11 травня о 15:00Вебінар: Закінчення навчального року: документи, звіти, аналіз, планування та власний емоційний стан

Брейн-ринг "Інфо-фахівець"

Про матеріал

Позакласний виховний захід: «Брейн-ринг «Інфо-Фахівець» для учнів 5 класу, створенй з метою повторити та узагальнити знання з інформатики; розвивати логічне мислення, пізнавальний інтерес, творчу активність, кмітливість, уміння швидко орієнтуватися у ситуації; виховувати повагу до суперника, стійкість, волю до перемоги, уміння працювати у команді.

До складу матеіалу входить розробка брейн-рингу (сценарій заходу" та презентація з конкурсними завданнями для учнів.

Перегляд файлу

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 61

Методичний кабінет

 

 

 

 

 

 

 

 

Позакласний виховний захід:

«Брейн-ринг

«Інфо-Фахівець»  

 

 

 

Підготувала:

Вчитель інформатики:

Борисюк Ірина Юріївна,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг-2018

Брейн-ринг «Інфо-Фахівець» для учнів 5-х класів

Мета: повторити та узагальнити знання з інформатики; розвивати логічне мислення, пізнавальний інтерес, творчу активність, кмітливість, уміння швидко орієнтуватися у ситуації; виховувати повагу до суперника, стійкість, волю до перемоги, уміння працювати у команді.

Вікова категорія: учні 5-х класів.

Тип заходу: брейн-ринг.

Обладнання: розробка заходу, презентація із завданнями, картки для відмічання правильних відповідей, картки для піднімання при відповіді, проектор та екран (інтерактивна дошка).

 

Хід заходу

І. Організаційний етап.

Пояснення: учні об’єднані у дві команди по 5-10 учнів. Кожна команда має назву. Усі відповіді, які потрібно записувати або відмічати, записує капітан команди.

 

ІІ. Проведення брейн-рингу.

Тур 1. «Пристрої комп’ютера»

1. Який пристрій призначений для обробки інформації?

Варіанти відповідей: Сканер, принтер монітор, клавіатура, процесор.

2. Де знаходяться основні деталі комп’ютера, які відповідають за його швидкодію?

Варіанти відповідей: У мишці, в навушниках, у моніторі, у системному блоці.

3. Який пристроїв призначений для вводу інформації?

Варіанти відповідей: Сканер, принтер, монітор, процесор.

4. Який пристроїв призначений для виводу інформації?

Варіанти відповідей: Сканер, мишка, монітор, клавіатура, процесор.

5. Який із пристроїв не відносять до основних?

Варіанти відповідей: Системний блок, мишка, монітор, клавіатура, принтер.

 

Тур 2. «Основи інформатики»

1. Який магнітний носій має форму піци?

Відповідь: диск

2. Воно є як у файлу, так і у людини.

Відповідь: ім’я, (назва).

3. Як довго зберігається інформація в оп6еративній пам’яті комп’ютера?

Відповідь: доки не видалити.

4. За допомогою якого органу чуття людина сприймає найбільшу кількість інформації?

Відповідь: очі.

5. Скільки часу вам потрібно для створення зображення у найпростішому музичному редакторі?

Відповідь: у музичному редакторі не можна створювати зображення.

6. «Мозок» комп’ютера – це…

Відповідь: процесор.

7. І місто в Англії, і марка рушниці, і розмовна назва жорсткого диску.

Відповідь: вінчестер.

8. До появи комп’ютерів вона використовувалася як основний засіб зберігання інформації.

Відповідь: книга (папір).

9. Клавіша, яка дозволяє відділити одне слово від іншого, називається…

Відповідь: пробіл.

 

Тур 3. «Інтернет»

1. Із запропонованих оберіть браузери:

Відповідь: 2, 3, 5, 6.

2. Із запропонованих оберіть соціальні мережі:

Відповідь: 1, 6, 7.

3. Оберіть значки електронної пошти.

Відповідь: 5, 6, 8.

 

Тур 4. «Анаграми.»

1. Монітор.

2. Процесор.

3. Джойстик.

4. Мишка.

5. Принтер.

6. Клавіатура.

7. Пам’ять.

8. Модем.

 

Тур 5. «Істина чи хиба?»

1. Можна відкривати незнайомі файли, скачані з Інтернету. (Хиба)

2. Не можна зустрічатися з віртуальними друзями, яких ви ніколи не бачили. (Істина)

3.Завжди потрібно запитувати у дорослих про те, чого не розумієш у мережі Інтернет. (Істина)

4. Можна відповідати незнайомцям у соціальних мережах. (Хиба)

5. Не слід реагувати на обзивання або провокації у Інтернеті. (Істина)

6. Можна казати пароль від своєї сторінки усім бажаючим. (Хиба)

7. Не слід вказувати свою адресу або телефон у Інтернеті. (Істина)

8. Якщо хтось просить вам надіслати свої фото, одразу ж потрібно відправляти. (Хиба)

9. Не можна вживати грубі або нецензурні слова в Інтернеті. (Істина)

10. Батьки завжди мають знати, з ким ви спілкуєтеся у мережі Інтернет. (Істина)

 

 

 

 

 

Тур 6. «Ребуси»

1.

Ребусы по информатике

Відповідь: Інтернет.

2.

Ребусы по информатике :: Все для детей. Детские ресурсы.

Відповідь: Монітор.

3.

Картинки по запросу ребусы по информатике

Відповідь: Сканер.

4.

Ребусы по информатике :: Все для детей. Детские ресурсы.

Відповідь: Клавіатура.

 

 

 

5.

Картинки по запросу ребусы по информатике

Відповідь: Графіка.

 

ІІІ. Підведення підсумків

Підсумки брейн-рингу, оголошення результатів та переможців.

 

 

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Брейн-ринг«Инфо-Профессионал»

Номер слайду 2

Тем, кто учит информатику,Тем, кто любит информатику,Тем, кто еще не знает,Что может любить информатику,Посвящается эта игра.

Номер слайду 3

Тур 1«Устройства компьютера»

Номер слайду 4

Тур 1«Устройства компьютера»Вопрос № 1: Какое устройство предназначено для обработки информации?Выберите один из вариантов ответа: Сканер. Принтер. Монитор. Клавиатура. Процессор

Номер слайду 5

Тур 1«Устройства компьютера»Вопрос № 2: Где расположены основные детали компьютера, отвечающие за его быстродействие?Выберите один из вариантов ответа: В мышке. В наушниках. В мониторе. В системном блоке

Номер слайду 6

Тур 1«Устройства компьютера»Вопрос № 3: Какое из устройств предназначено для ввода информации?Выберите один из вариантов ответа: Сканер. Принтер. Монитор. Процессор

Номер слайду 7

Тур 1«Устройства компьютера»Вопрос № 4: Какое из устройств предназначено для вывода информации?Выберите один из вариантов ответа: Сканер. Мышка. Монитор. Клавиатура. Процессор

Номер слайду 8

Тур 1«Устройства компьютера»Вопрос № 5: Какое из устройств компьютера не относится к основным?Выберите один из вариантов ответа: Системный блок. Мышка. Монитор. Клавиатура. Принтер

Номер слайду 9

Тур 2«Основы информатики»

Номер слайду 10

Тур 2«Основы информатики»Вопрос № 1: Какой магнитный носитель имеет форму пиццы?

Номер слайду 11

Тур 2«Основы информатики»Вопрос № 2: Оно есть как у файла, так и у человека

Номер слайду 12

Тур 2«Основы информатики»Вопрос № 3: Как долго хранится информация в оперативной памяти компьютера? Пока не удалим

Номер слайду 13

Тур 2«Основы информатики»Вопрос № 4: С помощью какого органа чувств человек воспринимает наибольшее количество информации?

Номер слайду 14

Тур 2«Основы информатики»Вопрос № 5: Сколько времени вам потребуется для создания изображения в простейшем музыкальном редакторе? В музыкальном редакторе нельзя создавать изображения

Номер слайду 15

Тур 2«Основы информатики»Вопрос № 6: «Мозг» компьютера - это…? Процессор

Номер слайду 16

Тур 2«Основы информатики»Вопрос № 7: И город в Англии, и марка ружья, и разговорное название жесткого диска. Винчестер

Номер слайду 17

Тур 2«Основы информатики»Вопрос № 8: До появления компьютеров она использовалась как основное средство хранения информации. Книга(Бумага)

Номер слайду 18

Тур 2«Основы информатики»Вопрос № 9: Клавиша, позволяющая отделить одно слово от другого, называется…Пробел

Номер слайду 19

Тур 3«Интернет»

Номер слайду 20

Тур 3«Интернет»Задание № 1: Из предложенных выберите браузеры12345678

Номер слайду 21

Тур 3«Интернет»Задание № 2: Из предложенных выберите социальные сети:12345678

Номер слайду 22

Тур 3«Интернет»Задание № 3: Выберите значки электронной почты:12345678

Номер слайду 23

Тур 4«Анаграммы»

Номер слайду 24

Тур 4«Анаграммы»Переставьте буквы и получите слово:1. Тиромон2. Россоцерп3. Скойджит4. Шакым5. Террипн6. Алатувикра7. Тьмапя8. Момед

Номер слайду 25

Тур 5«Истина или Ложь?»

Номер слайду 26

Тур 5«Истина или Ложь?»1. Можно открывать неизвестные файлы, скачанные из Интернета.2. Нельзя встречаться с виртуальными друзьями, которых вы никогда не видели.3. Всегда нужно спрашивать взрослых о том, чего не понимаешь в сети Интернет.4. Можно отвечать незнакомцам в социальных сетях.5. Не стоит реагировать на обзывания или провокации в Интернете.

Номер слайду 27

Тур 5«Истина или Ложь?»6. Можно сообщать пароль от своей страницы всем желающим.7. Не стоит сообщать свой адрес или телефон в Интернете.8. Если кто-то просит вас выслать свои фото, сразу нужно отправлять.9. Нельзя употреблять грубые или нецензурные слова при общении в Интернете.10. Родители всегда должны знать, с кем вы общаетесь в сети Интернет.

Номер слайду 28

Тур 6«Ребусы»

Номер слайду 29

Тур 6«Ребусы»

Номер слайду 30

Тур 6«Ребусы»

Номер слайду 31

Тур 6«Ребусы»

Номер слайду 32

Тур 6«Ребусы»

Номер слайду 33

Тур 6«Ребусы»

Номер слайду 34

Вот закончилась игра. Результат узнать пора. Кто же лучше всех трудился И в брейн-ринге отличился?

Номер слайду 35

Спасибоза ИГРУ!

zip
Додано
28 травня 2018
Переглядів
808
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку