Позакласний виховний захід: «Брейн-ринг «Інфо-Фахівець» для учнів 5 класу, створенй з метою повторити та узагальнити знання з інформатики; розвивати логічне мислення, пізнавальний інтерес, творчу активність, кмітливість, уміння швидко орієнтуватися у ситуації; виховувати повагу до суперника, стійкість, волю до перемоги, уміння працювати у команді.
До складу матеіалу входить розробка брейн-рингу (сценарій заходу" та презентація з конкурсними завданнями для учнів.
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 61
Методичний кабінет
Позакласний виховний захід:
«Брейн-ринг
«Інфо-Фахівець»
Підготувала:
Вчитель інформатики:
Борисюк Ірина Юріївна,
Кривий Ріг-2018
Брейн-ринг «Інфо-Фахівець» для учнів 5-х класів
Мета: повторити та узагальнити знання з інформатики; розвивати логічне мислення, пізнавальний інтерес, творчу активність, кмітливість, уміння швидко орієнтуватися у ситуації; виховувати повагу до суперника, стійкість, волю до перемоги, уміння працювати у команді.
Вікова категорія: учні 5-х класів.
Тип заходу: брейн-ринг.
Обладнання: розробка заходу, презентація із завданнями, картки для відмічання правильних відповідей, картки для піднімання при відповіді, проектор та екран (інтерактивна дошка).
Хід заходу
І. Організаційний етап.
Пояснення: учні об’єднані у дві команди по 5-10 учнів. Кожна команда має назву. Усі відповіді, які потрібно записувати або відмічати, записує капітан команди.
ІІ. Проведення брейн-рингу.
Тур 1. «Пристрої комп’ютера»
1. Який пристрій призначений для обробки інформації?
Варіанти відповідей: Сканер, принтер монітор, клавіатура, процесор.
2. Де знаходяться основні деталі комп’ютера, які відповідають за його швидкодію?
Варіанти відповідей: У мишці, в навушниках, у моніторі, у системному блоці.
3. Який пристроїв призначений для вводу інформації?
Варіанти відповідей: Сканер, принтер, монітор, процесор.
4. Який пристроїв призначений для виводу інформації?
Варіанти відповідей: Сканер, мишка, монітор, клавіатура, процесор.
5. Який із пристроїв не відносять до основних?
Варіанти відповідей: Системний блок, мишка, монітор, клавіатура, принтер.
Тур 2. «Основи інформатики»
1. Який магнітний носій має форму піци?
Відповідь: диск
2. Воно є як у файлу, так і у людини.
Відповідь: ім’я, (назва).
3. Як довго зберігається інформація в оп6еративній пам’яті комп’ютера?
Відповідь: доки не видалити.
4. За допомогою якого органу чуття людина сприймає найбільшу кількість інформації?
Відповідь: очі.
5. Скільки часу вам потрібно для створення зображення у найпростішому музичному редакторі?
Відповідь: у музичному редакторі не можна створювати зображення.
6. «Мозок» комп’ютера – це…
Відповідь: процесор.
7. І місто в Англії, і марка рушниці, і розмовна назва жорсткого диску.
Відповідь: вінчестер.
8. До появи комп’ютерів вона використовувалася як основний засіб зберігання інформації.
Відповідь: книга (папір).
9. Клавіша, яка дозволяє відділити одне слово від іншого, називається…
Відповідь: пробіл.
Тур 3. «Інтернет»
1. Із запропонованих оберіть браузери:
Відповідь: 2, 3, 5, 6.
2. Із запропонованих оберіть соціальні мережі:
Відповідь: 1, 6, 7.
3. Оберіть значки електронної пошти.
Відповідь: 5, 6, 8.
Тур 4. «Анаграми.»
1. Монітор.
2. Процесор.
3. Джойстик.
4. Мишка.
5. Принтер.
6. Клавіатура.
7. Пам’ять.
8. Модем.
Тур 5. «Істина чи хиба?»
1. Можна відкривати незнайомі файли, скачані з Інтернету. (Хиба)
2. Не можна зустрічатися з віртуальними друзями, яких ви ніколи не бачили. (Істина)
3.Завжди потрібно запитувати у дорослих про те, чого не розумієш у мережі Інтернет. (Істина)
4. Можна відповідати незнайомцям у соціальних мережах. (Хиба)
5. Не слід реагувати на обзивання або провокації у Інтернеті. (Істина)
6. Можна казати пароль від своєї сторінки усім бажаючим. (Хиба)
7. Не слід вказувати свою адресу або телефон у Інтернеті. (Істина)
8. Якщо хтось просить вам надіслати свої фото, одразу ж потрібно відправляти. (Хиба)
9. Не можна вживати грубі або нецензурні слова в Інтернеті. (Істина)
10. Батьки завжди мають знати, з ким ви спілкуєтеся у мережі Інтернет. (Істина)
Тур 6. «Ребуси»
1.
Відповідь: Інтернет.
2.
Відповідь: Монітор.
3.
Відповідь: Сканер.
4.
Відповідь: Клавіатура.
5.
Відповідь: Графіка.
ІІІ. Підведення підсумків
Підсумки брейн-рингу, оголошення результатів та переможців.