Брейн-ринг з англійської мови для учнів початкової школи "In the World of Animals"

Про матеріал

презентувати та опрацювати лексичний матеріал за темою;

розвивати навички аудіювання, усного монологічного та діалогічного мовлення; логічне мислення; різні види пам'яті; увагу; уяву; вміння швидко реагувати на поставлене запитання;

виховувати любов до природи, тварин; толерантне ставлення до однолітків; виховувати вміння сконцентровуватися, слухати інших; формувати доброзичливу атмосферу в класі.

Перегляд файлу

Брейн – ринг “In the World of Animals”

Мета:

навчальна: презентувати та опрацювати лексичний матеріал за темою;

розвивальна: розвивати навички аудіювання, усного монологічного та діалогічного мовлення; логічне мислення; різні види пам’яті; увагу; уяву; вміння швидко реагувати на поставлене запитання;

виховна: виховувати любов до природи, тварин; толерантне ставлення до однолітків; виховувати вміння сконцентровуватися, слухати інших; формувати доброзичливу атмосферу в класі;

Обладнання: наочний матеріал по темі «Тварини», роздатковий матеріал, картки для самостійної роботи.

Хід заходу

І Раунд «Представлення себе»

Учасники поділяються на дві команди. Кожен учасник обирає тварину, якою він буде та представляє себе всім іншим англійською мовою.

Наприклад: Hello! My name is Vlad. I am a bear. I am very big and brown.

                   Hello! My name is Iryna. I am a cat. I am white and I can catch a               

                  mouse.

ІІ Раунд «Доповни вірша»

Дуже гарний кіт наш Джек

Пам’ятайте чорний black.

Білий кіт наш Кайт

Пам’ятайте білий – white.

Коричневу сукню купила ця фрау

Ми знаємо певно – коричневий – brown.

Загубився десь мій кед

Він червоний, тобтоred.

Жовте курча каже Hello!

Жовтий колір – то yellow.

Брат мій грає у хокей

В сірій формі, сірий – gray.

Рожеві троянди падають на ринг

Рожевий англійською – pink.

Це незрілий мандарин

Він зелений, просто – green.

Вірте правда. That is true.

Блакитний колір просто – blue.

ІІІ Раунд «Розстав літери в правильному порядку»

Btriab – rabbit

Kheicnc – chicken

Tnketi – kitten

Rabe – bear

Ogeso – goose

Uemso – mouse

Frgefai – giraffe

Ogfr – frog

Hsif – fish

Eykonm – monkey

ІV Раунд «Викресли зайве слово»

Cat, crocodile, lizard, hand.

Lobster, turtle, river, sky.

Cobra, snake, lizard, ant.

Hen, duck, goose, sheep.

V Раунд «Напиши якомога більше назв тварин»

Кожна команда на аркушах паперу записує назви тварин, потім капітани їх зачитують. Перемагає та команда, в якої слів було більше.

VI Раунд «Відгадай, яка це тварина»

Кожна команда отримує картинки з тваринами та їх назви. До кожного малюнка потрібно підібрати правильну назву тварини.

VII Раунд «З’єднай початок слова з його закінченням»

 

RAB-BIT

 

 

DU-CK

 

CHI-CKEN

 

 

HOR-SE

 

DOL-PHIN

 

 

CROCO-DILE

 

ELE-PHANT

 

 

FR-OG

 

MO-USE

 

 

PAR-ROT

 

MON-KEY

 

 

HA-RE

 

SNA-KE

 

 

SHE-EP

 

CO-W

 

 

HAMS-TER

 

Заключна частина:

  1. Підведення підсумків.
  2. Оголошення результатів змагання та нагородження переможців.
docx
Додано
3 березня 2018
Переглядів
1890
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку