29 травня о 18:00Вебінар: Філософія для дітей: закордонні та українські практики

Презентація до практичного семінару «Впровадження квест технологій як приклад організації інтерактивного освітнього середовища»

Про матеріал
Презентація до практичного семінару «Впровадження квест технологій як приклад організації інтерактивного освітнього середовища» показує хід проведення арт - квесту "Подорож до чарівного світу МИСТЕЦТВА".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПОДОРОЖ у чарівний світ МИСТЕЦТВА08.04.2019 р. Практичний семінар

Номер слайду 2

Методична Сучасна школа відчуває потребу в розширенні методичного потенціалу за допомогою активних форм навчання. Саме до цих форм навчання відносяться ігрові технології, які дозволяють зробити цікавими і захоплюючими роботу учнів на творчо-пошуковому рівні, вносять різноманітність і інтерес до навчального процесу. Розмірковуючи про те, як зробити уроки мистецтва, трудового навчання цікавими і змістовними, ми визначили провідну ідею: необхідно змінити роль учня і з пасивного слухача зробити його активним учасником процесу навчання. Для реалізації цієї ідеї ми вирішили провести ігрову технологію, адже гра - найважливіший шлях включення дітей в учбову роботу і спосіб отримання яскравого емоційного відгуку. Так само потрібно відзначити те, що зараз у зв'язку з інтенсивними навчальними навантаженнями у дітей часто виникають проблеми, пов'язані зі здоров'ям і зниженням рівня активності на уроках: діти часто втомлюються або навпаки, стають гіперактивними. У вирішенні цієї проблеми також допомагають навчальні види робіт, які знімають напругу і втому, а також є ефективною формою пізнавальної і творчої діяльності школяра - різноманітні освітні ігри. Однією з форм сучасних освітніх ігор, здатних урізноманітнити навчальний процес і зробити його більш живим і цікавим, є квест. Квест має чітко поставлене дидактичне завдання, ігровий задум, чіткі правила, і реалізується з метою підвищення в учнів знань і вмінь 21-го століття.

Номер слайду 3

МЕТА. Ознайомлення із теоретичними та практичними аспектами впровадження в систему роботи вчителів квест технології. ЗАВДАННЯ. Розкрити сутність застосування технології на уроках художньо - естетичного циклу, трудового навчання та у позакласній роботі. Залучити педагогів до участі в учнівському Арт-квест проекті.

Номер слайду 4

Інструкція учасникам Арт - квесту. Вкладайте в виконання завдань всю вашу енергію і креативність!У вас все вийде, рухайтеся далі разом і перемагайте!На виконання кожного завдання на станції у вас 5-10 хвилин. Не намагайтеся економити час - зайвих балів воно не принесе. Якщо ви розгубилися і не знаєте, куди рухатися далі, або якправильно виконати завдання, запитайте у помічників гри.6. Додаткові бали ставлять організатори на станціях гри, насвій розсуд, обґрунтовуючи своє рішення в маршрутному листі.7. З організаторами не сперечаються!8. Не консультуйтеся з членами інших команд, не заважайте і не допомагайте іншим командам: йде змагання, і завдання кожної команди - перемогти!Бажаємо успіхів!

Номер слайду 5

ХІД ГРИРАНКОВА ЗУСТРІЧ “Хто ти ? Що любиш робити?” Вчителі стають у коло, по черзі називають як звати та показують рухами “пантоміми” що вони люблять робити. Після того як показали, обирають зі скриньки будь-який кольоровий предмет. На початку кожна команда обирає назву, колір, придумує девіз. Команда №1 – «Самоцвіти». Колір – голубий. Девіз: «Ми – команда самоцвіти. Ми любимо мистецтво, як і наші діти!»Команда №2 – «Палітра». Колір – рожевий. Девіз: «Зробимо світ яскравим та цікавим!» Учні-ведучі вручають учасникам гри маршрутні листи, на яких вказана послідовність руху на маршруті, визначають час перебування на «станціях».

Номер слайду 6

Станція 1 - “Світлиця живописних почуттів”Гра “Малюємо емоції” Учасники “наосліп“ обирають 3 аркуша паперу, на яких прописані емоції (добро, радість, любов, мудрість). Гравці за 2 хвилини повинні створити малюнок, на якому намальовані емоції за обраним аркушем. Малюють 3 учасники команди. Складають малюнки у велику картину, надають йому назву.

Номер слайду 7

Станція 2 - “Літературна вітальня”Гра “Літературна скриня” У скрині знаходяться українські прислів'я про працю, але в них не вистачає деяких слів. Завдання - знайти ці слова, з'єднавши стрілками.

Номер слайду 8

{E6 E40 C6 C-2799-46 DB-A755-CE886 E3 D6706}Хто що знає, ......нема плода. Хочеш їсти калачі — ......а на чоловіка, як робить. Хто багато робив, ......то і діє. Хто в роботі, ......так ніжки сходять. Хто рано підводиться, ...своїм носиком живе. Хто що вміє, ......тим і хліб заробляє. Хто що знає, ......за тим і діло водиться. На дерево дивись, як родить, ......не сиди на печі. Працюй, як коняка, ...….той і в турботі. Як ручки зароблять, ......той і багато знає. Без труда ......а їж, як собака. Кожна птичка ......тим і хліб заробляє. Відтвори вірно прислів'я

Номер слайду 9

ПЕРЕВІРИМОХто що знає, тим і хліб заробляє. Хочеш їсти калачі — не сиди на печі. Хто багато робив, той і багато знає. Хто в роботі, той і в турботі. Хто рано підводиться, за тим і діло водиться. Хто що вміє, то і діє. Хто що знає, тим і хліб заробляє. На дерево дивись, як родить, а на чоловіка, як робить. Працюй, як коняка, а їж, як собака. Як ручки зароблять, так ніжки сходять. Без труда нема плода. Кожна птичка своїм носиком живе.

Номер слайду 10

Завдання: Вибрати по одному фразеологізму та передати зміст афоризму «пантомімою» - за допомогою міміки та жестів.«Осягнути неосяжне». «Витрясти душу»«Прикусити язик».«Тримати язик за зубами»«Замилювати очі». «Бити в барабани».«Набрати в рот води».«Водити за ніс».«Взяти ноги в руки». Станція 3 - “Студія театральної імпровізації”

Номер слайду 11

Завдання: Керуючись схемою “Складання ляльки-мотанки із серветки” кожному учаснику команди під час звучання музики (“Веснянка”) згорнути ляльку - мотанку. Виграє та команда, яка зробила найбільше ляльок та ще змогла відтворити весняний танок ляльок (підставити під спідничку кожної ляльки конус та постукати по столу -ляльки починають танцювати). Умова - все це зробити доки звучить музика !Станція 4 - “Спадщина рідного краю”

Номер слайду 12

Гра “Відгадай танець”Одному з учасників необхідно в наушниках прослухати музику танцю, потім відтворити його без музики. Інші учасники команди можуть підтанцьовувати , потім відгадують назву танцю. Станція 5 - “Танцювальний калейдоскоп”

Номер слайду 13

На плакатах зображення весняних квітів, слова дитячої пісні про писанку. Завдання: Учасники виконують пісню та грають на дитячих музичних інструментах. Виграє та команда де є диригент, який вдало керував оркестром. Станція 6 - “Оркестровий клас”

Номер слайду 14

МАРШРУТНИЙ ЛИСТкоманди _____________________________Станція 1 - “Світлиця живописних почуттів”Станція 2 - “Літературна вітальня”Станція 6 - “Оркестровий клас”Станція 5 - “Танцювальний калейдоскоп”Станція 4 - “Спадщина рідного краю”Станція 3 - “Студія театральної імпровізації”

Номер слайду 15

Останнє завдання - для всіх присутніх. Під час квесту команди отримали літери, які знаходяться на зворотній стороні писанок. ЗАВДАННЯ : з'єднатися в одну команду, скласти слова, які визначають сенс діяльності творчого вчителя (розміщують їх на намальованому Великодньому кошику).

Номер слайду 16

ВЕЛИКОДНЕ ДЕРЕВО - ПІДСУМОК практичного тренінгу. Пропонуємо учасникам обрати паперові писанки та протягом 3 хвилин підготувати відповіді щодо отриманих вражень під час практичного тренінгу. Червоний колір - про емоції, інтуїцію, почуття і передчуття. Тут не потрібно нічого доводити. Ваші почуття …Жовтий колір наводить на думку про сонце і оптимізмі. Знайти гідності і переваги пропозиції, перспективи та можливі виграші, виявити приховані ресурси. Зелений колір нагадує про рослини, про енергію, життя. Це режим творчості, генерації ідей, нестандартних підходів та альтернативних точок зору.

Номер слайду 17

Інтернет - ресурсиhttps://naurok.com.ua/post/navchalniy-kvest-navchati-shukati-gratihttps://naurok.com.ua/webinar/metodika-stvorennya-ta-provedennya-navchalnih-kvestivhttps://naurok.com.ua/library/vprovadzenna-kvest-tehnologij-v-osvitnij-proces-92021.htmlhttp://irshavarbdt.ucoz.ru/_ld/1/132_-I.pdf

pptx
Додано
7 квітня
Переглядів
159
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку