Брейн-ринг «Наша безпека »

Про матеріал
Матеріал призначений для стимулювання пізнавальної діяльність учнів, розвитку вміння діяти в надзвичайних ситуаціях, приймати відповідальні рішення на основі набутих знань та власного досвіду. Може бути використано вчителями основ здоров'я та класними керівниками.
Перегляд файлу

Брейн-ринг «Наша безпека »

Мета: 

  • Стимулювати пізнавальну діяльність учнів, вміння діяти в надзвичайних ситуаціях, приймати відповідальні рішення на основі набутих знань та власного досвіду.
  • Розвивати мислення, мовлення, спостережливість, пам`ять, формувати комунікативну та життєву компетентності учнів.
  • Виховувати відповідальне ставлення до власної безпеки, бажання самостійно працювати, уміння працювати в групі.

Обладнання: кросворди, ребуси, картки із завданнями, ноутбуки.

 

Хід заходу

Вчитель: Леонардо да Вінчі написав:

 «Пам’ятай! Життя є дар,

І той, хто його не цінує,

Цього дарунку не заслуговує».

 

І, дійсно, найцінніше, що є у людини – це її життя. Воно дається їй тільки раз і кожній своє: довге чи коротке, неповторне і звичне, радісне і сумне, солодке, як мед і гірке, як полин, воно триває лише від народження до смерті, і його не можна прожити двічі. Отож, життя своє потрібно любити, цінувати і боронити від усього лихого. І в цьому вам допоможуть знання правил безпеки життєдіяльності.

 

Ведуча 1: Два блага в житті —

Будь здоровим і мудрим, —

Народ наш завжди виділяв.

Тож бігай, стрибай і учись щиросердно.

А рух — це здоров'я, ти знай.

 

Ведуча 2: Лиш втратиш здоров'я, Цінуєш його,

Ціну лиш тоді ти пізнаєш.

Тож краще шануй, бережи й підтримуй —

То горя й біди не зазнаєш.

 

Ведуча 3: Запам’ятайте, любі діти милі,

Як буде на душі, так буде на тілі.

Тому з хорошими словами подружіть,

Веселими та добрими живіть!

 

Ведуча 1: Здоров’я бережіть, доки малі,

І мудрими ідіть по цій землі.

Хай кожен з вас в житті запам’ятає,

Що без здоров’я, щастя не буває.

 

Ведуча 2: А є здоров’я, буде все, як треба,

Сміятиметься сонечко із неба.

І дітям світ простелеться під ноги,

Що ви пройшли усі дороги.

 

Ведуча 3: Здорові діти – нація здорова,

Багата Україна і чудова!

То ж , діти, ви здоровими ростіть,

В майбутнє добрими ідіть!

 

Ведуча 1: Ви вже знаєте, що безпека — це коли нічого не загрожує життю і здоров’ю, а небезпека — ситуація, коли щось або хтось може тобі зашкодити.

Щоб убезпечитися, треба вміти розпізнавати небезпеки, знати причини їх виникнення та способи захисту. Упевненість у собі, сміливість, обачність допоможуть уникати небезпечних ситуацій.

Ведуча 2: Починаючи з того моменту, як дитина робить перші кроки, вона зазнає впливу небезпечних факторів. Небезпеки підстерігають дитину практично на кожному кроці – удома небезпека йде від електричних, газових приладів, пустощів із сірниками, на вулиці – необережність на дорозі, використання піротехнічних, вибухонебезпечних предметів і та ін. може призвести до біди.

Ведуча 3: Пам’ятай! Твоє здоров’я і життя залежать не тільки від знання правил безпечної поведінки, а найголовніше — від їх виконання в будь-яких ситуаціях.

Вчитель: А для закріплення цих знань ми проведемо брейн-ринг «Наша безпека». Для початку ми дізнаємось назви наших команд. А для цього складіть з букв назву команди.

Рятівники

Помічники (хто швидше, той розпочинає)

1. Конкурс «Розминка»

На цій станції діти відповідають на запитання, які стосуються правил безпеки життєдіяльності (по черзі для кожної команди).

За кожну правильну відповідь нараховується - 1 бал.

1. Що використовують для гасіння пожежі? (Вогнегасник).

2. Чи можна водою гасити вогонь, який виник від спалаху телевізора? (Ні)

3. Де повинні знаходитись всі пожежонебезпечні речовини? (У недоступних для дітей місцях).

4. Скільки букв у слові "пожежа"? (6 букв)

5. Якщо виникла пожежа у домі, за яким номером слід викликати пожежних? (101)

6. Що треба робити, коли пожежа невелика? (Гасити самому)

7. Як вибратися із дому, коли багато диму? (Повзком)

8. Чи можна залишати без догляду увімкнені електроприлади? (Ні)

9. Скільки складів у слові "Вогонь"? (2)

10. Чи можна користуватися відкритим вогнем, відвідуючи горища чи підвали? (Ні)

11. Для чого слід закривати рот і ніс вологою тканиною, коли вибігаєш з палаючого будинку? (Щоб не обпалити обличчя)

12. Чи можна лити у вогонь легкозаймисті рідини? (Ні)

13. Дим від пожежі підіймається вгору чи опускається вниз? (Вгору)

15. Чи можна вмикати в розетку зразу кілька електроприладів? (Ні)

16. Якщо сильно пахне газ в квартирі, за яким номером викликати допомогу? (104)

2. Конкурс «Розпутай клубок та прочитай фразу» (на швидкість).

Хто швидше правильно виконає тому 5 балів.

(Не той пропав, хто в біду попав, а той пропав, хто духом занепав)

(Здоров`я- це стан фізичного, духовного, соціального благополуччя, а не відсутність хвороб чи фізичних вад)

3. Конкурс «Відгадай кроссворд».

Учні розгадують кросворд в Learning Apps. Хто закінчив, піднімає руку. За правильно розгаданий кроссворд – 5 балів, іншій команді – за кожне вгадане слово по 0,5 бала.

https://learningapps.org/display?v=pem4h7s2v19https://learningapps.org/display?v=pem4h7s2v19

1. Пристрій, за допомогою якого пожежники гасять вогонь (вогнегасник).

2. Пішохідний перехід також називають … (зебра).

3. Пристрій, за допомогою якого пожежники можуть дістатися місця пожежі в багатоповерховому будинку (драбина).

4. Заклад, де можна придбати медичні препарати (аптека).

5. Дорожньо-транспортна… (пригода).

6. Травма, яку людина може отримати від вогню чи окропу (опік).

7. Надзвичайна ситуація, коли спостерігається неконтрольований процес горіння (пожежа).

8. Людина, яка здійснює кваліфіковану медичну допомогу (лікар).

9. Пошкодження , яке людина може отримати під час падіння (травма).

4. Конкурс «Зрозумій мене»

Завдання для команд: показати невербально терміни, пов’язані зі здоровим способом життя.

Терміни: світлофор, гігієна, спілкування, інтелект, загартовування, пожежа.

Оцінювання: кількість правильно відгаданих термінів – кількість балів.

5. Конкурс «Склади пам’ятку»

Необхідно скласти пам’ятку поводження, команді «Рятівники» на воді та біля водоймищ, а команді «Помічники» під час пожежі.

Оцінювання: Максимальна оцінка – 3 бали.

6. Конкурс «Цілюща абетка»

Завдання для команд: підібрати на кожну літеру алфавіту терміни, що стосуються здорового способу життя.

Обладнання: бланки з літерами алфавіту, ручки.

Оцінювання: кожен термін по 0,5 бала.

7. Конкурс «Відгадайте слово».

Треба розгадати ребус

 

 

    (їжа)

 

 

 

 

 

 

(зір)  

 

 

(гімнастика)

 

 

 

 

 

 

 

(фрукти)

 

Оцінювання: За кожен правильно розгаданий ребус – 2 бали.

8. Гра «Так чи ні». Якщо правильна відповідь відповідає «так», якщо неправильна – «ні». За правильну відповідь 1 бал. (Один учасник з команди).

1. Чи можна перебігати дорогу перед машинами, що рухаються? (ні)

2. Переходити дорогу потрібно на червоне світло світлофора?(ні)

3. Не можна гратися на дорозі в ігри? (Так)

4. Не можна виходити на дорогу із – за машин, що стоять? (так)

 

1. Не можна ходити тротуарами чи пішохідними доріжками? (ні)

2. Переходь дорогу лише у дозволених місцях.(Так)

3. Не мо1жна переходити дорогу на зелене світло світлофора(ні)

4. На пішохідних дорожках тримайся правої сторони (так)

 

Оцінювання: кількість правильних відповідей – кількість балів.

 

Ведуча 3:

Отож запам’ятайте, діти,

Що мить безцінно дорога.

Що нам дано не просто жити –

Не просто так горить зоря.

Кожна утрачена хвилина –

Ой, як важлива у житті

На жаль, не позбираєш днини,

Отак змарновані в путі.

 

Людське життя – це найсокровенніший дар Божий. Воно дорожче за всі цінності земні і небесні. Тож любімо, цінуймо, бережімо його.

 

Ведуча 1. А тепер надамо слово нашому журі для підведення підсумків гри.

Ведуча 2.

Ми дякуємо командам за цікаву та пізнавальну  гру.

Пам’ятайте, що:

Життя чарівне, мов казка.

І дається людині раз.

 

Ведуча 1.

Не марнуйте його, будь ласка.

А любіть й бережіть весь час.

 

doc
Додав(-ла)
Партика Ольга
Додано
9 січня
Переглядів
428
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку