Брей-ринг “Юні інформатики”
Мета:
Закріпити знання учнів про пристрої комп’ютера, вміння застосовувати знання на практиці.
Розвивати інтерес до інформатики, збудити прагнення більше знати, розуміти; розвивати творчі та інтелектуальні здібності учнів. Виховувати почуття колективізму, взаємодопомоги, відповідальності за доручену справу.
Обладнання: картки із завданнями, презентації, комп’ютери, нагороди.
Хід брей-рингу:
Вступ
Доброго дня, шановні!
Вітає інформатика
Сьогодні щиро вас.
Брейн-ринг – урок незвичний
Відбудеться у нас.
Зібрались дві команди –
Розумники-знавці,
Хоч досвіду немає,
Вони всі – молодці!
Командам нашим успіхів
В брейн-рингу побажаємо.
І відповідей правильних
Від них усіх чекаємо.
Знайомство з правилами : брейн-ринг складається з раундів. Для того, щоб дати відповідь спочатку думаємо, тоді піднімаємо руку і якщо вас запитують, то голосно і чітко формулюємо свою думку. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал. За погану поведінку і вигуки 1 бал отримує команда-суперник. Після кожного раунду робиться підсумок і оголошується кількість балів набраних за певний раунд. Бали за всі раунди додаються по завершенню всіх завдань.
Отже, бажаю всім успіху, легких завдань та правильних відповідей!!!
Конкурс №1 «Привітання»
У конкурсі бере участь вся команда. Команди представляють свою назву і емблему, створену засобами графічного редактора.
Конкурс №2 «Розминка»
Зараз, діти, ви повинні назвати пристрої комп’ютера. Ви, бачите що вони записані на картках, але літери в словах змінили свої місця. Тому ваше завдання правильно прочитати ці пристрої. Команди по черзі називають пристрої, кожна правильна відповідь – 1 бал.
ОРІТНОМ – монітор
АШИМ – миша
АТУЛАВІКРА – клавіатура
РТИРНЕП – принтер
ОНЛИКОК – колонки
РЕСНАК – сканер
ДЕМОМ – модем
РОРЕСЦОП – процесор.
Учням необхідно назвати призначення основних клавіш клавіатури. Кому яка клавіша дістанеться невідомо, адже їх учасники дістають з корзинки.
Esc – скасувати команду
Caps Lock – введення великих літер
Shift – введення великої літери
Enter – завершення введення
Пропуск – відстань між словами
Стрілочки – переміщення курсора
Літери – клавіші літери
Цифри – клавіші цифри
Back Space — назад. В разі натискування клавіші вилучається літери зліва від курсора і останній зміщується на одну позицію ліворуч;
Del — вилучення літери.
End - переміщення курсору на кінець рядка
Home — на початок рядка.
Конкурс №3 «Сучасність»
А зараз поговоримо про актуальне на сьогоднішній день – про Інтернет. Учням необхідно дати правильні відповіді на запитання. Команда, яка знає правильну відповідь піднімає прапорець і відповідає. Бал заробляє команда, яка дала правильну відповідь.
Презентація «Інтернет – шахрайство»
Конкурс №4 «Зрозумій мене»
За допомогою засобів міміки і жестів представити слова зображені на картці своїм вболівальникам. За кожну правильну відповідь – 1 бал.
Картка №4.1: монітор, клавіатура, коврик для мишки. |
Картка №4.2: принтер, дисковод, мишка. |
Конкурс №5 «Розповідь»
Учням видається картка зі словами, потрібно скласти романтичну розповідь, використавши всі слова. Максимальна оцінка за конкурс – 5 балів.
Картка №5.1 Зорі, учні, телефон, підлога, їдальня, куртка, осінь, скутер, троянди. |
Картка №5.2 Сонце, монітор, прибиральниця, стіна, коридор, сумка, автобус, лавка, пісня. |
Додатковий конкурс «Ребус»
Додаток
Esc |
Caps Lock |
Shift |
Enter |
Del |
End |
Home |
Стрілочки |
Back Space |
Пропуск |
PrintScreen |
Картка №4.1: монітор, клавіатура, коврик для мишки. |
Картка №4.2: принтер, дисковод, мишка. |
Картка №5.1 Зорі, учні, телефон, підлога, їдальня, куртка, осінь, скутер, троянди. |
Картка №5.2 Сонце, монітор, прибиральниця, стіна, коридор, сумка, автобус, лавка, пісня. |