Буклет "Технологія коучингу в роботі вчителя-логопеда"

Про матеріал

КОУЧИНГ це:

  • технологія, що переміщує людину із зони проблеми в зону її ефективного рішення
  • система, яка дозволяє побачити, відчути нові підходи та можливості, розкрити потенціал, знайти нестандартне рішення проблеми
  • процес, спрямований на досягнення цілей у різних сферах життя і заснований на знаннях, логіці, життєвому досвіді
Перегляд файлу

КОУЧИНГ

  • технологія, що переміщує  людину із зони проблеми в зону її ефективного рішення
  • система, яка дозволяє побачити, відчути нові підходи та можливості, розкрити потенціал, знайти нестандартне рішення проблеми
  • процес, спрямований на досягнення цілей у різних сферах життя і заснований на знаннях, логіці,  життєвому досвіді

 

Коуч-принципи

 Мілтона Ериксона

Обстеження в присутності батьків

 

  Індивідуальні заняття в присутності батьків        

 

Зворотній зв’язок з батьками в групі «Логопунктик»  мережі  Вайбер

 

 

 

 

Наша адреса: 85004, вул. Саратовська 19, Добропілля, Донецька область

E-mail: solovyova.dnz4@gmail.com

 

 

 

Відділ освіти Добропільської міської ради

Методичний кабінет

Заклад дошкільної освіти

№4 «Ластівка»

 

 

 

 

Коучинг

як інноваційна технологія

у співпраці з батьками дітей

з особливими освітніми потребами

 

 

 

Давидчук  Юлія  Олександрівна

вчитель-логопед

 

Професійне кредо:

 «Навчати і  виховувати так,

щоб у кожному дитячому серці запалити вогник

пізнання, мислення, добра»

 

 

Основні інструменти коучингу

Відкриті запитання для батьків

  • Чого ви чекаєте від логопедичних занять?
  • Чому це важливо для вас?
  • Що для вас буде найкращим результатом ?
  • Як ви зрозумієте, що це той самий найкращий результат?
  • Як ви можете його досягти?
  • Який перший крок ви готові зробити вже сьогодні?

Шкалювання

 

Активне слухання

  • ліквідувати внутрішнього експерта
  • бути включеним у процес комунікації
  • говорити мовою співрозмовника
  • демонструвати розуміння
  • уточнювати і перефразовувати
  • стежити за тоном, інтонацією та темпом мовлення
  • не давати «втекти від теми»
  • слухати і намагатись зрозуміти, а не вишукувати неточності або помилки співрозмовника
  • не давати оцінок почутому, співрозмовник повинен виговоритися до кінця

 

Сходинки успіху

 

 

 

 

Ваші маленькі кроки до успіху

1

 

2

 

3

 

4

 

Який найбільш значущий результат?

 

 

Технологія коучингу

в роботі вчителя-логопеда

 

Колесо балансу

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Додано
5 січня 2019
Переглядів
1251
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку