Брейн-ринг з інформатики

Про матеріал
Брейн-ринг розрахований для учнів 5,6 класів. Включає в себе різні логічні та творчі завдання. Завдання виконуються на листочках або на комп'ютері.
Перегляд файлу

 

Брей-ринг “Юні інформатики

 Мета:

Закріпити знання учнів про пристрої комп’ютера, вміння застосовувати знання на практиці.

Розвивати інтерес до інформатики, збудити прагнення більше знати, розуміти; розвивати творчі та інтелектуальні здібності учнів. Виховувати почуття колективізму, взаємодопомоги, відповідальності за доручену справу.

Обладнання: картки із завданнями, презентації, комп’ютери, нагороди.

Хід брей-рингу:

Вступ

Доброго дня, шановні!

Вітає інформатика

Сьогодні щиро вас.

Брейн-ринг – урок незвичний

Відбудеться у нас.

Зібрались дві команди –

Розумники-знавці,

Хоч досвіду немає,

Вони всі – молодці!

Командам нашим успіхів

В брейн-рингу побажаємо.

І відповідей правильних

Від них усіх чекаємо.

 Знайомство з правилами : брейн-ринг складається з раундів. Для того, щоб дати відповідь спочатку думаємо, тоді піднімаємо руку і якщо вас запитують, то голосно і чітко формулюємо свою думку. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал. За погану поведінку і вигуки 1 бал отримує команда-суперник. Після кожного раунду робиться підсумок і оголошується кількість балів набраних за певний раунд. Бали за всі раунди додаються по завершенню всіх завдань.

Отже, бажаю всім успіху, легких завдань та правильних відповідей!!!

Конкурс №1 «Привітання»

У конкурсі бере участь вся команда. Команди представляють свою назву і емблему, створену засобами графічного редактора.

Конкурс №2 «Розминка»

Зараз, діти, ви повинні назвати пристрої комп’ютера. Ви, бачите що вони записані на картках, але літери в словах змінили свої місця. Тому ваше завдання правильно прочитати ці пристрої. Команди по черзі називають пристрої, кожна правильна відповідь – 1 бал.

ОРІТНОМ – монітор

АШИМ – миша

АТУЛАВІКРА – клавіатура

РТИРНЕП – принтер

ОНЛИКОК – колонки

РЕСНАК – сканер

ДЕМОМ – модем

РОРЕСЦОП – процесор.

Учням необхідно назвати призначення основних клавіш клавіатури. Кому яка клавіша дістанеться невідомо, адже їх учасники дістають з корзинки.

Esc – скасувати команду

Caps Lock – введення великих літер

Shift – введення великої літери

Enter – завершення введення

Пропуск – відстань між словами

Стрілочки – переміщення курсора

Літери – клавіші літери

Цифри – клавіші цифри

Back Space — назад. В разі натискування клавіші вилучається літери зліва від курсора і останній зміщується на одну позицію ліворуч;

PrintScreen  знімок  екрана

Del — вилучення літери.

End -  переміщення курсору на кінець рядка

Home — на початок рядка.

Конкурс №3 «Сучасність»

А зараз поговоримо про актуальне на сьогоднішній день – про Інтернет. Учням необхідно дати правильні відповіді на запитання. Команда, яка знає правильну відповідь піднімає прапорець і відповідає. Бал заробляє команда, яка дала правильну відповідь.

Презентація «Інтернет – шахрайство»

Конкурс №4 «Зрозумій мене»

За допомогою засобів міміки і жестів представити слова зображені на картці своїм вболівальникам. За кожну правильну відповідь – 1 бал.

Картка №4.1:  монітор, клавіатура, коврик для мишки.

Картка №4.2: принтер, дисковод, мишка.

Конкурс №5 «Розповідь»

Учням видається картка зі словами, потрібно скласти романтичну розповідь, використавши всі слова. Максимальна оцінка за конкурс – 5 балів.

Картка №5.1

Зорі, учні, телефон, підлога, їдальня, куртка, осінь, скутер,  троянди.

Картка №5.2

Сонце, монітор, прибиральниця, стіна, коридор, сумка, автобус, лавка, пісня.

Додатковий конкурс «Ребус»


Додаток

Esc

Caps Lock

Shift

Enter

Del

End

Home

Стрілочки

Back Space 

Пропуск

PrintScreen

 

Картка №4.1:  монітор, клавіатура, коврик для мишки.

Картка №4.2: принтер, дисковод, мишка.

 

Картка №5.1

Зорі, учні, телефон, підлога, їдальня, куртка, осінь, скутер,  троянди.

Картка №5.2

Сонце, монітор, прибиральниця, стіна, коридор, сумка, автобус, лавка, пісня.

 

docx
Додано
19 лютого 2019
Переглядів
1222
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку