«Будь обачнішим, малюк, гостре не бери до рук!»

Про матеріал
продовжувати знайомити дітей з предметами, які можуть бути небезпечними для малюка – цвяхи, ніж, виделка, кнопка тощо; дати уявлення про те, що навіть зовні цілковито безпечний предмет (ґудзик, монетки) при неправильному користуванні може завдати шкоди; розвивати допитливість та бажання більше дізнатись про навколишній світ, про властивості різних предметів, користь та небезпеку від них;
Перегляд файлу

 

 

 

 

                                         Інтегроване заняття                                                        

                                (дитина навколишній світ, ліплення)

                                                    на тему:                                                              

                      «Будь обачнішим, малюк, гостре не бери до рук!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ДНЗ№22

 Середня «А» група

 Вихователі:

 Попелянець О.В.

 

Мета: пізнавальний розвиток: продовжувати знайомити        дітей з предметами, які можуть бути небезпечними для малюка – цвяхи, ніж, виделка, кнопка тощо; дати уявлення про те, що навіть зовні цілковито безпечний предмет (ґудзик, монетки) при неправильному користуванні може завдати шкоди; розвивати допитливість та бажання більше дізнатись про навколишній світ, про властивості різних предметів, користь та небезпеку від них;                                               

       емоційно-ціннісний розвиток: виховувати вміння співчувати;

           художньо-естетичний розвиток: вчити дітей у ліпленні створювати виразні образи з глини в різні способи: розкочування, скочування, сплющення, вдавлювання.

Матеріал: театральна ширма, лялька-хлопчик Петрик, моло-

 ток, цвяхи, іграшковий стільчик, стенд «Небезпечні

 предмети»; для ліплення: глина, дощечки, серветки.                                                                       (В групі стоїть театральна ширма, із-за неї чується стукіт)

Вихователь: Малята, ви чуєте якийсь стукіт? Як ви вважаєте,

що це за стук?     (відповіді дітей)

 (Із-за ширми виглядає лялька-хлопчик Петрик з

 молоточком у руках.)

Петрик: Це я – хлопчик Петрик, я татові допомагаю. Бачите -

стільчик зламався, а я його ремонтую. Тук-тук!

Ой-ой-ой! Мій бідний пальчик!

Вихователь: Що сталося, Петрику? Пальчика забив?

Петрик: А-а-а! Боляче! Це все молоток капосний! Він мене

вдарив!

Вихователь: Не плач, Петрику, зараз тебе діти пожаліють,

Пальчик відразу перестане боліти.

 (Діти жаліють Петрика).

Сідай з нами та послухай, що тобі дітки розкажуть.

   - Малята, як ви гадаєте, чому Петрик вцілив по паль-

 цю? (Бо не вміє користуватися молотком.)

   - Чи можна працювати інструментами без уміння ними

 користуватися?  (Ні.)

Д/г «Безпечні та небезпечні предмети»

Мета: вправляти дітей у вмінні визначати безпечні та небез-

 печні предмети для їхнього здоров’я; закріпити прави-

 ла користування ними.

(Діти показують на стенді предмети, якими не можна їм користуватися, та пояснюють, яка від них небезпека.)

Фізкультхвилинка:

 Голка бігла вгору-вниз -

 (нахили тулуба вліво-вправо)

 Гей, малюче, бережись!

 Крають ножиці тканину - 

 (рухи руками вгору-вниз)

 Закінчили біганину.

                        (діти розслабляються)

Петрик: Поки ви гралися, то я знайшов на підлозі щось ціка-

ве. Щоб дізнатися що вам потрібно відгадати загадку.

 Кругленький, маленький -

 Одяг застібає,

 Плаття прикрашає!

 Що це таке?     (Ґудзик.)

Вихователь: Ну, звичайно ґудзик. Подивіться один на одного

і пошукайте ґудзики на своєму одязі. Які вони?

Д/в «Одягни слово»

Мета: закріпити вміння дітей підбирати прикметники до

 іменника ґудзик. Розвивати увагу, мовлення дітей.

Петрик: Ось такі різні бувають ґудзики. А знаєте, яка приго-

да сталась із однією моєю знайомою вороною? Ось пос-

лухайте.

 Ворона-роззява

 - Ка-р-р! – ворона заволала, -

 Ґудзик гарний відшукала!

 В дзьоб взяла його, стрибнула

 Й випадково… проковтнула!

Вихователь: То чому не можна брати до рота дрібні предме-

ти?

 (Здалеку чути: «Петрику!»)

Петрик: Мене вже матуся гукає, час повертатися додому.

 Приємно було з вами познайомитись. До побачення.

Вихователь: Діти, я пропоную вам зліпити для Петрика

небезпечні іграшки, якими він міг би гратися.

РТУ: уяви безпечну іграшку.

Пригадування знайомих прийомів ліплення.

Самостійна творчість дітей.

Виставка-огляд дитячих робіт «Іграшкова крамниця»

Вихователь: Вдома разом з батьками спробуєте виготовити

іграшки для Петрика з покидькового матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
29 жовтня 2021
Переглядів
893
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку