Інтегроване заняття на тему: «Мийні засоби»

Про матеріал
формувати у дітей усвідомлення того, що мийні засоби не можна куштувати, бо це загрожує життю; сприяти розвитку пізнавальної активності; збагачувати досвід використання сенсорних еталонів.
Перегляд файлу

 

 

 

Інтегроване заняття  на тему:

«Мийні засоби»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ДНЗ№22

 Середня «Б» група

 вихователь

 Попелянець О.В.

 

 

Мета: Пізнавальний розвиток: формувати у дітей усвідомлення того,

 що мийні засоби не можна куштувати, бо це загрожує життю;

 сприяти розвитку пізнавальної активності; збагачувати досвід

 використання сенсорних еталонів.

 Соціально-моральний розвиток: спонукати до привітної взає-

 модії з однолітками, вдосконалювати форми ввічливого звер-

 тання до дорослого та однолітків; виховувати прагнення стри-

 мано поводитись.

 Креативний розвиток: виховувати у дітей потребу і готов-

 ність виявляти елементи творчості в різних видах та умовах

 організації діяльності, надати реальну можливість досліджува-

 ти, експериментувати, виявляти творчу ініціативу.

              Художньо-естетичний розвиток: заохочувати до експери-

 ментування та створення простих образів фарбами, що вико-

 ристовуються у нетрадиційних техніках; підтримувати й стиму-

 лювати бажання працювати самостійно, вправляти у вмінні

 охайно користуватися фарбами.

Матеріал: ширма для показу лялькової вистави, ляльки, телевізор,

 відео зйомка реклами, іграшка-порошок, маски миючого засобу,

 мила, стінгазета «Будь уважним з порошком»,піктограми;

 роздатковий матеріал до дидактичних ігор «Прикрась рушни-

 чок», «З’єднай»;

             матеріал для пошуково-дослідницької діяльності (одноразові

 стаканчики з водою, ложечки, миска з водою, мило різних

 форм і кольорів), фарба, аркуш паперу у вигляді рушничка,

 шматочки мила (для малювання), серветки на стіл, квачики.

Хід:

1. Вихователь запитує дітей: - Чи любите ви ходити на вистави?

 (Відповіді дітей)

Вихователь: Ось сьогодні я запрошую вас на лялькову виставу.

2. Показ лялькової вистави:

Вихователь: Жили собі два гарних друга хлопчик Сашко та дівчинка

Оленка. Вони дуже любили гратися разом на дворі. Кататися на

гойдалках, лазити по драбинках.

Ляльки разом: Гойда-гойда.

Сашко: Ой, Оленко, мені вчора подарували такий гарний м’ячик,

 давай разом пограємось.

Оленка: Давай.

Сашко: Ось лови м’ячика.

Вихователь: Вони так веселились і високо кидали м’ячика, що він

попав у калюжку і забруднив увесь одяг. Наші друзі дуже засму-

тились.

   Як же їм допомогти, розрадити їх?

 (Відповіді дітей)

- А коли ви забруднюєте свій одяг, що ваша матуся з ним робить?

- Що швидше: забруднити чи випрати одяг?

Отже, ми знімемо брудний одяг з наших друзів і виперемо його в

ІІ половину дня.

 Чути голос.

Сашко: Мене матуся додому кличе.

Оленка: Ой, мене теж.

Вихователь: Як на вашу думку може допомогти телевізор у вирішенні

цієї ситуації? Що може нам показати телевізор?

 (Відповіді дітей)

3. Вихователь пропонує переглянути рекламу про порошок РЕХ.

Вихователь: А якщо б порошок завітав у гості, про що б ви його запи-

тали? (Відповіді дітей)

4. Вихователь: Про це і багато іншого ви дізнаєтесь, коли відправи-

 мось у подорож до країни Чистоти.

 (Діти заплющують очі)

 Вихователь промовляє слова:

                              Щоб в країну ту попасти

 Треба всім за руки взятись

 Сядем всі на килимок

 І полинем до зірок

 Пролітаєм над полями

 Над зеленими лісами

 Річку, море подолаєм

 До країни завітаєм.

Діти відкривають очі та потрапляють до країни Чистоти.

Зустріч дітей з порошком.

Порошок:            Добрий день мої малята

 Любі хлопчики й дівчатка,

 А хто я, ви впізнаєте

 Коли загадку розгадаєте:

 Я – друг матусь незамінний

 І по цінам нестабільний

 Маю я пісок пухкий

 Що сія як білий сніг

 Як у воду потрапляю

 Все довкола білим сяє.

Порошок: То хто ж я діти?    (пральний порошок)

Вихователь: А щоб краще нам з ним познайомитись, задамо йому

питання.

6. Піраміда запитань до порошка.

Мета: вправляти дітей у вмінні ставити запитання та відповідати на

 них.

 - Як тебе звуть?

 - Для чого ти?

 - Що з тобою роблять?

 - Чи можна тебе їсти?

 - Чи можна тобою будувати дім?

Вихователь: Щоб нам краще запам’ятати правила поводження з праль-

ним порошком, я пропоную виготовити стінгазету за допомогою

піктограм:

 - Не їсти

 - Не пити

 - Не брати в руки

 - Не висипати на підлогу

 - Не можна, щоб потрапляв у очі

Висновок: Отже, пральний порошок небезпечний у руках дітей. Порошок:  Я живу в країні мрій

 Зовсім бруду нема в ній

 Скрізь кристальна чистота

 Друзі в цьому допомага

 Всіх ви знаєте напевно.

- А хто є мої друзі?       (Відповіді дітей)

Вихователь: А щоб визначити, хто буде миючим засобом ми пригадає-

мо лічилку.

 (Діти стають у коло)

                               Зайчик – зайчик, побігайчик

 Виніс хліба нам окрайчик

 Виніс свіжої води

 Миючим засобом будеш ти.

8. Гра-емпатія «Я миючий засіб»

Мета: надати дітям можливість перевтілюватися в уявні предмети, роз-

 повідати про них від свого імені.

Вихователь: А ще «Гала Чарівниця»

 

9. ПДД: «Мильні бульбашки»

Мета: розширювати знання про властивості води та миючого засобу.

Вихователь: В стаканчиках налита вода. Яка вона?   (Відповіді дітей)

         - Якщо я додам пару крапель миючого засобу і перемішаю ложеч-

          кою, якою вона стане?

- Що з цією водою ми зможемо зробити?

- Для чого ми зможемо її використати?

 (Відповіді дітей)

Якщо подути то вийдуть мильні бульбашки. Але це дуже небез-

печно. Краще цю водичку ми зіллємо в миску і дамо Наталії Васи-

лівні, щоб вона вимила нею весь брудний посуд, який залишиться

після обіду.

10. Вихователь: Ось наступний помічник

                    Всі звуть його чистячи порошком.

 А хто буде ним ми визначимо за допомогою кулачків.

    Вибираємо дитину, промовляючи слова лічилки:

 Кулачки всі встали в ряд

 Будем дружно рахувать

 Один, два, три

 Будеш чистячи в нас ти.

Гра-емпатія. Дитина вдягаючи маску чистячого порошку, розповідає

 про себе.

Вихователь: Наш чистячий порошок приготував нам цікаве завдання.

Потрібно визначити якими засобами ми будемо користуватись під

час виконання різних господарчих робіт.

Д/г «З’єднай»

Мета: виявити знання дітей про використання миючих засобів люди-

 ною в домашніх умовах.

11. Вихователь:  Щоб підняти гарний настрій

 Посміхнутись треба всім

 І до праці зазивати

 Вправні ручки малюків.

                Фізкультхвилинка:

 Наберем водички

 С-с-с

 В миски невеличкі

 Ш-ш-ш

 Будем мити посуд

 Дзень-дзень

 Будем прати одяг 

 Шур-шур

 Вікна ми помиєм

 Ч-ч-ч

 Буде все навколо чистим.

Вихователь: В нашого порошка є ще гарна подружка ось вона.

 Звернення уваги вихователя на дитину, яка вдягнена у

 костюм мила.

12. Мило:             Я пахуче мило

 Звуся я Агу

 Вправно руки мию

 Гарно ще й перу

 Запах гарний маю

 Всім допомагаю.

Вихователь: Для чого нам потрібне мило?

 (Відповіді дітей)

Д/в «Мило яке?»

Мета: розвивати вміння дітей добирати прикметники до іменника мило.

ПДД: чи мило тане у воді?

(Кожна дитина бере у руки мило та обстежує його)

Мета: надати дітям можливість самостійно обґрунтувати свою думку.

Вихователь: Для чого нам потрібне мило?

 (Відповіді дітей)

                           На згадку про країну миючих засобів ми намалюємо

                       рушнички, щоб усі діти були чисті і здорові. За допомо-

                       гою мила та фарб розмалюємо його.

 Наше мило незвичайне

 Знайте, діти, чарівне

 Вміє гарно малювати

 На білесенькому тлі

 Фарбу в руки я візьму

 І малюнок оживлю.

 А щоб рушнички вийшли в нас гарними, ми їх прикрасимо.

13. Д/г «Прикрась рушничка»

Мета: розвивати вміння дітей складати візерунки з рослинних елемен-

 тів.

Вихователь: Щоб нам краще малювати

 Пальчики слід розім’яти.

 Пальчикова гімнастика:

 Наші пальчики умілі

 Намалюють все що вміють

 Крапки, лінії хвилясті,

 Пишним цвітом квіти ясні.

(Діти малюють милом малюнок і затушовують фарбою за допо-

  могою квачика).

 Аналіз дитячих робіт.

Вихователь: А зараз давайте ми оформимо виставку на тему: «В країні

миючих засобів» за допомогою ваших робіт.

 Повернення дітей до групової кімнати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
29 жовтня 2021
Переглядів
751
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку