Буклет до майстер-класу

Про матеріал
Сучасний вчитель-предметник повинен не тільки активно використовувати нові інформаційні технології в навчальному процесі, але й брати участь у розробці тих комп'ютерних програм, які він планує використовувати у своїй педагогічній діяльності.
Перегляд файлу

image

Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує  всі можливості для розвитку особистості учня

М.Ебнер-Ешенбах  

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ

imageВнаслідок різних причин зі зростанням ролі 1. РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ  - система діяль- нових методів і засобів навчання. Активне навчання по-Підвищення якості освіти визначається використанням природничо-математичних наук у всьому світі ності, що базується на дослідженні проблем та ситуацій на оспрестиж до їх вивчення у нашій країні неухильно нові самостійного вибору, оцінки та визначення міри кориснос- требує залучення учнів у навчальний процес. У розв’япадає. Як же зробити так, щоб учні зрозуміли, що ті інформації відносно особистих потреб і цілей. занні цих проблем важливе місце відводиться комп’юте-

математика – наука молодих, і вони можуть сказа- вдання 2. МОДУЛЬНО– формування самоосвітньої компетентності учнів. Ос--РОЗВИВАЛЬНЕ НАВЧАННЯ Основне за- рному програмному забезпеченню освітнього процессу. Інформаційною називають технологію, яка окреслює ти своє слово для її розвитку? новний структурний елемент є модуль (від лат. Modulus –

На сучасному етапі розвитку освіти в Україні “міра”) – самостійний, функціональноорієнтований етап проце- порядок розробки, функціонування та застосування запершочергового значення набуває проблема мето- су навчання , що має власне програмно – цільове та методичне собів обробки інформації.

дики розвитку школярів. Це ставить нові вимоги забезпечення. Широке застосування мультимедійних технологій різко », до організації навчально-пізнавальної діяльності творча або ігрова діяльність учнів–партнерів, яка має спільну підвищує ефективність активних методів навчання для всіх форм організації навчального процесу. Комп ’ютер 3. МЕТОД ПРОЕКТІВ - це спільна навчально-пізнавальна

учнів, потребує застосування більш активних мету – дослідження деякої проблеми, узгоджені методи, спосо-

       форм навчання.                                                            би діяльності, направлена на досягнення спільного результату     на будь-якому уроці допомагає створити високий рівень

              Практика показує, що такими формами є інно-     діяльності.    особистої зацікавленості учнів за допомогою інформа-

ваційні технології. Використання інформаційних 4 Використання комп. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ’ютерних технологій та програмного  ції, виведеної на екран. Звісно, компвикладача, а є лише засобом здійснення педагогічної ’ютер не замінює та інтерактивних форм навчання  на уроках – це забезпечення під час уроків математики

веління часу. Новітні підходи до організації нав- 5. ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ діяльності, його помічником. Використання мультимечання роблять навчально-виховний процес різно- дійних технологій дає можливість досягнення наступманітним, цікавим та ефективним.       них педагогічних цілей:

ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ

Тому я на своїх  уроках математики намагаюся Підтримка групових та індивідуальних форм вивчен- . використовувати різні інноваційні технології з ня математики в умовах класно – урочної системи

             метою підвищення інтересу учнів до предмету, а робота в малих групах, парах;      організації навчального процесу;

також з метою їх всебічного гармонійного розвит- •• мікрофон;гронування (асоціативний кущ) кластер; Створення комфортних умов комп’ютерної підтримку. мозковий штурм; ки традиційних і новаторських технологій навчання

Зокрема, це такі технології, як розвиток крити- •• займи позицію;незакінчені речення; математики; чного мислення, модульно-розвивальне навчання, проблемні питання; Підвищення пізнавального інтересу учнів до вивченметод проектів, інтерактивне навчання, комп’юте- •• знайди помилку;павутинка; ня математики;

рні технології. рольова гра; Забезпечення диференційованого підходу до вивчен метод «Прес»;                  ня математики;

     діаграма Вена;

     сенкан; Формування навичок розв’язування задач практично діаманта; го та дослідницького характеру;

     таблиця 3-x- Дізнайся

     Структуризація змісту навчання математики та активізації опорних знань.

Досвід показує, що при вивченні окремих тем шкільного курсу математики можна використовувати широке коло прикладних програм.Прикладні програми загальног призначення, що є складовою частиною операційної системи Windows, або MS Office. Це насамперед Word, Paint, Excel, PowerPoint, Калькулятор, прикладну програм GRAN1,  

 

pdf
Додано
12 березня 2022
Переглядів
293
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку