«У гості до бабусі». (правила поведінки в транспорті)

Про матеріал
Продовжувати формувати навички правильної поведінки у громадсько- му транспорті. Викликати у малюків почуття вдячності та поваги до водіїв громадського транспорту, що перевозять пасажирів.
Перегляд файлу

   Комплексне заняття                                                                                                    (Дитина та навколишній світ. Художня література. Ліплення.)                                                                   на тему:                                                                                                                                 «У гості до бабусі».                                                                                                     (правила поведінки в транспорті)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Молодша «А» група

 вихователь

                                                                             ПопелянецьО.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програмовий зміст.

Фізичний розвиток.

Сприяти руховій активності дошкільнят, встановленню дружніх взає-

мин з однолітками.

Соціально-моральний розвиток.

Продовжувати формувати навички правильної поведінки у громадсько-

му транспорті. Викликати у малюків почуття вдячності та поваги до

водіїв громадського транспорту, що перевозять пасажирів.

Емоційно-ціннісний розвиток.

Навчати встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між її вибором

та його наслідками для оточення.

Пізнавальний розвиток.

Сприяти розвитку пізнавальної активності. Продовжувати знайомити

дітей з різними видами транспорту: автобус, грузова машина.

Мовленнєвий розвиток.

Продовжувати навчати дошкільнят слухати та розуміти казки та віршо-

вані твори. Розвивати фонематичний слух, літературну вимову.

Художньо-естетичний розвиток.

Продовжувати формувати у малюків стійкий інтерес до ліплення; вмін-

ня розплескувати циліндричні форми між долонями рук. Розвивати

емоційну чутливість, дрібні м'язи рук, практичну умілість, вправність.

 

   Ігрова мотивація. Діти граються в ігровому куточку іграшковим транс-    

 портом.

   Запитання.

 - Що це?   (машина, автобус, трактор).

 - Якого кольору?

 - З чого складається?

     - Молодці, ви добре вмієте розрізняти та називати іграшковий транспорт.

 А тепер я пропоную вам на хвилинку заплющити свої оченята і коли я

промовлю: «Діти очки відкривайте», ви їх відкриєте.

 Вихователь одягає хустину і читає вірш-загадку:

 Хто в садочок вас розбудить?

 Хто до себе приголубить?

 Помилитись не боюся,

 Це ріднесенька…  (бабуся)

     Так, звичайно, я нагадую вам бабусю. Вони сумують за вами, та радіють,

коли ви приходите до них. Напевно і ви, дітки, також полюбляєте відвіду- вати бабусь?

   Запитання.

  • Скажіть, у кого з вас бабуся живе далеко?
  • Яким транспортом ви дістаєтесь до неї?  (автобусом, маршрутним таксі).
  • А чи хотіли б ви поїхати до них у гості?
  • А хто вас везе до бабусі?  (водії)
  • А чи любите ви казочки?
  • А які казочки вам розповідають ваші бабусі?

- А я знаю одну казочку, в якій живе вовк. Ось послухайте.

               (Вихователь читає казочку з використанням фланелеграфа).

    Вовчик-пасажир.

 Вовк в автобусі усівся,

 На сидінні примостився.

 Із кишені ручку взяв -

 Спинку всю розмалював.

 Ще посунувся на крок,

 Написав: «Тут їхав вовк!»

 - Чим, ти, вовчику, гордуєш?

 Ти псуєш, а не малюєш!

   Запитання.

  • А ви зустрічали зіпсовані крісла в транспорті? Мабуть цей вовк там також їхав. Але ж ви зовсім не такі, правда малюки? Тоді давайте ми зараз пограємо в гру.

Д/г «Підбери колеса до автомобіля»

( з метою вправляти дітей у вмінні вкладати втулки в отвори відповідного розміру).

     А тепер давайте перетворимось на маленькі автомобілі.

 (Діти надягають макети транспорту на шию та «їдуть» по колу і при цьому відтворюють рухи водія, звуки машини).

Вихователь. А зараз я буду водієм нашого автобуса, а ви моїми пасажирами.

   Запитання.

  • Діти, то хто я?  (водій)
  • А ви малята?  (пасажири)

(Діти сідають в автобус побудований зі стільчиків).

(Вихователь везе дітей до свого будиночка (стільчика).

     Діти сідають на стільчики і вихователь пропонує їм послухати історію, яка трапилася з дівчинкою в автобусі.

     Якось одна дівчинка їхала з мамою до своєї бабусі. В автобусі було дуже тісно. Маленьку всадовили на сидіння та вона почала вередувати:

  • Не хочу тут сидіти, хочу під віконцем!

 А під вікном сидів старенький дідусь. Довелося йому встати та поступитись місцем вередливій дівчинці. Сам же він сів на самому краєчку, бо дівчинка стала на сидінні на коліна, крутилась і ледь не забруднила дідусеві брюки. Тут автобус загальмував і дівчинка враз опинилась на підлозі.

 - І чому ти не трималася та крутилася? – докоряла дитині мама.

 

 Запитання.

  • Як вела себе дівчинка в автобусі?
  • Що вона зробила неправильно?
  • Чому вона впала на підлогу?
  • Що її запитала мама?
  • Дітки, як ви думаєте, чому в транспорті потрібно триматися?

Вихователь. То ж давайте ми з вами вивчимо і запам’ятаємо правила поведінки в автобусі.

  • У транспорті потрібно поводитися чемно.
  • Бути привітним.
  • Не псувати сидіння та одяг інших пасажирів.
  • У транспорті обов’язково потрібно триматися.

Вихователь.  Ось ми вже і приїхали  до бабусі.

     Дітей зустрічає бабуся. Вітається і запитує малюків.

  • На чому ви приїхали?
  • Хто вас привіз?
  • Ким ви були в автобусі, коли їхали?

Бабуся звертається до малюків.

- Ось погляньте, а я саме замісила тісто на пироги. Давайте всі разом наліпи- мо пиріжків.

 Пальчикова гра «Запитали ми у пічки»

 Запитали ми у пічки:

 Що спечемо ми, сестричко?

 В пічки запитали,

 Каталочку взяли

 Тісто замісили,

 Потім розкачали.

 Ми нітрішки не втомились,

 Начиняти заходились.

 Начинили сиром

 Наш пиріг красивий!

 Пічко, пиріжок спечи,

 Місце дай йому в печі.

   (Діти разом з бабусею сідають ліпити пироги з солоного тіста).

  Бабуся промовляє вірш, спонукаючи малят до повторення окремих слів.

 Ми пшеничні пиріжки

 Починаєм випікати

 І біленькі, і пухкі,

 А хто буде куштувати?

 Брат, сестричка, мама, тато,

 Хто захоче - пригостили

 Пиріжечків стане всім.

 Спритно ми і звично

 Тісто замісили,

 Пиріжки пшеничні

 В пічку посадили.

   - Молодці. Гарних пиріжків наліпили. А тепер швиденько мити руки і я запрошую Вас посмакувати пиріжками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комплексне заняття                                                                                                    (Дитина та навколишній світ. Художня література. Ліплення.)                                                                   на тему:                                                                                                                                 «У гості до бабусі».                                                                                                     (правила поведінки в транспорті)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Молодша «А» група

 вихователь

                                                                             ПопелянецьО.В.

doc
Додано
29 жовтня 2021
Переглядів
2359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку