес надання послуг більш простий, ніж процес виробництва продукції або товарів. При організації фірми з надання послуг не потрібно такого великого вкладення капіталу, про що можна зробити висновки за результатами бізнес-плану.

Для підприємця - початківця це хороша практика для ведення підприємницької діяльності з метою одержання прибутку і розширення підприємства.


Список використаної літератури

 

1. Шевчук Д.А. Бизнес-планирование. Как составить бизнес-план;

2. Горемыкин В.А. «Бизнес план. Методика разработки. 25 реальных образцов бизнес плана»;

3.Всеукраинская профессиональная бухгалтерская газета « Всё о бухгалтерском учёте» ( Единый налог, часть1), спецвыпуск №98, 26 октября 2012;

4. http://www.openbusiness.ru/bplan/titul.htm;

5.http://www.businessuchet.ru/content/document_r_A0EA4B78–4F99–4637-A1F2–094984EC1ED6.html;

6. http://www.bishelp.ru/svoe_delo/bp/index.php;

7. http://www.forbes.ru/svoi-biznes/startapy/31690-kak-napisat-biznes-plan;

8. http://www.md-bplan.ru/howwrite/bstructure.html;

9. http://www.dist-cons.ru/modules/study-old/finance1/fin4/text4_7.html;

Размещено на

1

 

doc
До підручника
Економіка (профільний рівень) 10 клас (Крупська Л.П., Тимченко І.Є., Чорна Т.І.)
Додано
11 березня 2019
Переглядів
1732
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку