Блок- конспект уроків № 9 - 32 для 10 класу
Тема: Волейбол.
Завдання: - досягти засвоєння теоретичних знань з тем: Досягнення українських волейболістів; волейбол як засіб фізичного виховання, вдосконалення фізичних і психологічних якостей; основні поняття та правила гри у волейбол; попередження спортивного травматизму.
Ознайомити з основними елементами гри, суддівством, веденням протоколу гри.
Сприяти розвитку основних фізичних якостей
Сформувати в учнів уміння виконувати основні елементи гри
Виховувати працелюбність , почуття взаємодопомоги
№ |
Часні завдання |
Хід уроку |
Дозування |
ОМВ |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
І |
|
Підготовча частина |
15’ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготувати дітей до уроку |
1.Шикування,повідомлення завдань уроку |
2-3’
1’
30’’
1’
1’
7
1’ |
▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Розвиток координації |
2.Стройові вправи: повороти на місці, шикування в колону та шеренгу |
Чітко виконувати команду |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
|
3. Загальні відомості про волейбол. Техніка безпеки під час занять волейболом. Особливості фізичної підготовки волейболістів з урахуванням віку і статі. Правила контролю та самоконтролю під час занять волейболом. |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Сприяти розвитку м’язів стопи |
4.Різновиди ходьби: звичайна, корегуюча |
Тримати осанку! |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Розвивати координацію, спритність та витривалість |
5. Різновиди бігу: звичайний, з високим підніманням стегон, з захлестом гомілок, приставним кроком |
Техніка виконання! |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Підготувати м’язи до подальшої роботи |
6.Загальнорозвиваючі вправи на місці |
Техніка виконання! |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
7.Вправи на встановлення дихання
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
ІІ |
|
Основна частина |
25’ |
|
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
|
|
1. Спеціальна фізична підготовка. |
2’
5’
5’ 5’
3’ 5’
3’ 3’ 5’ 3 |
Техніка виконання! |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2.Вибіркове виконання подачі: на гравця, слабшого у прийомі м’яча. |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
+ |
+ |
||||
3. Верхня бокова подача. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||||
4. Передачі м’яча з пересуванням в парах, в трійках, передача у падінні, у стрибку, за спину |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||||
|
5. Прийом знизу однією рукою з наступним падінням уперед. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
6. Завислі передачі в ближню зону: 2 – 3, 3 – 2. |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
+ |
|
+ |
+ |
|
+ |
|
+ |
|
|
+ |
+ |
|
|
+ |
+ |
||||
7.Стрибки на скакалці |
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
|
+ |
+ |
+ |
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
|
+ |
|
+ |
||||
8.Вправи для м’язів пресу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||||
9.Вправи для м’язів рук |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||||
10. Передачі м’яча через зону: 2 – 4, 4 – 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
||||
ІІІ |
|
Заключна частина |
5’ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відновити показники ЧСС |
1.Вправи для встановлення дихання |
3’
2’ |
Глибокий вдих, повільний видих |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Шикування, підсумок уроку |
▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|