9 клас. Інформатика.3D графіка. Blender 2.90. Практичне завдання до уроку 5 "Масиви. Швидке дублювання об'єктів. Матеріали. Рендеринг"
Blender Урок 5
Масиви. Швидке дублювання об’єктів. Створення вулиці
Виходимо з режиму редагування (клавіша Tab).
Вказуємо кількість дощечок та обираємо постійне зміщення за осями таким чином, щоб утворився парканчик
Для фарбування кубіка та площини, додаємо модифікатор матеріал і обираємо потрібний колір
Рендеринг (візуалізація) – це отримання зображення створеної моделі через камеру, з врахуванням фізичних явищ (матеріал, освітлення).
Доповнення. Щоб віконечко будиночка було об’ємним, слід перейти в режим редагування (клавіша Tab). Розрізати блок двома вертикальними і двома горизонтальними площинами(Ctrl+R)
Далі виділити 4 вершини, що утворять віконечко. І вичавити їх всередину (клавіша E).