Бланк "Спостереження за дитиною ООП на уроці"

Про матеріал
Щоденник спостережень за дитиною з ООП (може входити до ІПР) Ведення цього документу є одним з основних обов’язків асистента вчителя. Він має такі важливі функції: спостереження за дитиною з метою вивчення індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів і потреб; оцінка (спільно з учителем) рівня досягнення кінцевих цілей, передбачених ІПР. Завдяки таким спостереженням педагог може відстежити динаміку розвитку дитини з особливими освітніми потребами, актуалізувати цілі, які необхідно включити до індивідуальної програми розвитку або переглянути ті, які виявилися заскладними для учня. Форма ведення журналу не стандартизована, але в ньому можуть бути такі пункти: ПІБ учня, дата, тема уроку, академічні навички, поведінка на уроці, активність в освітньому процесі, поведінка у позаурочний час, спілкування з однолітками, взаємодія з дорослими, навички самообслуговування тощо.
Перегляд файлу

 

Дата

Предмет

Спостереження на уроці

Поведінка

Виконання д/з

Увага

Навчальна діяльність

Взаємодія з вчителями

Допомога асистента

Примітки

 

1.Зар.літ.

2.Матем.

3.Укр. мова

4.Укр літ.

5.Анг. мова

□ легко відволікається на зовнішні подразники

□ швидко втомлюється

□ працює зосереджено

□ збудлива (ий)

□ мовчазна (ий)

□ сором’язлива (ий)

□ емоційно-збуджена (ий)

□ все виконано

□ часткове виконання

□ виконані усні завдання

□ виконанні письмові завдання

 

□ стійка

□ не стійка

 

□ активність

□ бажання вчитися

□ байдужість

□ небажання вчитися

□ сприймає звернення до всього класу

□ потребує особистого звернення

□ йде на контакт

□ конфліктує

□ навідне питання

□ організаційна допомога

□ додаткова концентрація

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

1.Осн.зд.

2.Матем.

3.Інф-ка.

4.Історія У.

5.Музика

6.При-во

□ легко відволікається на зовнішні подразники

□ швидко втомлюється

□ працює зосереджено

□ збудлива (ий)

□ мовчазна (ий)

□ сором’язлива (ий)

□ емоційно-збуджена (ий)

□ все виконано

□ часткове виконання

□ виконані усні завдання

□ виконанні письмові завдання

 

 

□ стійка

□ не стійка

□ активність

□ бажання вчитися

□ байдужість

□ небажання вчитися

□ сприймає звернення до всього класу

□ потребує особистого звернення

□ йде на контакт

□ конфліктує

□ навідне питання

□ організаційна допомога

□ додаткова концентрація

 

_______________________________________________________________________________________________________________________

 

1.Фіз-ра

2.Укр. мова

3.Матем.

4.Анг.мова

□ легко відволікається на зовнішні подразники

□ швидко втомлюється

□ працює зосереджено

□ збудлива (ий)

□ мовчазна (ий)

□ сором’язлива (ий)

□ емоційно-збуджена (ий)

□ все виконано

□ часткове виконання

□ виконані усні завдання

□ виконанні письмові завдання

 

 

□ стійка

□ не стійка

□ активність

□ бажання вчитися

□ байдужість

□ небажання вчитися

□ сприймає звернення до всього класу

□ потребує особистого звернення

□ йде на контакт

□ конфліктує

□ навідне питання

□ організаційна допомога

□ додаткова концентрація

 

_______________________________________________________________________________________________________________________

 

1.Історія р.к.

2.Укр. мова

3. Укр. літ.

4. Анг. мова

5.Матем.

 

□ легко відволікається на зовнішні подразники

□ швидко втомлюється

□ працює зосереджено

□ збудлива (ий)

□ мовчазна (ий)

□ сором’язлива (ий)

□ емоційно-збуджена (ий)

□ все виконано

□ часткове виконання

□ виконані усні завдання

□ виконанні письмові завдання

 

□ стійка

□ не стійка

 

□ активність

□ бажання вчитися

□ байдужість

□ небажання вчитися

□ сприймає звернення до всього класу

□ потребує особистого звернення

□ йде на контакт

□ конфліктує

□ навідне питання

□ організаційна допомога

□ додаткова концентрація

 

_______________________________________________________________________________________________________________________

 

 

1.Матем.

2. Обр.мис.

3.Укр мова

4. Укр літ.

5.Анг мова

□ легко відволікається на зовнішні подразники

□ швидко втомлюється

□ працює зосереджено

□ збудлива (ий)

□ мовчазна (ий)

□ сором’язлива (ий)

□ емоційно-збуджена (ий)

□ все виконано

□ часткове виконання

□ виконані усні завдання

□ виконанні письмові завдання

□ стійка

□ не стійка

 

 

□ активність

□ бажання вчитися

□ байдужість

□ небажання вчитися

□ сприймає звернення до всього класу

□ потребує особистого звернення

□ йде на контакт

□ конфліктує

□ навідне питання

□ організаційна допомога

□ додаткова концентрація

 

_______________

______________________________________________________________________________________________________

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
29 березня 2023
Переглядів
2840
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку