Календарний план-конспект на групу уроків
Для 8 класу Тема : Легка атлетика
Завдання :
Навчальні: Вивчити основні елементи техніки легкоатлетичних вправ, ознайомитись з історією розвитку та видами легкої атлетики;розвивати фізичні якості та рухові здібності, формувати практичні навички для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку.;
Оздоровчі : Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя, запобігання розвитку плоскостопості та порушень постави.
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя, формування високих моральних якостей
Місце проведення : Спортивний майданчик.
Інвентар та обладнання : бігові доріжки, стрибкова яма, стійки з планкою, секундомір, рулетка ,м’ячики для метання
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретико-методичні знання
|
1. Правила з техніки безпеки на уроці з л / а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Особливості дихання та питний режим при заняттях легкою атлетикою |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зовнішні ознаки, стадії та біологічне значення втоми. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Особливості бігу на короткі, середні та довгі дистанції |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Визначні спортивні досягнення олімпійців. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Основні цінності олімпізму. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Правила загартування холодовими та тепловими процедурами. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Допомога при обмороженнях та опіках. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Значення занять фізичною культурою та спортом для підтримання розумової працездатності. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вимірювання пульсу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Фізична підготовленість : а. Загальна фізична підготовка |
Шикування та перешикування на місці із зімкнутого двошеренгового строю в одно шеренговий; повороти в русі наліво, направо, команду «Прямо!», |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Різновиди бігу, стрибків |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Різновиди ходьби, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗРВ на місці та в русі, у парах; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості;. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
б. Спеціальна фізична підготовка
|
Спеціальні бігові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стрибкові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Спеціальні вправи для метань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Основна частина 25 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Старт та стартовий розбіг |
«На старт» , «увага», «руш» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Біг: 30 м. |
З низького старту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Біг: 60 м. |
Низький старт – біг по дистанції - фінішування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 Прискорення до 20 м з різних вихідних положень |
Із різних вихідних положень зі зміною швидкості і напрямку за сигналом; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Повторний біг 2200 м, |
повторне пробігання з активним повним відновленням |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Чергування бігу та ходьби на дистанції до 1700 м;
|
Старт групою, правильне дихання. (без урах. часу) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Рівномірний біг: до 1000 м. (дівчата), 1500 м (хлопці) |
Старт групою. Правильне дихання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 «човниковий» біг 4×9 м; |
Правильне дихання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Стрибки у довжину з місця; |
«потрійний стрибок» з місця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Стрибок у довжину з розбігу |
Способом «зігнувши ноги» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Стрибок у висоту з розбігу |
Способом «переступання» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. Метання малого м’ячика на дальність з розбігу та м’ячів різного діаметра на дальність |
Метання м’ячив на дальність З трьох кроків розбігу способом «із-за спини через плече», |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба, прості вправи в русі та на місці, вільне глибоке дихання. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. Підведення підсумків, оцінювання. |
Вимірювання пульсу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. Домашнє завдання : |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Контрольні нормативи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарний план-конспект на групу уроків
Для 8 класу Тема : Легка атлетика
Завдання :
Навчальні: Вивчити основні елементи техніки легкоатлетичних вправ, ознайомитись з історією розвитку та видами легкої атлетики;розвивати фізичні якості та рухові здібності, формувати практичні навички для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку.;
Оздоровчі : Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя, запобігання розвитку плоскостопості та порушень постави.
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя, формування високих моральних якостей
Місце проведення : Спортивний майданчик.
Інвентар та обладнання : бігові доріжки, стрибкова яма, стійки з планкою, секундомір, рулетка ,м’ячики для метання
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретико-методичні знання
|
1. Правила з техніки безпеки на уроці з л / а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Особливості дихання та питний режим при заняттях легкою атлетикою |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зовнішні ознаки, стадії та біологічне значення втоми. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Особливості бігу на короткі, середні та довгі дистанції |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Визначні спортивні досягнення олімпійців. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Основні цінності олімпізму. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Правила загартування холодовими та тепловими процедурами. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Допомога при обмороженнях та опіках. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Значення занять фізичною культурою та спортом для підтримання розумової працездатності. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вимірювання пульсу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Фізична підготовленість : а. Загальна фізична підготовка |
Шикування та перешикування на місці із зімкнутого двошеренгового строю в одно шеренговий; повороти в русі наліво, направо, команду «Прямо!», |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Різновиди бігу, стрибків |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Різновиди ходьби, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗРВ на місці та в русі, у парах; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості;. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
б. Спеціальна фізична підготовка
|
Спеціальні бігові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стрибкові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Спеціальні вправи для метань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Основна частина 25 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Старт та стартовий розбіг |
«На старт» , «увага», «руш» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Біг: 30 м. |
З низького старту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Біг: 60 м. |
Низький старт – біг по дистанції - фінішування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 Прискорення до 20 м з різних вихідних положень |
Із різних вихідних положень зі зміною швидкості і напрямку за сигналом; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Повторний біг 2200 м, |
повторне пробігання з активним повним відновленням |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Чергування бігу та ходьби на дистанції до 1700 м;
|
Старт групою, правильне дихання. (без урах. часу) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Рівномірний біг: до 1000 м. (дівчата), 1500 м (хлопці) |
Старт групою. Правильне дихання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 «човниковий» біг 4×9 м; |
Правильне дихання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Стрибки у довжину з місця; |
«потрійний стрибок» з місця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Стрибок у довжину з розбігу |
Способом «зігнувши ноги» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Стрибок у висоту з розбігу |
Способом «переступання» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. Метання малого м’ячика на дальність з розбігу та м’ячів різного діаметра на дальність |
Метання м’ячив на дальність З трьох кроків розбігу способом «із-за спини через плече», |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба, прості вправи в русі та на місці, вільне глибоке дихання. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. Підведення підсумків, оцінювання. |
Вимірювання пульсу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. Домашнє завдання : |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Контрольні нормативи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|