Буклет до разробки уроку літератури рідного краю в 5 класі (українська література) на тему "Сучасний урок". розробка уроку+презентація викладені раніше
«Искусство воспитания имеет особенность, что почти всем оно кажется делом знакомым и понятным, а иным – даже лёгким, и тем понятнее и легче кажется оно, чем менее человек с ним знаком, теоретически или практически». (К.Д. Ушинский) «Сильным, опытным становится педагог, который умеет анализировать свой труд». (В.А. Сухомлинский) «Если учитель соединяет в себе любовь к делу и ученикам, он совершенный учитель». (Л.Н. Толстой) «Чтобы изменить людей, их надо любить. Влияние на них пропорционально любви к ним». (И.Г. Песталоцци) |
|
|
|
|
|
|
Анастасия Караченцева (Матвиенко) Родилась в городе Горловка, член Союза писателей РФ Московской области, где в настоящее время проживает. Является студенткой ГИИЯ, прозаик. Первый рассказ был опубликован в газете «Скрепка» в 2010 году. В период с 2010 по 2012 занималась в ЦВО в кружке «Литературное краеведение» (учитель Захарченко Н.Ю.), с 2012 по 2013 состоит в литературном клубе ГИИЯ «Творчество без границ». Публиковалась в литературных альманахах ГИИЯ, "Вольные стражи весны", "Литературная Горловка", в журнале "Пять стихий". |
|
|
Структура уроку ЛРК у 5 класі на тему «УРОКИ ПРАВДИ Й ДОБРА У ТВОРАХ ПИСЬМЕННИКІВ ДОНЕЧЧИНИ»: І. Мотиваційний етап. ІІ. Цілевизначення і планування. ІІІ. Опрацювання навчального матеріалу. ІV. Рефлексійно-оцінювальний етап. V. Домашнє завдання. Метою та завданнями уроку було визначено: навчити учнів на матеріалі твору розкрити вічну проблему боротьби добра і зла, осмислювати вчинки героїв; розвивати уміння давати оцінку людським якостям, вчинкам, аргументовано висловлювати власні думки, спостереження, роздуми; формувати позитивний життєвий світогляд, віру у перемогу добра; виховувати доброту, співчуття, милосердя, любов до природи. Обладнання: відеосюжет, тексти оповідання, «квіточки», наочний та ілюстрований матеріали до оповідання, символічна «Чаша добра», мультемедійна презентація. Методи й прийоми: бесіда, словникова робота, «Незакінчене речення», «Скринька запитань», робота з текстом, виразне читання тексту вчителем, читання за ролями, психологічна вправа «Чаша Добра», самооцінювання. Тип уроку: комбінований.
|
|
|
ВПРАВА «ЧАША ДОБРА» Перед вами «Чаша Добра», вона вщерть наповнена чистою, прозорою, доброю водою. Але зверху на ній плаває наша злість, жорстокість, ненависть…..підкажіть, ще що (жадібність, брехливість, заздрість, грубість, підлість, підступність). (На поверхні води плаває пінопласт або ялинковий дощик, що символізує зло у нашій душі). Вони не дають отій добрій воді вихлюпнутися з душі людської. Але вихід є: ось хлопець не повірив у легенду, дівчинка дочекалась свого хлопця, а ось Софійка прихистила бездомне кошеня, а це Сашко пояснив однокласнику нову незрозумілу тему…підказуйте…(З кожним прикладом учитель кидає у чашу (для прикладу) мушлі, вода починає витікати за вінця, разом з нею витікає і пінопласт (дощик)).
|
http://stvesna.blogspot.com/2013/10/blog-post_23.html