БІЗНЕС-ІДЕЯ: ФОРМИ ТА ШЛЯХИ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ

Про матеріал
Презентація подається з метою – розглянути питання сутності, форм, джерел та методів формування та генерування бізнес ідеї, представити найбільш успішні бізнес-ідеї в історії бізнесу та підприємництва
Перегляд файлу

image

Бізнес-ідея – конкретне цілісне знання про доцільність і можливість займатися певним видом підприємницької діяльності, а також чітке усвідомлення мети такої діяльності, шляхів і засобів її досягнення.

 

Мішель Ферреро – сьогоднішній власник імперії з виробництва

солодощів Ferrero, придумав один зі своїх майбутніх основних продуктів

Nutella ще в дитинстві і абсолютно випадково.

У коморі кондитерського магазину його батька розтанув увесь шоколад, а

маленький Мішель запропонував намазувати його на хліб

image

image

Маріо — засновник компанії Geox Shoes

Ідея «дихаючого» взуття з’явилася у засновника компанії в 1994 році під час подорожі в горах Невади. Стояла нестерпна спека, і щоб дати ногам можливість «дихати», Полегатто пробив дірки в підошвах своїх кросівок.

Полегато запропонував свій винахід відомим взуттєвим компаніям таким як Nike, але воно їх не зацікавило.

Тоді, успішно пройшовши перевірку на ринку з створеної лінією дитячого взуття, Маріо Моретті почав власне виробництво. Кількість запатентованих технологій з часом збільшилася, а асортимент продукції Geox розширився спочатку до чоловічого та жіночого взуття, а в наслідку і до верхнього одягу.

Назва Geox утворено з давньогрецького слова Geo ( «земля») і букви «x», яка символізує собою сучасні технології, розроблені в італійських лабораторіях і захищені міжнародними патентами.

image

Новий товар – товар, який принципово відрізняється від уже існуючих на ринку товарів чи має серйозні якісні відмінності у

порівнянні з товарами-аналогами щодо споживчих якостей, дизайну.

Так, фірма «Тетра-пак» виникла й виросла на виготовленні нового

виду упаковки (паперових стійких пакетів) для рідких продуктів

харчування (молоко і молочні

продукти, соки), що привело до

відмови від використання скляної і пластикової тари.

image

Конкретним проявом підприємницької ідеї є створення нового товару чи послуги

image

Фактори, які впливають на формування бізнес-ідеї

image

Джерела бізнес-ідеї

image

image

Методи створення бізнес-ідеї

image

Найбільш поширені причини провалів бізнес-ідеї

image

ФОРМИ РЕАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕС-ІДЕЇ

imageСтартап (від англ. Start-up - запускати) - це компанія з короткою історією операційної діяльності. Тобто це недавно створена компанія, яка знаходиться в процесі розвитку або дослідження ринку.

imageГоловна відмінність стартапу від звичайного бізнесу - стартап має інноваційну основу (нові технології і продукти), це бізнес, який відкривається вперше і не має аналогів в країні або світі.

Більшість стартапів вимагає великих інвестицій і має високу рентабельність.

Головна відмінність інкубаторів та акселераторів для бізнесу полягає в тому, що в інкубаторі рушійною силою є місце

(інфраструктура), де ваша команда буде сидіти і творити, а в акселераторі - цінність, яку може нести в собі ваша інновація для ринку.

В інкубаторі все направлено на створення бізнесу, навіть якщо людина прийшла одна з ідеєю. Тут вона може зустріти близьких за духом людей, які допоможуть розібратися, наскільки хороша ідея.

У акселераторі відразу перевіряється на живучість і сама ідея, і продукт / сервіс, який вона несе. Але туди варто приходити з уже укомплектованою командою. Головне, чим акселератор допоможе - вийти на ринок з новою

КРИТЕРІЇ УСПІШНОСТІ СТАРТАПУ

image

pdf
Пов’язані теми
Економіка, 10 клас, Презентації
До підручника
Економіка (профільний рівень) 10 клас (Крупська Л.П., Тимченко І.Є., Чорна Т.І.)
Додано
28 вересня
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку