Брейн-ринг «До 100 річчя Першої світової війни»

Про матеріал
Брейн-ринг, присвячений «До 100 річчя Першої світової війни» для того, щоб узагальнити та систематизувати набуті знання та навички з історії, закріпити пройдений матеріал.
Перегляд файлу

Брейн-ринг «До 100 річчя Першої світової війни»

Мета:

  •     розвивати логічне, критичне мислення, почуття поваги та один до одного;
  •     активізувати пам'ять, увагу, кмітливість, комунікацію та пізнавальний інтерес;
  •     узагальнити та систематизувати набуті знання та навички з історії, закріпити пройдений матеріал. \
  •      

Обладнання: презентація, відеоролики, бланки для відповідей, протоколи журі, підписи учасників, нагороди для переможців.

Учасники заходу: 3 класи - 3 команди (по 7 осіб, 4 члени журі та 1 помічник вчителя)

Правила проведення:

  1.     Захід проводить учитель та його помічник, який слідкує за часом виконання.
  2.     Захід скаладається з 4 турів («Загальні відомості», «5 на 5», «Творчий», «Ребуси») та у двох формах: письмовій та усній.     

      На початку І туру команди сідають колом і дають письмову відповідь на 10 запитань. Час виконання – 3 хв. Якщо команда виконає завдання раніше – нараховується додатково 2 б. Кожна правильна відповідь – 1б.(Макимум - 10 б.)

Питання:

  1. Перерахуйте військово-політичні блоки і держави, які входили до них напередодні Першої світової війни. (Антанта: Росія, Франція, Великобританія, Троїстий Союз: Німеччина, Австро-Угорщина, Італія).
  2. Назвіть привід до початку Першої світової війни (вбивство ерцгерцога Ф.Фердинанда)
  3. Назвіть дату, коли Німеччина оголосила війну Росії і початок Першої світової війни. (1 серпня 1914 рік)
  4. Назвіть проект плану стратегічного розгортання німецької армії і задум ведення операцій на початку Першої світової війни Німеччиною на два фронти, розроблений начальником німецького Генштабу (план Шліффена).
  5. Назвіть битву, які була найдовшою в історії Першої світової війни (Верденська битва або «Верденська мясорубка»)
  6. Яку зброю було використано під час битв на річці Іпр? (Хімічна зброя)
  7. Назвіть хворобу, яка вирувала під час війни і стала найбільшою за смертністю пандемія грипу за всю історію людства. («іспанка»)
  8. Яки птах вважається героєм під час війни, бо доставив 12 важливих повідомлень до Вердена.(голуб)
  9. Яку зброю було використано вперше під час Першої світвої війни? (танки, кулемети, хімічна зброя)
  10. Які імперії розпалися внаслідок війни (Російська, Османська, Австро-Угорська, Німецька)

 ПО ЗАКІНЧЕННЮ І ТУРУ СУДДІ ОДРАЗУ ПЕРЕВІРЯЮТЬ РОБОТИ. ПОКИ ЖУРІ РАХУЮТЬ ВІДПОВІДІ УЧНІ ДИВЛЯТЬСЯ ФОТО-ФАКТИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ. ЧАС ПЕРЕГЛЯДУ – 1 ХВ.

       ІІ тур має назву «5 на 5», оскільки має 5 раундів по 5 запитань у кожному.  За кожну правильну відповідь - 1 бал. Відповідь рахується лише в тому випадку, якщо капітан команди піднімає вгору прапорець. Якщо відповіжь неправильна, надається мажливість відповісти другій команді.  

 Перший раунд – «Термінологія».  Учні мають відповісти на питання, назвавши правильно термін стосовно Першої світової війни. Враховується швидкість і точність відповіді. За кожну правильну відповідь - 1 бал. Відповідь рахується лише в тому випадку, якщо капітан команди піднімає вгору прапорець. Якщо відповідь неправильна, надається можливість відповісти другій команді.  

Питання:

  1.     Що означає у перекладі із французької «Антанта»? («сердечна угода»)
  2.     Насильницьке приєднання (захоплення) частини, або усієї території іншої держави чи народу (анексія)
  3.     Теорія ведення війни, відповідно до якої перемога обчислюються днями або місяцями, перш ніж противник зуміє мобілізувати і розгорнути свої військові сили. (блискавична війна або «бліцкриг»)
  4.     Бурний патріотичний настрій войовничого характеру, пропагування переваги одного народу (нації) над іншими народами (націям) й обґрунтування «права» на дискримінацію та пригнічення інших націй. (шовінізм)
  5.     Мирний договір або перемир'я, укладені з противником однією з держав, що входить до коаліції країн, які ведуть війну, без згоди союзників.(сепаратний мир)    

Другий раунд – «Історичні події». Учні мають відповісти на запитання: Яка це подія і де вона відбулася? Враховується швидкість і точність відповіді. За кожну правильну відповідь - 1 бал. Відповідь рахується лише в тому випадку, якщо капітан команди піднімає вгору прапорець. Якщо відповідь неправильна, надається можливість відповісти другій команді.  

Питання:

  1.     Травень-вересень 1916р. («Брусиловський прорив», Волинь, Галичина, Буковина)
  2.     вересень 1914р. (битва на Марні, Франція)
  3.     28 червня 1914р. (Сараєвське вбивство, Боснія та Герцоговина)
  4.     лютий 1917р. (Лютнева революція , Росія)
  5.     11 листопада 1918р. (Комп’єнське перемир’я, Франція)

      Третій раунд – «Історичні особи». Учні мають відповісти на запитання: Хто це був? Враховується швидкість і точність відповіді. За кожну правильну відповідь - 1 бал. Відповідь рахується лише в тому випадку, якщо капітан команди піднімає вгору прапорець. Якщо відповідь неправильна, надається можливість відповісти другій команді.  

Питання:

  1.     Російський політичний і державний діяч, народився у 1881р. у Симбірську, глава Тимчасового Уряду (Керенський Олександр)
  2.     Державний діяч США. У 1879р. закінчив Прінстонський університет. Захистив дисертацію з історії. Член Демократичної партії США. У 1913-1921рр. – президент США, який мав на меті примирити ворогуючи держави Першої світової (Вудро Вільсон)
  3.     Останній російський імператор (1 листопада 1894 — 15 березня 1917), старший син Олександра III та Марії Федорівни. (Микола ІІ)
  4.     Засновник більшовицької партії, теоретик марксизму, ідеолог більшовизму. 25.10.1917р. очолив революцію в Росії. (Володимир Ленін)
  5.     Маршал Франції, який 11 листопада 1918 у своєму залізничному вагоні підписав Комп’єнське перемир'я, що завершило Першу світову війну. (Фердинанд Фош)

      Четвертий раунд – «Історичні фото» Командам представляється певні історичні фото. Завадння команд: визначити, яку подію зображено на фото. Враховується відповідь з поясненням. Також враховується швидкість і точність відповіді. За кожну правильну відповідь - 1 бал. Відповідь рахується лише в тому випадку, якщо капітан команди піднімає вгору прапорець. Якщо відповідь неправильна, надається можливість відповісти другій команді.  

Фото:

Картинки по запросу окопная война

Похожее изображение

Картинки по запросу компьенское перемирие 1918Картинки по запросу хімічна зброя перша світова

Відповіді:

  1.     Позиційна або окопна війна.
  2.     вбивство ерцгерцога Франца-Фердинанда.
  3.     Підводна війна, птоплення лайнеру «Лузітанія»
  4.     наслідки газової атаки німців. Осліплі солдати ідуть до шпиталю.

      П’ятий раунд – «Знайди помилку». Учні повинні знайти історичну помилку. Якщо твердження неправильне, вони повинні назвати вірну відповідь і отримати– 1 бал

  1.     США воювала на боці Німецького блоку. (ні – на боці Антанти)
  2.     Росія хотіла захопити територію України, підвладну Польщі. (ні, підвладна Австро-Угорщині)
  3.     Росія вийшла з війни у 1916 році (ні, 1918 р.)
  4.     До Четвертного союзу, який утворився у 1914р. після початку війни, входили Німеччина, Австро-Угорщина, Туреччина та Румунія. (ні, не Румунія, а Болгарія
  5.     Концентраційний табір, один з перших у Європі в XX столітті, закладений австро-угорською владою біля підніжжя Альп називався Бухенвальд (ні, Талергоф)

ПО ЗАВЕРШЕННЮ ІІ ТУРУ ЖУРІ ПІДРАХОВУЄ БАЛИ. В ЦЕЙ ЧАС - ЗАВДАННЯ ДЛЯ АУДИТОРІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ ПРЕЗЕНТАЦІЇ. ЧАС – 2 ХВ.

1. Король Великобританії Георг 5

2.Імператор Австо-Угорщини Франц Йосиф І

3. російський імператор Микола ІІ

4. президент США Вудро Вільсон

5. німецький імператор Вільгельм ІІ

III тур. Учні презентують творчі роботи(5-7 хвилин на кожну команду). Враховується повнота розкриття питання, оригінальність подачі матеріалу, артистизм учасників та мовленеві помилки. Максимальна кількість – 25 б.

ПО ЗАВЕРШЕННЮ ІІІ ТУРУ - ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. КОМАНДА, ЯКА НАБРАЛА НАЙМЕНШЕ БАЛІВ НЕ БЕРЕ МУЧАСТІ У ФІНАЛІ. ДВІ КОМАНДИ БЕРУТЬ УЧАСТЬ У ОСТАННЬОМУ ТУРІ, ЯКИЙ ПОВИНЕН ВИЗНАЧИТИ ПЕРЕМОЖЦЯ ЗАХОДУ. У цей час всі розглядають фото-факти. Час – 1 хвилина.

IV тур – «Розгадай ребус». Учні мають розгадати слово та пояснити його. За кожне розгадане слово команда отримує 3 бали, якщо команда виконує завдання швидше визначеного часурахується додатково 3 б. Час виконання - 3 хв.

Ребуси:

  1.                      Контрибуція Похожее изображение

 

  1.                      Бліцкриг

 

  1.                      Кулемет

 

  1.                      Ультиматум

 

  1.     Перемир’я
doc
Додано
10 лютого 2019
Переглядів
1220
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку