Quest — це цілеспрямований пошук. Цим словом позначається один з різновидів комп’ютерних ігор, пов’язаних з пригодами. Веб-квест — це ситуація з чіткими ролями всіх учасників. Веб-квест — це пошукова діяльність, спрямована по одному або декількох маршрутах, яка веде до певних цілей. Веб-квест - проблемне завдання, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.
Як створити власний веб-квест. Крок 1: визначте теми. Крок 2: виберіть сайт. Крок 3: надайте завдання. у вигляді презентації;у вигляді тексту;візуальний матеріал. Крок 4: придумайте систему оцінювання. Крок 5: знайдіть джерела інформації, якими користуватимуться учні для пошуку відповідей. Крок 6: маючи на аркуші приблизний план і основну інформацію приступайте до розміщення веб-квесту на сайті.
Мета веб-квеста: Актуалізувати та поглибити знання учнів з теми теорема Піфагора. Правила: Необхідно розділитися на групи (в кожній групі не менше ніж п’ять учнів. Кожен учасник обирає собі одну з ролей, впоратися зі своєю роллю вам допоможуть корисні посилання в Інтернет. Після виконання роботи всіх завдань кожна група складає звіт (звіт у формі презентації Power Point , буклета та відео репортаж )
Ролі та завдання:Історики : Провести дослідження з історії теореми. Знайти перше згадування трикутника Піфагора зі сторонами 3,4 і 5. Посилання для роботи:https://uk.wikipedia.org/wiki/http://theoremp.blogspot.com/p/blog-page_25.htmlhttps://ru.osvita.ua/vnz/reports/biograf/23789/Теоретики. Формулювання теореми Методи дослідження (не менше двох)Використання теореми. Посилання для роботи:https://uk.wikipedia.org/wiki/https://www.slideshare.net/0508510268 VJDOC12/ss-72172781https://www.google.com/Практики. Розглянути види задач з використанням теореми та виконати по одній задачі кожного виду https://vseosvita.ua/library/prakticne-zastosuvanna-teoremi-pifagora-50730.htmlhttps://miyklas.com.ua/p/geometria/8/rozv-iazannia-priamokutnikh-trikutnikiv-33079/teorema-pifagora-14516/Teacher. Info. Журналісти (отримують завдання заздалегідь)Зробити відео репортаж (соцопитування ) на питання. Чи можете ви сформулювати теорему Піфагора?Чи можете довести теорему Піфагорра?Чи знадобилися вам знання про теорему Піфагора ?
День народження числа. Мета: поглибити знання про число ∏ ; розвивати логічне мислення; виховувати культуру поведінки в мережі Інтернет. Ролі: дослідники, історики, науковці;Поради щодо роботи: 1. Обговоріть в групі ваше завдання, розподіліть обов'язки. 2. Знайдіть в Інтернет-ресурсах відповіді на задані завдання. 3. Із знайденої інформації сформулюйте рекомендації, правила тощо. 4. В свої відповіді можете додавати таблиці, , малюнки, аудіо , відео файли тощо. 5. Перевіряйте помилки. 6. Пам'ятайте - у вас колективна робота
Ролі та завдання:Історики1. Хто і коли визначив число π? Що було поштовхом для знаходження числа π? Які методи для знаходження числа π можна використати? Який метод виявиться точнішим за інші? https://uk.wikipedia.org/wikіhttps://www.google.com/url. Науковці: Як визначали число π колись? Як можна визначити число π зараз? Де можна використати число π потім? https://www.google.com/urlhttps://www.slideshare.net/alexejbykov3/pi-125 Дослідники: Навіщо людям число π?https://www.google.com/url
Веб – квест“Логарифми як вони є”Мета: Поглибити знання з теми,продовжувати формувати вміння учнів виділяти головне під час вивчення матеріалу та уміння узагальнювати поняття, що вивчаються, робити висновки. розвивати логічне мислення; виховувати культуру поведінки в мережі Інтернетвиховувати працьовитість,, вміння об’єктивно оцінювати результати своєї і колективної роботи, уміння відстоювати свою думку; прищеплювати бажання мати якісні, глибокі знання, доводити почату роботу до кінця, виховувати зібраність, організованість, увагу, відповідальність та вимогливість до себе.
Учням необхідно виступити в одній із ролей:історики;науковці;журналісти. Організація роботи Тобто 3 ролі – це 3 групи, в які учні повинні об’єднатися самостійно. Кожна група повинна виконати своє завдання і відзвітувати про пророблену роботу у довільній формі, але з використанням комп’ютера. Учням щоб мати змогу виконати поставлені перед ними завдання, потрібно буде використовувати інтернет-ресурси, вказані вчителем, а також обрані самостійно. Основні критерії, за якими будуть оцінені ролі – це розуміння завдання, виконання завдання, результат роботи, творчий підхід.
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}КритеріїОбґрунтування критеріїв Бали. Зміст матеріалу. Розуміння завдання Повнота розкриття теми. Виклад аспектів теми 0-5 Самостійна робота групи. Узгоджена робота в групі Розподіл ролей в групі Авторська оригінальність 0-5 Оформлення роботи. Граматичне та стилістичне оформлення роботи 0-5 Захист роботи. Культура мови, манера триматися перед аудиторією Відповіді на запитання Ділові та вольові якості доповідача 0-5 Максимальна кількість балів – 120. Для визначення оцінки набрану кількість балів буде поділено на 10.
Історики. Коли виник термін “логарифм” та хто його відкрив?Проаналізувати з чим пов’язане виникнення терміна “логарифм”?. Посилання для роботи:https://www.google.com/urlhttps://newart74.ru/advice-to-farmers/s-kakoi-celyu-byli-sozdany-logarifmy-istoriya-vozniknoveniya.htmlhttps://tvir.biographiya.com/povidomlennya-istoriya-logarifmiv/
НАУКОВЦІВизначити , що є логарифмом?Проаналізувати, як у наш час можна застосовувати логарифми у реальному житті?https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&https://formula.co.ua/uk/content/logarithm.htmlhttps://yukhym.com/uk/matematika/logarifm.htmlhttps://www.slideshare.net/Volodymyr. Yeryhin/ss-45332721