16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

Майстер-клас «Активізація пізнавальної діяльності шляхом впровадження інтерактивних та ігрових технологій»

Про матеріал

Даний матеріал призначений для проведення майстер-класу з інформатики на тему "Активізація пізнавальної діяльності шляхом впровадження інтерактивних та ігрових технологій". Він складається із 2 файлів: презентації самого майстер-класу та матеріалів до нього.

Зміст архіву
Перегляд файлу

Фізичний об'єкт

 

Безумовне службове слово в мікросхемі

 

Дробово-чисельне множення

 

Найменший персональний множник

 

Одновимірна величина

 

Постійна цифра

 

Плата Лобачевського

 

Розгалужена плата

 

Гра «Все навпаки»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Все навпаки»

 

Фізичний об'єкт

 

Безумовне службове слово в мікросхемі

 

Дробово-чисельне множення

 

Найменший персональний множник

 

Одновимірна величина

 

Постійна цифра

 

Плата Лобачевського

 

Розгалужена плата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Метод «Інформатичне лото»

 

Відстань від очей до екрана має бути 10-20 см

Готуючись до роботи з комп’ютером, наведи лад на столі

Не можна заходити й перебувати у комп’ютерному класі без вчителя

Не можна чіпати дроти

Тримай комп’ютер в чистоті

Сядь зручно: спину тримай рівно, ноги постав на підлогу.

Не став лікті на клавіатуру, нічого не клади на неї.

Задню панель монітора та системного блоку можна торкатися.

Учням можна відчиняти шафи живлення і комп’ютери як тоді, коли ЕОМ працюють, так і тоді, коли вони вимкнені.

Клавіатуру можна покласти на коліна

Можна торкатися пальцем екрану.

Починати роботу можна без вказівки викладача

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Метод «Інформатичне лото»

 

Відстань від очей до екрана має бути 10-20 см

Готуючись до роботи з комп’ютером, наведи лад на столі

Не можна заходити й перебувати у комп’ютерному класі без вчителя

Не можна чіпати дроти

Тримай комп’ютер в чистоті

Сядь зручно: спину тримай рівно, ноги постав на підлогу.

Не став лікті на клавіатуру, нічого не клади на неї.

Задню панель монітора та системного блоку можна торкатися.

Учням можна відчиняти шафи живлення і комп’ютери як тоді, коли ЕОМ працюють, так і тоді, коли вони вимкнені.

Клавіатуру можна покласти на коліна

Можна торкатися пальцем екрану.

Починати роботу можна без вказівки викладача

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Із півслова — слово»

Задане слово

Тлумачення шуканого слова

Результат

Метр

Аргумент або результат процедури

 

Опер

Елементарна одиниця програми

 

Мак

Послідовність заданих користувачем команд, що зберігаються у формі програми мовою VBA

 

Ритм

Сукупність чітко встановлених правил для розв'язування задачі за кінцеву кількість кроків

 

Транс

Процес перекладу програми з мови програмування на двійкові коди

 

Титул

Текст, що повторюється на кожній сторінці документа у його верхній або нижній частині

 

Мент

Результат роботи користувача з текстовим редактором

 

Cop

Вказівник місця на екрані

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Із півслова — слово»

Задане слово

Тлумачення шуканого слова

Результат

Метр

Аргумент або результат процедури

 

Опер

Елементарна одиниця програми

 

Мак

Послідовність заданих користувачем команд, що зберігаються у формі програми мовою VBA

 

Ритм

Сукупність чітко встановлених правил для розв'язування задачі за кінцеву кількість кроків

 

Транс

Процес перекладу програми з мови програмування на двійкові коди

 

Титул

Текст, що повторюється на кожній сторінці документа у його верхній або нижній частині

 

Мент

Результат роботи користувача з текстовим редактором

 

Cop

Вказівник місця на екрані

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Анаграма, або Перестав літери та отримай нове слово»

Задане слово

Тлумачення шуканого слова

Шукане слово

СВІТЕРЧЕН

Жаргонна назва жорсткого магнітного диска для збереження інформації в персональному комп'ютері

 

СЕРНАК

Пристрій введення інформації у комп'ютер

 

НІМОТОР

Пристрій для виведення інформації в персональному комп'ютері

 

МАКРОСМЕХІ

Кілька електронних пристроїв, розташованих на одній пластині (зазвичай кремнієвій) невеликих розмірів

 

ДІСКЕН

Номер елемента масиву

 

САМИВ

Сукупність значень одного типу, які мають одне ім'я

 

УДАРПОРЕЦ

Підпрограма

 

СТАКАННОТ

Постійна величина у програмі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Анаграма, або Перестав літери та отримай нове слово»

Задане слово

Тлумачення шуканого слова

Шукане слово

СВІТЕРЧЕН

Жаргонна назва жорсткого магнітного диска для збереження інформації в персональному комп'ютері

 

СЕРНАК

Пристрій введення інформації у комп'ютер

 

НІМОТОР

Пристрій для виведення інформації в персональному комп'ютері

 

МАКРОСМЕХІ

Кілька електронних пристроїв, розташованих на одній пластині (зазвичай кремнієвій) невеликих розмірів

 

ДІСКЕН

Номер елемента масиву

 

САМИВ

Сукупність значень одного типу, які мають одне ім'я

 

УДАРПОРЕЦ

Підпрограма

 

СТАКАННОТ

Постійна величина у програмі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформатика

це

наука

що

вивчає

процеси

зберігання

перетворення

й

передавання

інформації

за

допомогою

компютера

 

 

 

 

 

 

Алгоритм

це

скінченна

послідовність

команд

виконання

яких

приводить

до

розв’язання

поставленої

задачі

 

 

 

 

 

 

Інформатика

це

наука

що

вивчає

процеси

зберігання

перетворення

й

передавання

інформації

за

допомогою

компютера

 

 

 

Алгоритм

це

скінченна

послідовність

команд

виконання

яких

приводить

до

розв’язання

поставленої

задачі

 

 

 

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Активізація пізнавальної діяльності шляхом впровадження інтерактивних та ігрових технологій»Майстер-клас з теми: З досвіду роботи вчителя інформатики Коростенської ЗОШ №11 Ущапівського Олега Миколайовича

Номер слайду 2

Сніжна грудка. Алгоритм прийому: «слово – речення – питання – відповідь». Перший учень називає слово (термін, поняття), що стосується теми, яка вивчається, або з понятійного апарату попереднього уроку, другий складає з ним речення, третій – питання, четвертий – відповідь на питання. Наприклад, алгоритм. (Використання прийому для актуалізації опорних знань). Один учень називає інструмент з програми Paint (чи якоїсь іншої), другий – його призначення, третій – додаткові інструменти, що входять в ту ж саму групу, четвертий – алгоритм використання цього інтрумента. (Використання прийому для фронтального опитування).

Номер слайду 3

Метод «Зірка» Записати сфери застосування комп’ютерної графіки. Учні по черзі виходять та записують замість променів одну зі сфер застосування комп’ютерної графіки. (Використання прийому для актуалізації опорних знань або закріплення знань). Сферизастосуваннякомп’ютерноїграфіки. Комп’ютерні ігриІнтерфейс користувача. Спецефекти. Кінематографія. Телебачення. Обробка фото. Реклама. Поліграфія. Комп’ютерна томографія. Побудова діаграм, графіків. МоделюванняІнтернет

Номер слайду 4

Анімація – це … (додавання до тексту або іншого об’єкта на слайдах спеціальних ефектів, пов’язаних з їх переміщенням, появою чи зникненням)Застосування анімаційних ефектів робить презентацію … (наочнішою, дає змогу продемонструвати динаміку явищ, підкреслити важливу інформацію, викликати зацікавленість аудиторії)Microsoft Power. Point містить бібліотеку анімаційних ефектів, які можна застосувати як до окремих об’єктів на слайдах, так … (і до самого процесу зміни слайдів)Є чотири типи ефектів анімації … (Вхід, Виділення, Вихід, Шляхи переміщення)Вибраний анімаційний ефект буде застосовано до… (попередньо виділеного об’єкта)Метод «Незакінчене речення»

Номер слайду 5

Метод «Барон Мюнхаузен»Мета – спростувати брехню барона Мюнхаузена: Створити презентацію можна тільки за допомогою програми Power. Point;На кожному слайді можна розмістити тільки графічну інформацію;Створену презентацію можна зберегти тільки у форматі .ppt;Створити презентації можна тільки за допомогою майстра автовмісту та шаблонів оформлення;Презентацію можна застосовувати тільки у сфері бізнесу;Екскіз шаблону можна застосувати лише до одного окремого слайда.

Номер слайду 6

Метод "Мозаїка"Завдання для груп учнів: із записаних на окремих папірцях слів скласти визначення певного терміну.Інформатика – це наука, що вивчає процеси зберігання, перетворення й передавання інформації за допомогою комп’ютера. Алгоритм – це скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв’язання поставленої задачі

Номер слайду 7

Відстань від очей до екрана має бути 10-20 см. Готуючись до роботи з комп’ютером, наведи лад на століНе можна заходити й перебувати у комп’ютерному класі без вчителя. Не можна чіпати дроти. Тримай комп’ютер в чистотіСядь зручно: спину тримай рівно, ноги постав на підлогу. Не став лікті на клавіатуру, нічого не клади на неїЗадню панель монітора та системного блоку можна торкатися. Учням можна відчиняти шафи живлення і комп’ютери як тоді, коли ЕОМ працюють, так і тоді, коли вони вимкненіКлавіатуру можна покласти на коліна. Можна торкатися пальцем екрану. Починати роботу можна без вказівки викладача. Метод «Інформатичне лото»На комірку, у якій правильне висловлювання потрібно покласти зелену фішку, на комірку, у якій неправильне висловлювання – червону фішку

Номер слайду 8

Метод «Шість капелюхів»Учні об’єднуються у шість груп, кожна з яких отримує капелюх певного кольору. У середині капелюха містяться завдання. Впродовж 5-10 хвилин група виконує завдання, а потім презентує результати своєї роботи. Білий капелюх: інформація. Складіть короткий. Опис комп’ютера. Жовтий капелюх: логічний позитив. Назвіть приклади корисного використання комп’ютера. Чорний капелюх: критика. Назвіть приклади негативного впливу комп’ютера на людину. Червоний капелюх: почуття та інтуїція. Які почуття (емоції) викликає у вас комп’ютер? Складіть вірш або пісню про нього Зелений капелюх: креативність. Яким буде комп’ютер у майбутньому?Синій капелюх: організація процесу. Як правильно використовувати комп’ютер?

Номер слайду 9

a) Program LINPROGRAM; б) Program LINPROGRAM; Const A=9; Const A=5;С:integer; Var C:integer;B:real; B:real;Begin beginwrite('C='); write('C='); readln(C); readln(C); B:=Sqrt(A)+C; А: =Sqr(A)+C; Writeln('B=',B); Writeln('А=',А); end. end. Необхідно виявити помилки в програмах: Вправа «Генерал компіляції». Помилки:а) Нема службового слова var.б) А описане, як стала величина, хоч в програмі вона є змінною.

Номер слайду 10

в) Program А; г) Program C; Const A=5; Var A,C:real; Begin begin. A:=A+5; readln(A,B);writeln('A=',A); C:=A/B; end. writeln('C=',C); end. Необхідно виявити помилки в програмах: Вправа «Генерал компіляції». Помилки:в) Програма і величина А названі однаково, крім того А є змінною, а не сталою;г) Програма і величина С названі однаково, величина В не описана.

Номер слайду 11

Гра «Все навпаки»У наведених словосполученнях кожне слово змінено на антонім (слово протилежного за змістом значення). Наприклад, словосполучення «функціональна клавіша» за цими правилами слід записати так: «безкорисна кнопка». Необхідно розшифрувати, які початкові значення мали ці словосполучення. Фізичний об'єкт. Математична модель. Безумовне службове слово в мікросхеміУмовний оператор у програміДробово-чисельне множення. Цілочисельне ділення. Найменший персональний множник. Найбільший спільний дільник. Одновимірна величина. Багатовимірний масив. Постійна цифра. Змінна величина. Плата Лобачевського. Алгоритм Евкліда. Розгалужена плата. Лінійний алгоритм

Номер слайду 12

Гра «Із півслова — слово»У першій групі (колонці) запропоновано слова, що являють собою половину іншого слова, пов'язаного з інформатикою та комп'ютерами. Необхідно знайти відповідні слова. Задане слово. Тлумачення шуканого слова. Результат. Метр. Аргумент або результат процедури. Параметр. Опер. Елементарна одиниця програми. Оператор. Мак. Послідовність заданих користувачем команд, що зберігаються у формі програми мовою VBAМакрос. Ритм. Сукупність чітко встановлених правил для розв'язування задачі за кінцеву кількість кроків. Алгоритм. Транс. Процес перекладу програми з мови програмування на двійкові коди. Трансляція. Титул. Текст, що повторюється на кожній сторінці документа у його верхній або нижній частиніКолонтитул. Мент. Результат роботи користувача з текстовим редактором. Фрагмент. Cop. Вказівник місця на екраніКурсор

Номер слайду 13

Гра «Анаграма, або Перестав літери та отримай нове слово»Дано деякі слова. Необхідно переставити їхні літери так, щоб отримати слово, пов'язане з інфор­матикою та комп'ютерами. Наприклад, із слова док можна отримати слово код. Задане слово. Тлумачення шуканого слова. Шукане слово. СВІТЕРЧЕНЖаргонна назва жорсткого магнітного диска для збереження інформації в персональному комп'ютеріВінчестер. СЕРНАКПристрій введення інформації у комп'ютер. Сканер. НІМОТОРПристрій для виведення інформації в персональному комп'ютеріМонітор. МАКРОСМЕХІКілька електронних пристроїв, розташованих на одній пластині (зазвичай кремнієвій) невеликих розмірів. Мікросхема. ДІСКЕННомер елемента масивуІндекс. САМИВСукупність значень одного типу, які мають одне ім'я. Масив. УДАРПОРЕЦПідпрограма. Процедура. СТАКАННОТПостійна величина у програміКонстанта

Номер слайду 14

Гра «Шукай відповідь у тексті»У наведених текстах деякі послідовності літер кількох слів утворюють терміни, пов'язані з інформатикою та комп'ютерами. Знайдіть ці терміни. Цей процес орнітологи називають міграцією. Незважаючи на це, його феска не раз падала з голови. На прохання господаря квартири ми шафу зсунули у куток. Він завжди мав запас калькуляторів. Зірвав Джекоб оливкову гілку, а не апельсинову. Попри те, що на перехресті працював світлофор, транспортні засоби створювали великі затори. З'ясувалось, що граф і Казанова — одна й та сама особа. Процесор. Сканер. Миша. Паскаль Кобол. Фортран. Графіка

Номер слайду 15

“Багато чого я навчився у своїх наставників, ще більше – у своїх товаришів, та найбільше – у своїх учнів” ТалмудіЦе свідчить про те, що учні – нерозкрита скарбниця мудрості, ентузіазму, нових ідей та припущень, відкриттів, доведень. Тому я постійно у пошуках нового, цікавого, нестандартного, такого, що вносить у процес навчання і виховання творчу іскру. Дякую за увагу!«Учитель, який передає дитині лише знання, – це ремісник; той, хто виховує особистість, розвиває творчий потенціал дитини – справжній митець своєї справи». Софія Русова

zip
Пов’язані теми
Інформатика, Майстер-класи
Додано
31 травня 2018
Переглядів
402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку