Така дісталась вже нам робота Є в ній і радість, та є й турбота, Є вічний пошук, безсонні ночі, Та гріють душу дитячі очі. Н. П. Уткіна Дата народження: 10.10.1990 р. Візитна картка. Громадянство: Україна. Спеціальність: організатор початкової освіти, вчитель початкової школи. Місце народження: Волинська область, с. Криничне Освіта: Східноєвропейський національний університет, 2015 р. Стаж роботи: 10 років. Володіння мовою: українська
Моя педагогічна філософія. Розвивати, навчати і виховувати особистість одночасно. Формування позитивних емоцій, взаємин їх регулювання та корекція. Створення умов для розвитку інтелекту школярів, їхніх здібностей, пізнавальних інтересів. Сприяти самореалізації особистості та всебічному розвитку. Враховувати індивідуальні, вікові та психологічні особливості учнів.
Сучасні діти зростають у складний час, коли життя людей зазнає стрімких змін, руйнуються звичні стереотипи, моральні принципи зазнають тиску та негативного впливу. Жорстокість, насильство, брутальність все більшенагадують про себе. Саме тому вважаю, що необхідно адаптувати дітей до сьогодення. Всебічне виховання учнів через участь в органах учнівського самоврядування, захист інтересів дитини, забезпечення прав на життя, розвиток, захист, на активну участь у житті суспільства, визнання дитини повноцінною і повноправною особистістю суспільства. Вивчати, шукати, думати, співпрацювати,братися за діло та адаптуватися
Мета. Виховання здійснювати на ситуаціях, близьких до реального життя, з урахуванням рівня розвиту дітей, їх потреб і проблем. Враховувати не лише актуальні потреби і проблеми, а й ті, що незабаром виникнуть у зоні їх найближчого розвитку. Розвивати навички: думати, розуміти суть речей, осмислювати і вже на основі цього вміти шукати потрібну інформацію, практикувати її та застосовувати в конкретних умовах, формулювати та відстоювати конкретну думку.
Принципи роботи індивідуальний систематичність, різноманіття характер регулярність форм, методів науковість наочність доступність всебічність об’єктивність диференційований гласність єдність вимог наступність,«Якщо я чую, бачу, обговорюю, й роблю, - Я здобуваю знання і навички. Якщо я передаю знання і досвід іншим,Я стаю майстром.»
Правила педагогічної майстерностініколи не зупинятися на досягнутомузайматися самоосвітою, вчити і вчитися самійділитися з дітьми своїм досвідом намагатися бути прикладом для дітей у всьомувідповідати сучасності та змінам у системі реформування освіти. Майстерність вчителягармонія,свідома поведінка,уміння спрямувати активність особистості на її розвиток,передбачений і точний розрахунок,найкраще досягнення результату.
Творчість – це не сума знань, а особлива спрямованість інтелекту,особливий зв'язок між інтелектуальним життям особистості і прояви її сил в активній діяльності. В. Сухомлинський Діяльність вчителя направлена на стимулювання творчості учнів, використання інтерактивних методів, проведення нестандартних уроків, організування дослідницької роботи учнів. Діяльність учнів полягає в тому, щоб він умів бачити проблеми, шукати шляхи їх подолання, генерувати ідеї, спланувати та організувати свою діяльність тощо. Шляхи формування творчої компетентності учніввміння бачити та сформулювати проблемувміння знаходити нові рішеннявміння діяти в нестандартних ситуаціяхактивізація творчих здібностей учнівреалізація творчого потенціалу учнів
Пізнати і навчити дитину у цій складній справі немає готових рецептів. Але вважаю, що насамперед треба зрозуміти дитину як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості. "Прив'язуючи" навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, використовуючи сучасні технології досягаю поставленої мети самореалізації кожної дитини.
Сприяти участі дітей у шкільних конкурсах, олімпіадах. Надсилати методичні розробки, уроки, виховні заходи в освітянські спільноти З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою. Поповнювати матеріали уроків, шкільних та позашкільних заходів. Приймати участь в професійних конкурсах. Підвищувати професійну категорію Плани на майбутнє