Загальношкільні батьківські збори «Рекомендації батькам, які допоможуть попередити Інтернет-залежність і зробити дозвілля дитини корисним»

Про матеріал
«Рекомендації батькам, які допоможуть попередити інтернет-залежність і зробити дозвілля дитини корисним
Перегляд файлу

Загальношкільні батьківські збори

 «Рекомендації батькам, які допоможуть попередити інтернет-залежність і зробити дозвілля дитини корисним»

 

Ролик «Ви знаєте, що робить Ваша дитина в Інтернеті?»

 

Причини інтернет-залежності

- ЦІКАВІСТЬ. Найпоширеніша причина.

- ПРАГНЕННЯ виділитися з натовпу. В основному зустрічається серед хлопчиків, як прагнення до самоствердження. Загравання зі смертю сприймається, як щось «круте», на що здатний не кожен, і підліток відчуває себе вище однолітків.

- ПРАГНЕННЯ ДО НОВИХ ВРАЖЕНЬ. У 21 столітті, завдяки інтернету, дитина за 2-3 роки життя, проведених в інтернеті, здатна отримати більше вражень, ніж 50 років тому доросла людина за все своє життя. Це призводить до постійного пошуку нових, ще більш яскравих вражень, серед яких тема смерті - одна з найбільше захоплюючих.

- ЗА КОМПАНІЮ. Дитину ведуть  найбільше авторитетні однолітки,  він не хоче відставати від них, а також негативний приклад батьків.

- ПРАГНЕННЯ ЗНАЙТИ РОЗВ'ЯЗАННЯ СВОЇХ ПРОБЛЕМ. Вони дитині здаються безвихідними в силу відсутності життєвого досвіду. Це інстинктивна тяга до людей, які опинилися в тій же життєвій ситуації, що і він. Тому дитина шукає «товаришів по нещастю».

 

Симптоми мережевої залежності

  • Віддає перевагу спілкуванню з людьми в Інтернеті. Повна або часткова відмова від живого спілкування з людьми.
  • Почалися неприємності в школі: пропуски занять, небажання вчитися, втрата перспектив, зниження успішності.
  • Інтернетчик приховує від друзів і близьких реальну кількість часу, який він проводить в Мережі, що він там робить; якими сайтами цікавиться, з якою кількістю людей листується.
  • Спроба проводити менше часу в Інтернеті зазнає невдачі.
  • Займаючись іншими справами, часто думає про те, що зараз відбувається в Інтернеті.
  • Відрив від роботи в Інтернеті сприймає агресивно, дратівливо, не відгукується на прохання.
  • Після виходу з Інтернету ще деякий час продовжує перебувати в стані гри, не може відокремити реальне від віртуального.
  • Не може відірватися від комп'ютера для прийняття їжі, тому безконтрольно їсть під час гри або, навпаки, відмовляється від їжі.
  • Дитина перестає стежити за собою, не займається спортом.

 

Соціальний ролик «Інтернет залежність»

 

Що робити, якщо ви підозрюєте у дитини комп'ютерну залежність?

  •    Не йдіть шляхом насильства, не вводьте суворих заборон і обмежень. Не робіть нічого швидко і різко, бо, якщо дитина серйозно «зависла», то різке відлучення його від залежності може призвести до кардинальних вчинків (самогубства; спробам втечі з дому).
  •    Спробуйте вийти на діалог. Спокійно розкажіть про наслідки для здоров'я і розумового розвитку багатогодинного користування комп'ютером.
  •    Спробуйте знайти дитині справу до душі та переключити його на інший вид діяльності (спортивна секція, художня школа, туризм, гра на гітарі та ін.).

- Сімейний відпочинок - це альтернатива комп'ютерної залежності. Складіть разом з дитиною програму прогулянок, розваг, цікавих занять на місяць вперед.

- Встановіть невелике обмеження режиму перебування у віртуальному просторі. Простежте реакцію на нові умови і, найголовніше, їх виконання. Перевірте, чи складно дитині витримувати нові тимчасові рамки.

- Якщо дитина обіцяє менше перебувати в інтернеті, але не виконує цього, так як його залежність сильніша його самого, необхідно звернутися до фахівця. Для початку - до психолога. Спеціаліст визначить, яка ступінь залежності.

- Якщо психолог порекомендує звернутися до психіатра (психотерапевта), то знайте, що залежність придбала максимальну форму і захопила особистість дитини, частково змінивши його свідомість.

 

НА ЩО ТРЕБА ЗВЕРНУТИ ОСОБЛИВУ УВАГУ!!!

  • Дитина не висипається, навіть якщо рано лягає спати. Простежте, чи спить ваша дитина в ранні ранкові години.
  • Дитина закрила доступ до особистої інформації.
  • Переписується в месенджерах з незнайомими людьми, які дають йому дивні розпорядження.

 

Запам'ятайте: 

Адміністратори груп в соціальних мережах не знають, хто Ваша дитина! Вони не володіють надприродною силою! Якщо вони пишуть на адресу (в соціальній мережі), просять номер телефону, рекомендують пройти по посиланню, пропонують зустрітися і вступити в гру, квест, шантажують, лякають і так далі, то дитина повинна сказати «НІ», і їй за це нічого не буде !

Не панікуйте навіть, якщо вони висилають дитині вашу домашню адресу і погрожують розправою з рідними і близькими.

Знайте: адресу вони відшукують за допомогою IP і, таким чином, просто маніпулюють дитиною в своїх цілях.

Ви повинні поговорити з дитиною і розповісти їй, що ваша сім’я обов'язково захистить її від біди.

 

Головне: терпіння, абсолютне виключення настирливих нотацій. Слід уникати конфліктів - це дасть зворотний результат. Насильницьке вимикання комп'ютера і загрози, що він буде відібраний назавжди, не приведуть до позитивного результату. Агресія породжує агресію, а заборонений плід, як відомо, солодкий. Тільки активний відпочинок і перемикання на інший вид діяльності відсунуть захоплення комп'ютером на другий план. І постарайтеся не залишати без уваги маленькі успіхи своїх дітей поза комп'ютерного життя. Заохочуйте добрим словом, радьтеся з ними, довіряйте їм.

 

Ролик «Інтернет дорожче за власного сина»

 

БЕРЕЖІТЬ СВОЇХ ДІТЕЙ! ДІТИ ПОВИННІ СЕБЕ ВІДЧУВАТИ ПОТРІБНИМИ  І ЗАХИЩЕНИМИІ,ТОДІ ВОНИ НАВЧАТЬСЯ БЕРЕГТИ СЕБЕ І ЦІНУВАТИ ВЛАСНЕ ЖИТТЯ!

 

Дякую за увагу

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.6
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Амінова Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Севрук Іван Григорович
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  3. Шеховець Марія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Вишневська Поліна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Червінська Інна Богданівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
2820
Оцінка розробки
4.7 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку