БЛАНКИ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІАГНОСТИЧНИХ РОБІТ УЧНІВ 3 КЛАСУ З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

Про матеріал
БЛАНКИ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІАГНОСТИЧНИХ РОБІТ УЧНІВ 3 КЛАСУ З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» до підручника авторів: О. Волощенко, О. Козак та Г. Остапенко та зошита для діагностичних робіт авторів: Л. Глухенька, К. Хомич створеного відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Р.Б. Шияна
Перегляд файлу

Л. Глухенька, К. Хомич

 

БЛАНКИ

ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІАГНОСТИЧНИХ РОБІТ УЧНІВ 3 КЛАСУ

З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

 до підручника авторів: О. Волощенко, О. Козак та Г. Остапенко

та зошита для діагностичних робіт авторів: Л. Глухенька, К. Хомич

 

створеного відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Р.Б. Шияна

 

img707_1_12

            

 

 

 

 

 

 

Бланк

оцінювання результатів діагностичної роботи № 1 уч_ 3-_  класу

з курсу ЯДС за темою «Подорожуємо і відкриваємо світ»

(до зошита для діагностичних робіт авторів:

Л. Глухенька, К. Хомич)

Індекс у свідоцтві досягнень

Результати навчання  

Номер завдання

І В

Номер завдання

ІІВ

Рівень досягнення:

П, С, Д, В

ПРО 1

1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює.

2

2

 

ПРО 2

2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту.

7

1

 

ПРО 3

3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

 

7

 

ПРО 4

4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

 

 

 

СЗО 1

5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

5

5

 

СЗО 2

6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб.

6

5

 

СЗО 3

7.Обирає здоровий спосіб життя.

 

 

 

СЗО 4

8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку.

5, 7

6, 7

 

ГІО 1

9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

 

6

 

ГІО 2

10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку.

3

3

 

ГІО 3

11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації.

4

3, 4

 

ГІО 4

12.Розповідає про минуле і сучасне.

1

4

 

ГІО 5

13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя.

1

 

 

ГІО 6

14.Поважає права і свободи свої та інших людей.

5

 

 

ГІО 7

15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України.

3

4

 

ГІО 8

16.Дотримується принципів демократичного громадянства.

5

 

 

Бланк

оцінювання результатів діагностичної роботи № 2 уч_ 3-_  класу

з курсу ЯДС за темою «Між минулим і майбутнім»

(до зошита для діагностичних робіт авторів:

Л. Глухенька, К. Хомич)

Індекс у свідоцтві досягнень

Результати навчання  

Номер завдання

І В

Номер завдання

ІІВ

Рівень досягнення:

П, С, Д, В

ПРО 1

1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює.

3

1

 

ПРО 2

2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту.

2, 3

1, 4, 5

 

ПРО 3

3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

5

7

 

ПРО 4

4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

7

7

 

СЗО 1

5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

6

4

 

СЗО 2

6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб.

6

6

 

СЗО 3

7.Обирає здоровий спосіб життя.

7

6

 

СЗО 4

8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку.

 

 

 

ГІО 1

9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

4

2

 

ГІО 2

10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку.

 

2

 

ГІО 3

11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації.

 

3

 

ГІО 4

12.Розповідає про минуле і сучасне.

1

3

 

ГІО 5

13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя.

1

 

 

ГІО 6

14.Поважає права і свободи свої та інших людей.

7

7

 

ГІО 7

15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України.

2

 

 

ГІО 8

16.Дотримується принципів демократичного громадянства.

 

 

 

Бланк

оцінювання результатів діагностичної роботи № 3 уч_ 3-_  класу

з курсу ЯДС за темою «Чарівні перетворення»

(до зошита для діагностичних робіт авторів:

Л. Глухенька, К. Хомич)

Індекс у свідоцтві досягнень

Результати навчання  

Номер завдання

І В

Номер завдання

ІІВ

Рівень досягнення:

П, С, Д, В

ПРО 1

1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює.

2, 5

2

 

ПРО 2

2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту.

3, 4

2, 3

 

ПРО 3

3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

1, 2

1

 

ПРО 4

4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

6

 

 

СЗО 1

5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

 

6, 7

 

СЗО 2

6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб.

7

6

 

СЗО 3

7.Обирає здоровий спосіб життя.

 

7

 

СЗО 4

8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку.

7

5

 

ГІО 1

9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

 

5

 

ГІО 2

10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку.

 

 

 

ГІО 3

11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації.

 

4

 

ГІО 4

12.Розповідає про минуле і сучасне.

 

4

 

ГІО 5

13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя.

 

4

 

ГІО 6

14.Поважає права і свободи свої та інших людей.

 

 

 

ГІО 7

15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України.

3

4

 

ГІО 8

16.Дотримується принципів демократичного громадянства.

 

 

 

Бланк

оцінювання результатів діагностичної роботи № 4 уч_ 3-_  класу

з курсу ЯДС за темою «Енергія»

(до зошита для діагностичних робіт авторів:

Л. Глухенька, К. Хомич)

Індекс у свідоцтві досягнень

Результати навчання  

Номер завдання

І В

Номер завдання

ІІВ

Рівень досягнення:

П, С, Д, В

ПРО 1

1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює.

3

1, 4

 

ПРО 2

2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту.

1, 2, 4

2, 3

 

ПРО 3

3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

5, 7

5, 6

 

ПРО 4

4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

7, 5

6

 

СЗО 1

5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

6

3

 

СЗО 2

6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб.

6

7

 

СЗО 3

7.Обирає здоровий спосіб життя.

 

 

 

СЗО 4

8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку.

 

7

 

ГІО 1

9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

2

2

 

ГІО 2

10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку.

 

 

 

ГІО 3

11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації.

 

 

 

ГІО 4

12.Розповідає про минуле і сучасне.

 

 

 

ГІО 5

13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя.

 

 

 

ГІО 6

14.Поважає права і свободи свої та інших людей.

 

1

 

ГІО 7

15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України.

 

 

 

ГІО 8

16.Дотримується принципів демократичного громадянства.

 

7

 

Бланк

оцінювання результатів діагностичної роботи № 5 уч_ 3-_  класу

з курсу ЯДС за темою «Світ невідомий»

(до зошита для діагностичних робіт авторів:

Л. Глухенька, К. Хомич)

Індекс у свідоцтві досягнень

Результати навчання  

Номер завдання

І В

Номер завдання

ІІВ

Рівень досягнення:

П, С, Д, В

ПРО 1

1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює.

4

3

 

ПРО 2

2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту.

1

1

 

ПРО 3

3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

4

3

 

ПРО 4

4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

7

 

 

СЗО 1

5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

 

7

 

СЗО 2

6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб.

 

 

 

СЗО 3

7.Обирає здоровий спосіб життя.

 

 

 

СЗО 4

8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку.

6, 7

5

 

ГІО 1

9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

5

6

 

ГІО 2

10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку.

2, 3

2

 

ГІО 3

11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації.

2, 5

2

 

ГІО 4

12.Розповідає про минуле і сучасне.

3

6

 

ГІО 5

13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя.

 

4

 

ГІО 6

14.Поважає права і свободи свої та інших людей.

6

5

 

ГІО 7

15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України.

 

4

 

ГІО 8

16.Дотримується принципів демократичного громадянства.

 

7

 

Бланк

оцінювання результатів діагностичної роботи № 6 уч_ 3-_  класу

з курсу ЯДС за темою «Світ невидимий»

(до зошита для діагностичних робіт авторів:

Л. Глухенька, К. Хомич)

Індекс у свідоцтві досягнень

Результати навчання  

Номер завдання

І В

Номер завдання

ІІВ

Рівень досягнення:

П, С, Д, В

ПРО 1

1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює.

5

5, 6

 

ПРО 2

2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту.

4, 5

1, 5

 

ПРО 3

3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

2, 3

2, 3

 

ПРО 4

4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

2, 3

2, 3

 

СЗО 1

5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

6

7, 4

 

СЗО 2

6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб.

7

4

 

СЗО 3

7.Обирає здоровий спосіб життя.

6

7

 

СЗО 4

8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку.

 

 

 

ГІО 1

9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

 

 

 

ГІО 2

10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку.

1

 

 

ГІО 3

11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації.

1

 

 

ГІО 4

12.Розповідає про минуле і сучасне.

 

 

 

ГІО 5

13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя.

 

 

 

ГІО 6

14.Поважає права і свободи свої та інших людей.

 

 

 

ГІО 7

15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України.

 

 

 

ГІО 8

16.Дотримується принципів демократичного громадянства.

 

 

 

Бланк

оцінювання результатів діагностичної роботи № 7 уч_ 3-_  класу

з курсу ЯДС за темою «Приховані можливості речей»

(до зошита для діагностичних робіт авторів:

Л. Глухенька, К. Хомич)

Індекс у свідоцтві досягнень

Результати навчання  

Номер завдання

І В

Номер завдання

ІІВ

Рівень досягнення:

П, С, Д, В

ПРО 1

1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює.

2, 6

2

 

ПРО 2

2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту.

1, 2, 5

1, 5

 

ПРО 3

3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

3, 6

3, 4

 

ПРО 4

4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

3

4

 

СЗО 1

5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

4

6

 

СЗО 2

6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб.

4

6

 

СЗО 3

7.Обирає здоровий спосіб життя.

 

6

 

СЗО 4

8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку.

7

5

 

ГІО 1

9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

7

 

 

ГІО 2

10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку.

 

 

 

ГІО 3

11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації.

 

 

 

ГІО 4

12.Розповідає про минуле і сучасне.

 

 

 

ГІО 5

13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя.

 

 

 

ГІО 6

14.Поважає права і свободи свої та інших людей.

 

7

 

ГІО 7

15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України.

 

 

 

ГІО 8

16.Дотримується принципів демократичного громадянства.

 

7

 

Бланк

оцінювання результатів діагностичної роботи № 8 уч_ 3-_  класу

з курсу ЯДС за темою «Погода»

(до зошита для діагностичних робіт авторів:

Л. Глухенька, К. Хомич)

Індекс у свідоцтві досягнень

Результати навчання  

Номер завдання

І В

Номер завдання

ІІВ

Рівень досягнення:

П, С, Д, В

ПРО 1

1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює.

4

3, 5

 

ПРО 2

2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту.

2, 3

1, 2

 

ПРО 3

3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

 

2

 

ПРО 4

4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

7

 

 

СЗО 1

5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

5

4

 

СЗО 2

6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб.

5

4

 

СЗО 3

7.Обирає здоровий спосіб життя.

5

7

 

СЗО 4

8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку.

7

7

 

ГІО 1

9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

 

 

 

ГІО 2

10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку.

 

6

 

ГІО 3

11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації.

1

6

 

ГІО 4

12.Розповідає про минуле і сучасне.

6

6

 

ГІО 5

13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя.

6

 

 

ГІО 6

14.Поважає права і свободи свої та інших людей.

 

 

 

ГІО 7

15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України.

 

 

 

ГІО 8

16.Дотримується принципів демократичного громадянства.

 

 

 

Бланк

оцінювання результатів діагностичної роботи № 9 уч_ 3-_  класу

з курсу ЯДС за темою «Я - людина»

(до зошита для діагностичних робіт авторів:

Л. Глухенька, К. Хомич)

Індекс у свідоцтві досягнень

Результати навчання  

Номер завдання

І В

Номер завдання

ІІВ

Рівень досягнення:

П, С, Д, В

ПРО 1

1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює.

 

3

 

ПРО 2

2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту.

3

3, 5

 

ПРО 3

3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

 

5

 

ПРО 4

4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

 

 

 

СЗО 1

5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

7

 

 

СЗО 2

6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб.

6

 

 

СЗО 3

7.Обирає здоровий спосіб життя.

 

 

 

СЗО 4

8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку.

6

6

 

ГІО 1

9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

2

2

 

ГІО 2

10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку.

2, 4

2, 4

 

ГІО 3

11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації.

4, 7

4

 

ГІО 4

12.Розповідає про минуле і сучасне.

5

 

 

ГІО 5

13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя.

5

6

 

ГІО 6

14.Поважає права і свободи свої та інших людей.

1

1

 

ГІО 7

15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України.

4

4

 

ГІО 8

16.Дотримується принципів демократичного громадянства.

1

1

 

 

Рівні результатів навчання учнів

Початковий – учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію.

Середній – учень (учениця) правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії.

Достатній – учень (учениця) має повні, глибокі знання, здатний(а) використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення.

Високий – учень (учениця) має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення.

 

У бланку оцінювання кожне уміння має бути оцінене щонайменше 1 раз протягом семестру!

 

docx
Додано
25 листопада 2020
Переглядів
10512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку