Дата |
Предмет |
Спостереження на уроці |
||||||
Поведінка |
Виконання д/з |
Увага |
Навчальна діяльність |
Взаємодія з вчителями |
Допомога асистента |
Примітки |
||
|
1.Зар.літ. 2.Матем. 3.Укр. мова 4.Укр літ. 5.Анг. мова |
□ легко відволікається на зовнішні подразники □ швидко втомлюється □ працює зосереджено □ збудлива (ий) □ мовчазна (ий) □ сором’язлива (ий) □ емоційно-збуджена (ий) |
□ все виконано □ часткове виконання □ виконані усні завдання □ виконанні письмові завдання |
□ стійка □ не стійка
|
□ активність □ бажання вчитися □ байдужість □ небажання вчитися |
□ сприймає звернення до всього класу □ потребує особистого звернення □ йде на контакт □ конфліктує |
□ навідне питання □ організаційна допомога □ додаткова концентрація
|
________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
|
1.Осн.зд. 2.Матем. 3.Інф-ка. 4.Історія У. 5.Музика 6.При-во |
□ легко відволікається на зовнішні подразники □ швидко втомлюється □ працює зосереджено □ збудлива (ий) □ мовчазна (ий) □ сором’язлива (ий) □ емоційно-збуджена (ий) |
□ все виконано □ часткове виконання □ виконані усні завдання □ виконанні письмові завдання |
□ стійка □ не стійка |
□ активність □ бажання вчитися □ байдужість □ небажання вчитися |
□ сприймає звернення до всього класу □ потребує особистого звернення □ йде на контакт □ конфліктує |
□ навідне питання □ організаційна допомога □ додаткова концентрація
|
_______________________________________________________________________________________________________________________ |
|
1.Фіз-ра 2.Укр. мова 3.Матем. 4.Анг.мова |
□ легко відволікається на зовнішні подразники □ швидко втомлюється □ працює зосереджено □ збудлива (ий) □ мовчазна (ий) □ сором’язлива (ий) □ емоційно-збуджена (ий) |
□ все виконано □ часткове виконання □ виконані усні завдання □ виконанні письмові завдання |
□ стійка □ не стійка |
□ активність □ бажання вчитися □ байдужість □ небажання вчитися |
□ сприймає звернення до всього класу □ потребує особистого звернення □ йде на контакт □ конфліктує |
□ навідне питання □ організаційна допомога □ додаткова концентрація
|
_______________________________________________________________________________________________________________________ |
|
1.Історія р.к. 2.Укр. мова 3. Укр. літ. 4. Анг. мова 5.Матем.
|
□ легко відволікається на зовнішні подразники □ швидко втомлюється □ працює зосереджено □ збудлива (ий) □ мовчазна (ий) □ сором’язлива (ий) □ емоційно-збуджена (ий) |
□ все виконано □ часткове виконання □ виконані усні завдання □ виконанні письмові завдання |
□ стійка □ не стійка
|
□ активність □ бажання вчитися □ байдужість □ небажання вчитися |
□ сприймає звернення до всього класу □ потребує особистого звернення □ йде на контакт □ конфліктує |
□ навідне питання □ організаційна допомога □ додаткова концентрація
|
_______________________________________________________________________________________________________________________
|
|
1.Матем. 2. Обр.мис. 3.Укр мова 4. Укр літ. 5.Анг мова |
□ легко відволікається на зовнішні подразники □ швидко втомлюється □ працює зосереджено □ збудлива (ий) □ мовчазна (ий) □ сором’язлива (ий) □ емоційно-збуджена (ий) |
□ все виконано □ часткове виконання □ виконані усні завдання □ виконанні письмові завдання |
□ стійка □ не стійка
|
□ активність □ бажання вчитися □ байдужість □ небажання вчитися |
□ сприймає звернення до всього класу □ потребує особистого звернення □ йде на контакт □ конфліктує |
□ навідне питання □ організаційна допомога □ додаткова концентрація
|
_______________ ______________________________________________________________________________________________________ |