Бізнес-ідея – конкретне цілісне знання про доцільність і можливість займатися певним видом підприємницької діяльності, а також чітке усвідомлення мети такої діяльності, шляхів і засобів її досягнення.
|
||
Ідея «дихаючого» взуття з’явилася у засновника компанії в 1994 році під час подорожі в горах Невади. Стояла нестерпна спека, і щоб дати ногам можливість «дихати», Полегатто пробив дірки в підошвах своїх кросівок.
Полегато запропонував свій винахід відомим взуттєвим компаніям таким як Nike, але воно їх не зацікавило.
Тоді, успішно пройшовши перевірку на ринку з створеної лінією дитячого взуття, Маріо Моретті почав власне виробництво. Кількість запатентованих технологій з часом збільшилася, а асортимент продукції Geox розширився спочатку до чоловічого та жіночого взуття, а в наслідку і до верхнього одягу.
Назва Geox утворено з давньогрецького слова Geo ( «земля») і букви «x», яка символізує собою сучасні технології, розроблені в італійських лабораторіях і захищені міжнародними патентами.
Новий товар – товар, який принципово відрізняється від уже існуючих на ринку товарів чи має серйозні якісні відмінності у порівнянні з товарами-аналогами щодо споживчих якостей, дизайну. |
Так, фірма «Тетра-пак» виникла й виросла на виготовленні нового виду упаковки (паперових стійких пакетів) для рідких продуктів харчування (молоко і молочні продукти, соки), що привело до відмови від використання скляної і пластикової тари. |
Фактори, які впливають на формування бізнес-ідеї
Найбільш поширені причини провалів бізнес-ідеї
Стартап (від англ. Start-up - запускати) - це компанія з короткою історією операційної діяльності. Тобто це недавно створена компанія, яка знаходиться в процесі розвитку або дослідження ринку.
Головна відмінність стартапу від звичайного бізнесу - стартап має інноваційну основу (нові технології і продукти), це бізнес, який відкривається вперше і не має аналогів в країні або світі.
Більшість стартапів вимагає великих інвестицій і має високу рентабельність.
Головна відмінність інкубаторів та акселераторів для бізнесу полягає в тому, що в інкубаторі рушійною силою є місце
(інфраструктура), де ваша команда буде сидіти і творити, а в акселераторі - цінність, яку може нести в собі ваша інновація для ринку.
В інкубаторі все направлено на створення бізнесу, навіть якщо людина прийшла одна з ідеєю. Тут вона може зустріти близьких за духом людей, які допоможуть розібратися, наскільки хороша ідея.
У акселераторі відразу перевіряється на живучість і сама ідея, і продукт / сервіс, який вона несе. Але туди варто приходити з уже укомплектованою командою. Головне, чим акселератор допоможе - вийти на ринок з новою