Буклет "Корисна інформація для кожного"

Про матеріал
Буллінг, кібербуллінг, види буллінга,типи онлайн-ризиків, поради щодо встановлення довіри між учнем і класним керівником під час кризового стану
Перегляд файлу

 

 

 

Корисна інформація

для кожного

 

 

 

 

images.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Буллінг (bullying, з анг. bully - хуліган, забіяка, задирака) визначається як тиск, дискримінація, цькування.

 

Ніл Елгар Міллер американський психолог, фахівець в області поведінкової і експериментальної психології визначає буллінг як тривалий процес свідомого жорстокого ставлення, фізичного або психічного, з боку одного або групи дітей до іншої дитини або дітям.

 

Мобінг - груповий психічний або фізичний напад.

 

Види    буллінга


  • стресовий
  • організаційний
  • корпоративний
  • інституційний
  • серійний
  • вторинний
  • парний
  • бригадний
  • непрямий
  • регулятивний
  • правовий
  • кібербулінг
  • ієрархічний або буллінг серед рівних

 

КІБЕРБУЛЛІНГ – агресивна, умисна дія, яка скоюється групою осіб або однією особою з використанням електронних форм контакту, яка повторюється неодноразово і триває в часі по відношенню до особи, що не може захистити себе.

 

Типи онлайн-ризиків

  • Контентні 
  • Комунікаційні ризики
  • Електронні.
  • Споживчі

 

 

 

 

 

Поради щодо встановлення  довіри

між учнем і класним керівником

під час кризового стану

 

-  Уважно вислухайте дитину. Прагніть до того, щоб вона зрозуміла, що ви не байдужі і готові зрозуміти її. Не перебивайте, не показуйте свого страху. Відносьтеся до нього з повагою.

 

- Запропонуйте свою підтримку та допомогу. Постарайтеся переконати, що даний стан тимчасовий і швидко минеться. Проявіть співчуття і покажіть, що ви поділяєте і розумієте дитину.

 

- Поцікавтеся, що найбільше в даний час турбує дитину.

 

- Впевнено спілкуйтеся з учнем. Саме це допоможе йому повірити у власні сили. Головне правило в роботі з дітьми  - не нашкодити.

 

- Використовуйте слова, які будуть сприяти встановленню контакту: «розумію», «звичайно», «відчуваю», «хочу допомогти».

 

- У розмові з учнем дайте зрозуміти йому, що його люблять та він – унікальна особистість. Кожна людина, незалежно від віку, повинна мати позитивну оцінку своєї діяльності.

 

- Недооцінка – гірша, ніж переоцінка. Надихайте учня на високу самооцінку. Вмійте слухати, довіряти  і викликати взаємну довіру.

 

- Звертайтеся по допомогу та консультуйтеся зі  спеціалістами, якщо вас щось насторожило у поведінці дитини.

 

 

 

 

Світ без насильства …

Мій улюблений світ – без насильства,

Без жорстокості, болю і зла,

Де народом заспівана пісня,

Містить тільки хороші слова.

Мій улюблений світ – без насильства,

Де немає страждання й війни,

Де розквітла калина барвиста,

Й голосів не почуєш сумних.

Мій улюблений світ – це не казка,

А реальне щасливе життя,

Бо, звільнивши наш світ від насильства,

Можна сміло іти в майбуття.

І коли на теренах країни

Без страждань заживе кожне місто,

Скажуть люди всієї країни:

Україна – це світ без насильства.

                                                               І. Супрун

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку