Буклет "Практичний семінар - арт-квест"

Про матеріал
Буклет інформує вчителя про особливості проведення практичного семінару «Впровадження квест технологій як приклад організації інтерактивного освітнього середовища» .
Перегляд файлу

За тривалістю реалізації квести розрізняють:

- короткострокові

- довгострокові

За формою роботи:

- групові

- індивідуальні

За предметним змістом:

- моно квест

- міжпредметний квест

За домінуючою діяльністю учнів:

 - дослідницький квест,

 - інформаційний квест,

- творчий квест,

- пошуковий квест,

- ігровий квест,

- рольовий квест.

Інструкція учасникам Арт - квесту

1.Вкладайте в виконання завдань всю вашу енергію і креативність!

2.У вас все вийде, рухайтеся далі разом і перемагайте!

3.На виконання кожного завдання на станції у вас 5-10 хвилин.

4.Не намагайтеся економити час - зайвих балів воно не принесе.

5.Якщо ви розгубилися і не знаєте, куди рухатися далі, або як

правильно виконати завдання, запитайте у помічників гри.

6. Додаткові бали ставлять організатори на станціях гри, на

свій розсуд, обґрунтовуючи своє рішення в маршрутному листі.

7. З організаторами не сперечаються!

8. Не консультуйтеся з членами інших команд, не заважайте і не допомагайте іншим командам: йде змагання, і завдання кожної команди - перемогти!

 

 

Новоолександрівська ЗОШ І-ІІІ ст.

 

 

Практичний семінар

 РМО вчителів художньо – естетичного циклу та трудового навчання

 «ВПРОВАДЖЕННЯ КВЕСТ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК  ПРИКЛАД ОРГАНІЗАЦІЇ ІНТЕРАКТИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА»

 08 квітня 2019 р.

 

 

Матеріали семінару:

буклет - https://docs.google.com/document/d/1uRcU8hPAT8j9bjh0WhBmO4eopEqH4uToT71VovYr10A/edit

презентація - хід Арт-квесту:

https://docs.google.com/presentation/d/1BqgyXuri0RZq-PcZaSs3HXiQ2XQxpEoqiY-m61WFMdw/edit#slide=id.g558b0b386c_0_0

План проведення

Форма проведення: семінар - практикум

9.45 – 10.00.      Реєстрація присутніх

10.00 - 10.10. Ранкова зустріч

10.10. - 10.20.  Теоретический блок «Використання квесту як засобу активізації навчальної діяльності учнів» (мультимедійна презентація)

Філіпченко М.І.,

вчитель музичного мистецтва Юльївського НВК

10.20. - 11.30. Арт -квест «Подорож у чарівний світ мистецтва»:

  1. Групування у 2 команди, інструктаж, видача маршрутних листів.
  2. Проходження станцій: «Світлиця живописних почуттів» , «Літературна вітальня» ,«Студія театральної імпровізації» , «Спадщина рідного краю» ,«Танцювальний калейдоскоп» , «Оркестровий клас» .

Чайковська О.В.,

керівник РМО вчителів художньо - естетичного циклу,

 Чистякова Л.П.,

керівник РМПК вчителів трудового навчання.

 

11.30. - 12.00. Рефлексія «Великодній кошик» та «Великоднє дерево»

 

 

 

Квест – («question» - вопрос, « quest» - поиск) – пошук, пошук предмету.

   Квест-гра є привабливою для дітей, дозволяє активізувати увагу і розвиває пізнавальний інтерес в ході виконання завдань.

  • Формує у дітей відчуття особистої зацікавленості при виконанні завдання.
  • Збагачує дітей враженнями для спільного обговорення.
  • Формує у дітей уніфіковану базу знань і уявлень, до якої можна звертатися під навчальних уроків та у позакласний час роботи.
  • Дозволяє вчителю виділяти для ознайомлення ті об'єкти, які він вважає найбільш значущими з точки зору вирішення освітніх завдань і враховувати при цьому інтереси дітей в повному обсязі.
  • В ході реалізації квест-гри можна природним чином здійснювати інтеграцію освітніх областей, комбінувати різні види навчальної діяльності і форми роботи з дітьми, вирішувати освітні завдання в спільній діяльність вчителя і учнів, самостійної діяльності учнів.

 

 

 

ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ КВЕСТІВ

^ Принцип навігації. (Педагог виступає як координатор процесу освіти, спрямовує дітей, «наштовхує» на правильне рішення, але остаточні висновки діти роблять самостійно.)

^Принцип доступності завдань. (Завдання відповідають віку та індивідуальним особливостям учнів.)

^Принцип системності. (Завдання логічно пов'язані один з одним, а також із завданнями раніше пройдених квестів).

^Принцип емоційного забарвлення завдань. (Методичні та освітні завдання заховані за ігровими прийомами.)

^Принцип інтеграції. (Використання різних видів дитячої діяльності та інтеграція освітніх областей при проведенні квестів.)

^Принцип розумності за часом. (Квести можуть бути короткостроковими, а можуть носити тривалий характер, коли на проходження завдань йде кілька днів. При цьому організатори квестів повинні враховувати вікові особливості пам'яті дітей.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 квітня 2019
Переглядів
1602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку