|
|
Різнорівневе домашнє завдання: |
1. |
Опрацювати параграф 35 Вправава 35 (6) з підручника Бар'яхтар “Фізика-9” |
2. |
Розв'язати задачу. Автомобіль масою 2т піднімається на гору, нахил якої становить 0,2. На ділянці шляху 32м швидкість руху автомобіля зросла від 21,6 км/ год до 36 км/год. Вважаючи рух автомобіля рівноприскореним, визначте силу тяги двигуна, якщо коефіцієнт тертя рівний 0,02. (Очікувана відповідь 6,4кН) |
3. |
Розв'язати задачу. Санчата спускаються з гори з кутом нахилу 300 без початкової швидкості за 4с. Яку відстань і за який час вони подолають далі на горизонтальній ділянці до повної зупинки, якщо коефіцієнт тертя на усьому шляху становить 0,1? (Очікувана відповідь »136,5м, »16,5 с) |
4. |
Написати есе або намалювати комікс на тему “Похила площина в моєму житті” |
5. |
Експериментальне дослідження. Виготовити динамометр, за допомогою якого дослідити залежність сили тертя від кута нахилу |
«Алгоритм розв’язування задачі по темі «Рух тіла по похилій площині»» 1. Аналіз прочитаної умови задачі, скорочений запис даних величин, та тих, котрі необхідно визначити. 2. Виконання рисунку з показом діючих сил, прискорень та швидкостей. 3. Запис основного рівняння динаміки для даного виду руху у векторній формі. 4. Раціональний вибір системи координат (часто пов’язують з рухомим тілом) та запис основного рівняння динаміки в проекціях на осі. Раціональний вибір означає не лише оптимальний напрям осей X та Y, а й визначення проекцій на дотичну та нормаль до траєкторії, що диктується характером руху і приводить до зменшення кількості необхідних рівнянь. 5. Аналіз отриманих рівнянь та робота з ними, визначення невідомих величин через задані, або ті котрі необхідно визначити. 6. Розв’язування рівнянь з використанням початкових умов. 7. Запис отриманих результатів в раціональній формі, обчислень числових значень та їх аналіз. |