Перевірка домашнього завдання1)Дати відповіді на запитання:1. Що таке насінина?2. Яку будову має насінина?2) «Відшукати зайве»:1. Тичинка, маточка, квітконіжка.2. Зонтик, складний колос, китиця.3. Китиця, тичинкова нитка, пиляк
Номер слайду 2
3)Дописати речення.1. Генеративний орган, який забезпечує статеве розмноження квіткових рослин ...2. Рослини, у яких чоловічі та жіночі клітини розміщені на одній особині …3. Перенесення пилку з пиляка на приймочку маточки ...4. Приймочка маточки , стовпчик, зав*язь - це складові….5. З насінного зачатка розвивається ….6. Процес запліднення у квіткових рослин називається… .
Номер слайду 3
Мотивація навчальної діяльності знань. Відгадати загадки:1. На городі молода. Пишні коси розпліта,У зеленії хустинки,Золоті хова зернинки . 2. Не розбивши горщика, не з*їси кашки .3. Зелений чуб, червоний бік, Смачний із нього чавлять сік. Газдині варять з ним борщі, Росте в городі, на кущі .
Номер слайду 4
Тема уроку: «Плоди»
Номер слайду 5
Сприйняття та успадкування учнями нового навчального матеріалу. Суниці лісова. Виноград
Номер слайду 6
Плід – це частина рослини, яка розвивається із квітки при достиганні насінин .
Номер слайду 7
Будова плоду
Номер слайду 8
Оплодень складається з трьох шарів:1. зовнішнього ;2. середнього ;3. внутрішнього
Номер слайду 9
Плоди розрізняють:1)за кількістю маточок розвитку – прості (пшениця, вишня, горох) або складні (малина,ожина)2) за вмістом води та будовою стінки – сухі або соковиті.3) за числом насінин у плоді – однонасінні (вишня, слива,) або багатонасінні (яблуко, помідор, огірок)4) за здатністю плода розкриватися або розпадатися .