Даний матеріал призначений для проведення майстер-класу з інформатики на тему "Активізація пізнавальної діяльності шляхом впровадження інтерактивних та ігрових технологій". Він складається із 2 файлів: презентації самого майстер-класу та матеріалів до нього.
Фізичний об'єкт |
|
Безумовне службове слово в мікросхемі |
|
Дробово-чисельне множення |
|
Найменший персональний множник |
|
Одновимірна величина |
|
Постійна цифра |
|
Плата Лобачевського |
|
Розгалужена плата |
|
Гра «Все навпаки»
Гра «Все навпаки»
Фізичний об'єкт |
|
Безумовне службове слово в мікросхемі |
|
Дробово-чисельне множення |
|
Найменший персональний множник |
|
Одновимірна величина |
|
Постійна цифра |
|
Плата Лобачевського |
|
Розгалужена плата |
|
Метод «Інформатичне лото»
Відстань від очей до екрана має бути 10-20 см |
Готуючись до роботи з комп’ютером, наведи лад на столі |
Не можна заходити й перебувати у комп’ютерному класі без вчителя |
Не можна чіпати дроти |
Тримай комп’ютер в чистоті |
Сядь зручно: спину тримай рівно, ноги постав на підлогу. |
Не став лікті на клавіатуру, нічого не клади на неї. |
Задню панель монітора та системного блоку можна торкатися. |
Учням можна відчиняти шафи живлення і комп’ютери як тоді, коли ЕОМ працюють, так і тоді, коли вони вимкнені. |
Клавіатуру можна покласти на коліна |
Можна торкатися пальцем екрану. |
Починати роботу можна без вказівки викладача |
Метод «Інформатичне лото»
Відстань від очей до екрана має бути 10-20 см |
Готуючись до роботи з комп’ютером, наведи лад на столі |
Не можна заходити й перебувати у комп’ютерному класі без вчителя |
Не можна чіпати дроти |
Тримай комп’ютер в чистоті |
Сядь зручно: спину тримай рівно, ноги постав на підлогу. |
Не став лікті на клавіатуру, нічого не клади на неї. |
Задню панель монітора та системного блоку можна торкатися. |
Учням можна відчиняти шафи живлення і комп’ютери як тоді, коли ЕОМ працюють, так і тоді, коли вони вимкнені. |
Клавіатуру можна покласти на коліна |
Можна торкатися пальцем екрану. |
Починати роботу можна без вказівки викладача |
Гра «Із півслова — слово»
Задане слово |
Тлумачення шуканого слова |
Результат |
Метр |
Аргумент або результат процедури |
|
Опер |
Елементарна одиниця програми |
|
Мак |
Послідовність заданих користувачем команд, що зберігаються у формі програми мовою VBA |
|
Ритм |
Сукупність чітко встановлених правил для розв'язування задачі за кінцеву кількість кроків |
|
Транс |
Процес перекладу програми з мови програмування на двійкові коди |
|
Титул |
Текст, що повторюється на кожній сторінці документа у його верхній або нижній частині |
|
Мент |
Результат роботи користувача з текстовим редактором |
|
Cop |
Вказівник місця на екрані |
|
Гра «Із півслова — слово»
Задане слово |
Тлумачення шуканого слова |
Результат |
Метр |
Аргумент або результат процедури |
|
Опер |
Елементарна одиниця програми |
|
Мак |
Послідовність заданих користувачем команд, що зберігаються у формі програми мовою VBA |
|
Ритм |
Сукупність чітко встановлених правил для розв'язування задачі за кінцеву кількість кроків |
|
Транс |
Процес перекладу програми з мови програмування на двійкові коди |
|
Титул |
Текст, що повторюється на кожній сторінці документа у його верхній або нижній частині |
|
Мент |
Результат роботи користувача з текстовим редактором |
|
Cop |
Вказівник місця на екрані |
|
Гра «Анаграма, або Перестав літери та отримай нове слово»
Задане слово |
Тлумачення шуканого слова |
Шукане слово |
СВІТЕРЧЕН |
Жаргонна назва жорсткого магнітного диска для збереження інформації в персональному комп'ютері |
|
СЕРНАК |
Пристрій введення інформації у комп'ютер |
|
НІМОТОР |
Пристрій для виведення інформації в персональному комп'ютері |
|
МАКРОСМЕХІ |
Кілька електронних пристроїв, розташованих на одній пластині (зазвичай кремнієвій) невеликих розмірів |
|
ДІСКЕН |
Номер елемента масиву |
|
САМИВ |
Сукупність значень одного типу, які мають одне ім'я |
|
УДАРПОРЕЦ |
Підпрограма |
|
СТАКАННОТ |
Постійна величина у програмі |
|
Гра «Анаграма, або Перестав літери та отримай нове слово»
Задане слово |
Тлумачення шуканого слова |
Шукане слово |
СВІТЕРЧЕН |
Жаргонна назва жорсткого магнітного диска для збереження інформації в персональному комп'ютері |
|
СЕРНАК |
Пристрій введення інформації у комп'ютер |
|
НІМОТОР |
Пристрій для виведення інформації в персональному комп'ютері |
|
МАКРОСМЕХІ |
Кілька електронних пристроїв, розташованих на одній пластині (зазвичай кремнієвій) невеликих розмірів |
|
ДІСКЕН |
Номер елемента масиву |
|
САМИВ |
Сукупність значень одного типу, які мають одне ім'я |
|
УДАРПОРЕЦ |
Підпрограма |
|
СТАКАННОТ |
Постійна величина у програмі |
|
Інформатика |
це |
наука |
що |
вивчає |
процеси |
зберігання |
перетворення |
й |
передавання |
інформації |
за |
допомогою |
комп’ютера |
|
Алгоритм |
це |
скінченна |
послідовність |
команд |
виконання |
яких |
приводить |
до |
розв’язання |
поставленої |
задачі |
Інформатика |
це |
наука |
що |
вивчає |
процеси |
зберігання |
перетворення |
й |
передавання |
інформації |
за |
допомогою |
комп’ютера |
|
Алгоритм |
це |
скінченна |
послідовність |
команд |
виконання |
яких |
приводить |
до |
розв’язання |
поставленої |
задачі |