Брейн-ринг для педагогів «Економічне виховання дошкільників в умовах сьогодення»

Про матеріал
Інтерактивна форма робота для педагогів з метою активізувати вихователів на творчий пошук найоптимальніших засобів та прийомів з формування соціально-економічного досвіду у дошкільнят.
Перегляд файлу

Ніколайчук Наталія Володимирівна, вихователь-методист комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 113  Криворізької міської ради

Брейн-ринг для педагогів на тему:

«Економічне виховання дошкільників в умовах сьогодення»

Мета: активізувати педагогів на творчий пошук найоптимальніших засобів та прийомів з формування соціально-економічного досвіду у дошкільнят.

Завдання: підвищити рівень теоретичної підготовки вихователів щодо питань формування основ економічної культури дошкільників в умовах сьогодення;

закріпити знання педагогів про основні поняття, категорії, методи та організаційні форми економічного виховання дітей дошкільного віку.

Хід

Вихователь-методист. Добрий день шановні гості, рада Вас вітати. В ерудований наш клуб прошу завітати. Економіка наука не легка і не проста - це чудова, дивна штука все розкаже  нам вона. Скільки людей проживає в країні, скільки грошей потрібно людині. Безліч питань постає поміж нами, щоб цю науку усі ми сприйняли. Тож і ми часу не гаєм і брейн - ринг розпочинаєм.

Тема нашого брейн-рингу: «Економічне виховання дошкільників в умовах сьогодення». Але спочатку коротенький теоретичний екскурс.

Економічне виховання проводиться за такими основними напрямками: робота з педагогами, робота з дітьми, робота з батьками.

Види ігор економічного спрямування: дидактичні, настільно-друковані, ігри-стратегії, ігри-презентації, рухливі, сюжетно-рольові.

Правильно організована діяльність дітей і вихователя в процесі навчання забезпечує достатній рівень економічного розвитку дітей.

Робота з батьками: засідання клубу «Маленькі таємниці Великої економіки», вечори запитань і відповідей «Як навчити дитину економити», батьківський ринг «Економічне виховання в сім’ї», дискусійний клуб «Чи потрібні дитині кишенькові гроші», сімейні посиденьки «Дбайливі батьки».

Плани на майбутнє: підвищувати свій професійний рівень і не зупинятись на досягнутому, сприяти підвищенню зацікавленості дітей економікою, удосконалювати власні методи роботи над формуванням економічної культури дітей, впроваджувати у освітній процес інноваційні методи виховання.

Вихователь-методист.   Сьогодні ми проведемо гру брейн-ринг, під час якої ви матимете змогу продемонструвати свої знання з питань економічного виховання, а також показати свою ерудицію, кмітливість та старанність.

Отже умови брейн-рингу:

– брейн-ринг складається з 6 раундів.

– кожен раунд триває одну хвилину.

– якщо команда готова відповісти, може відповідати достроково.

Раунд 1

   Шановні педагоги, Вам потрібно за одну хвилину обрати капітана команди, придумати назву команди, придумати девіз. Завдання складне, але думаю для Вас посильне.

Раунд 2

   Назва раунду - бліц-турнір. У цьому раунді Вам потрібно відповісти на запитання з різних областей економічних знань. На питання потрібно відповідати чітко та швидко.

   Отже, для того аби визначити, яка команда почне першою, підкинемо монетку «орел» чи «решка».

Питання для команди «Ерудит»:

            Як називається позика грошей у банку? (кредит)

            Що таке бартер? (обмін)

            Хто виробляє товар? (виробник)

            Як називається продаж товару шляхом змагання? (конкуренція)

Питання для команди «Максимум»:

            Хто згідно прислів’я платить двічі? (скупий)

            Що дешевшає після інфляції? (гроші)

            Що народжує попит? (пропозиція)

            Спосіб отримати знижку? (торг)

 

Вихователь-методист.

Раунд 3  має дуже цікаву назву «Розгадай ребус».  Нагадую, що ребус - це загадка у якій слова, що розгадуються, подані у вигляді малюнків у поєднанні з літерами та знаками. Ребуси дуже корисні для розвитку логічного мислення, логіки. Ця гра приносить і користь і задоволення. Отож пропоную командам розгадати по два ребуси. (Додаток 1, 2, 3, 4)

Відповіді!!!

1 ребус – НАЦІНКА.

2 ребус – РОЗСТРОЧКА.

3 ребус – БАНК.

4 ребус  – ВАЛЮТА.

  Раунд 4

Отже, шановні колеги зараз ми з вами перевіримо як гарно ви знаєте прислів’я економічного харктеру.

Раунд 4 має назву «Продовжи прислів’я», отже починаймо.

   Прислів’я:

Для команди Максимум

  1.                    Копійка…гривню береже.
  2.                    Грошей не сій,…бо вони не зійдуть
  3.                    Щоб гроші рахувати…треба розум мати.
  4.                    Як копійка ведеться..той добре живеться

Для команди Ерудит

  1.                    Вовка… ноги годують.
  2.                    Без грошей,….як без рук
  3.                    Рахуй гроші стиха….не знатимеш лиха
  4.                    Хто сидить на печі,…той не їсть калачі.

Вихователь-методист.

    Отже, Раунд 5. Зараз ми з вами перевіримо, яка команда краще прорекламує запропонований товар. (Команда Максимум – шоколадка, команда Ерудит – кава.)

Гра для вихователів «Продаж  прорекламованого товару»

    Рекламу товару, як відомо, роблять для того, щоб швидше й вигідніше його продати. Тож зараз відбудеться продаж прорекламованого товару. Що треба зробити, щоб якийсь товар захотіли купити якомога більше людей? Треба його розрекламувати. Послухайте вірш.

Реклама покаже: це треба купити,

Що актуально дасть зрозуміти,

Рекламувати в нас стало модно!

Рекламувати  все, що завгодно!

Фарби та пензлі, книжки та дивани –

Обертом йде голова від реклами.

А ми рекламуєм ігри й розваги,

Різні товари – вам до уваги.

Слухайте й чуйте – зараз ви з нами,

Кращої ви не знайдете реклами!

                  Отже, розпочинаємо. (Декілька вихователів роблять рекламу товару).

 

Вихователь-методист.

Раунд 6.

І отже прийшов час останнього, заключного 6 раунду «Асоціація».

Вашій увазі представлені слова. Кожна команда має своє слово, на кожну літеру якого потрібно придумати «слово асоціацію». На виконання цього завдання у Вас одна хвилина, поїхали.

 

Б                     Б

А                     О

Н                     Р

К                      Г

Підсумок брейн-рингу.

Вихователь-методист. На цьому ми закінчуємо, хочу подякувати педагогам за професійну майстерність, за творчість, за вашу ерудицію, бажаю, щоб у ваших сердечках завжди панувала любов, щоб ніколи не пропадала віра і надія, тому, що ці почуття ми не зможемо купити ні за які кошти. Дякую Вам!

 

 

 

 

 

Додаток 1

ребуси

 

ребуси

ребусиребуси

ребуси

 

 

 

 

                                                                                                         Додаток 2

ребуси

ребуси

ребуси


ребуси 2  = Т

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

 

 

Додаток 4

doc
Додано
3 листопада 2023
Переглядів
416
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку