Брейн-ринг "Що? Де? Коли?"

Про матеріал

В цій розробці вибрані завдання не лише з математики, а з усіх природничих наук. Для відповідей на них дітям необхідно мати не тільки знання, але й вміти логічно мислити, мати добру память, бути дуже уважними.

Перегляд файлу

 

                                                    Що? Де? Коли?

                               5-7кл.

1 тур.

1. Яка тварина прийшла в «Рукавичку» другою. (жабка- квакушка)

2.Кавун-це фрукт чи овоч? (ягода)

3.Як називається спортивний приз (кубок)

4.В якому числі скільки букв стільки й цифр. (100)

5.За допомогою чого робив чудеса старик Хотабич? (бороди)

6.Яка  цифра стане більшою якщо її поставити вверх ногами? (6)

7. Яка дівчинка загубила на  святі  туфельку.(Золушка)

       2 тур.  

 Після того як ви розглянете малюнки, то повинні будете відповісти на запитання, що там зображено. Уважно запам’ятовуйте всі дрібниці.

кар 166.jpg Скільки баранів не на місточку  ?                      

 

кар 165.jpg

Скільки всього фігур на малюнку?

 

кар 164.jpg

Скільки музичних інструментів на малюнку?

кар 163.jpg

Скільки вікон у будинку?

 

кар 161.jpg

Який звір стоїть справа від зайчика?

кар 160.jpg

Скільки звірят мають санки?

 

 

кар 158.jpg

 Скільки машин  зеленого кольору?

 

 

 

 

3 тур

Чорний ящик

1.Цей  предмет дуже корисний, завдяки ньому у деяких звірів і людей дуже міцні зуби.(3б)

2.Його дуже люблять зайці, кролики,білочки,їжаки.(2б)

3. Він оранжевого кольору.(1б)

 Морква

1. Вони можуть бути ручними, напольними, настінними, ними прикрашають знамениті вежі.(3б)

2.Спочатку вони були сонячними, пісочними, потім механічними, а вже потім електронними.(2б)

3.Вони створюють звук тік-так.(1б)

Годинник

1.Сама мала, а розуму прибавля.(3б)

2.Говорить вона беззвучно, але зрозуміло і не скучно.Хто часто з нею розмовляє, багато розуму придбає.(2б)

3.Я все знаю, всіх навчу, хоч сама весь час мовчу.Щоб зі мною подружитись, потрібно грамоті навчитись.(1б)

Книга

1.Золота пташка,  ввечері в будинок влітає, весь будинок освітляє.(3б)

2.Дивовижний провід . Прикрутили склянку. Загорівся вогник.(2б)

3.Висить груша-неможливо  зїсти.(1б)

Лампочка

Додаткові питання.

1.На городі нога стоїть, На нозі голова висить. Куди сонце повертається, Туди голова нахиляється.

 (Соняшник)

2.На нього дивишся, а себе бачиш. (Дзеркало)

3.Один баранець пасе тисячі овець.  (Місяць і зірки)

4.По соломі ходить, а не шелестить.  (Тінь)

5.Що росте догори коренем?  (Бурулька)

 

1тур

2тур

3тур

разом

місце

4кл

 

 

 

 

 

5кл

 

 

 

 

 

6кл

 

 

 

 

 

7кл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                        1 тур

 

№1

№2

№3

№4

№5

№6

№7

4кл

 

 

 

 

 

 

 

 

5кл

 

 

 

 

 

 

 

 

6кл

 

 

 

 

 

 

 

 

7кл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          2 тур

 

№1

№2

№3

№4

№5

№6

№7

4кл

 

 

 

 

 

 

 

 

5кл

 

 

 

 

 

 

 

 

6кл

 

 

 

 

 

 

 

 

7кл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             3 тур

 

№1

№2

№3

№4

4кл

 

 

 

 

 

5кл

 

 

 

 

 

6кл

 

 

 

 

 

7кл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Антоненко Зоя
Додано
17 грудня 2018
Переглядів
887
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку