За тривалістю реалізації квести розрізняють:
- короткострокові
- довгострокові
За формою роботи:
- групові
- індивідуальні
За предметним змістом:
- моно квест
- міжпредметний квест
За домінуючою діяльністю учнів:
- дослідницький квест,
- інформаційний квест,
- творчий квест,
- пошуковий квест,
- ігровий квест,
- рольовий квест.
Інструкція учасникам Арт - квесту
1.Вкладайте в виконання завдань всю вашу енергію і креативність!
2.У вас все вийде, рухайтеся далі разом і перемагайте!
3.На виконання кожного завдання на станції у вас 5-10 хвилин.
4.Не намагайтеся економити час - зайвих балів воно не принесе.
5.Якщо ви розгубилися і не знаєте, куди рухатися далі, або як
правильно виконати завдання, запитайте у помічників гри.
6. Додаткові бали ставлять організатори на станціях гри, на
свій розсуд, обґрунтовуючи своє рішення в маршрутному листі.
7. З організаторами не сперечаються!
8. Не консультуйтеся з членами інших команд, не заважайте і не допомагайте іншим командам: йде змагання, і завдання кожної команди - перемогти!
Новоолександрівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Практичний семінар
РМО вчителів художньо – естетичного циклу та трудового навчання
«ВПРОВАДЖЕННЯ КВЕСТ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ПРИКЛАД ОРГАНІЗАЦІЇ ІНТЕРАКТИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА»
08 квітня 2019 р.
Матеріали семінару:
буклет - https://docs.google.com/document/d/1uRcU8hPAT8j9bjh0WhBmO4eopEqH4uToT71VovYr10A/edit
презентація - хід Арт-квесту:
План проведення
Форма проведення: семінар - практикум
9.45 – 10.00. Реєстрація присутніх
10.00 - 10.10. Ранкова зустріч
10.10. - 10.20. Теоретический блок «Використання квесту як засобу активізації навчальної діяльності учнів» (мультимедійна презентація)
Філіпченко М.І.,
вчитель музичного мистецтва Юльївського НВК
10.20. - 11.30. Арт -квест «Подорож у чарівний світ мистецтва»:
Чайковська О.В.,
керівник РМО вчителів художньо - естетичного циклу,
Чистякова Л.П.,
керівник РМПК вчителів трудового навчання.
11.30. - 12.00. Рефлексія «Великодній кошик» та «Великоднє дерево»
Квест – («question» - вопрос, « quest» - поиск) – пошук, пошук предмету.
Квест-гра є привабливою для дітей, дозволяє активізувати увагу і розвиває пізнавальний інтерес в ході виконання завдань.
ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ КВЕСТІВ
^ Принцип навігації. (Педагог виступає як координатор процесу освіти, спрямовує дітей, «наштовхує» на правильне рішення, але остаточні висновки діти роблять самостійно.)
^Принцип доступності завдань. (Завдання відповідають віку та індивідуальним особливостям учнів.)
^Принцип системності. (Завдання логічно пов'язані один з одним, а також із завданнями раніше пройдених квестів).
^Принцип емоційного забарвлення завдань. (Методичні та освітні завдання заховані за ігровими прийомами.)
^Принцип інтеграції. (Використання різних видів дитячої діяльності та інтеграція освітніх областей при проведенні квестів.)
^Принцип розумності за часом. (Квести можуть бути короткостроковими, а можуть носити тривалий характер, коли на проходження завдань йде кілька днів. При цьому організатори квестів повинні враховувати вікові особливості пам'яті дітей.)