Педагогічний шлях
1992р.- закінчила Володимир- Волинське педагогічне училище; 1992р.- вихователь у Великомостів-ському дитячому садку; 1995р.- керівник гуртка у Велико-мостівському Будинку творчості;
1996р.- вчитель початкових класів Реклинецької ЗШ І-ІІІ ступенів;
1997р.- переведена на посаду вчителя трудового навчання;
1998р.- вчитель фізичної культури; 1999р.- переведена на посаду вчи-теля початкових класів;
2001р.- закінчила Волинський дер-жавний університет ім. Л.Українки;
2005р.- участь у районному конкурсі «Вчитель року».
Проблема, над якою працюю Використання дидактичних ігор на уроках математики
Дидактичні ігри – це такі ігри, які крім розвивальної мети мають ще й навчальну; це такий вид діяльності, займаючись якою діти вчаться. У процесі дидактичної гри в дітей виробляється звичка зосереджува-тись, мислити самостійно, розвивається увага, прагнення до знань.
Структурні компоненти дидактичних ігор: ігровий задум ( виражений у назві гри);ігрові дії ( регулюють поведінку дітей і взаємини між ними );ігрові правила (сприяють пізнавальній активності учнів).
Дидактичні принципи організації ігор:
створюю умови для проведення постійних ігор;підбираю мінімальну кількість ігрового матеріалу;продумую, де зберігати ігровий матеріал, щоб було зручно користуватися;розсаджую учнів так, щоб в кожному ряді (групі) був приблизно однаковий розумовий розвиток учнів;гра має бути чітко організованою й цілеспрямованою;продумую послідовність ігрових дій, тривалість гри.
Дидактичні ігри використовую для:
-ознайомлення дітей з новим матеріалом та його закріплення;
-повторення раніше набутих уявлень і понять, повнішого і глибшого їх засвоєння;
-формування обчислювальних, графічних умінь та навичок;
-розвитку основних прийомів мислення, розширення кругозору.
Ігри проводжу систематично і цілеспрямовано на кожному уроці, починаючи з елементарних ігрових ситуацій, поступово ускладнюючи й урізноманітнюючи їх у міру нагромадження в учнів знань, вироблених умінь та навичок,розвиткулогічного мислення, виховання кмітливості, самостійності.
Мої педагогічні досягнення
Наставник у студентів-практикантів;
2009-2010н.р.-керівник МО класних керівників;
2010-2012н.р.-керівник МО вчителів початкових класів;
Бусько Дмитро: 2008р.-участь у районному конкурсі ім.Петра Яцика;
Закала Іванна: 2009р.-участь у районному конкурсі ім.Петра Яцика;
Лев Роксолана: 2009р.-ІІІ місце в окружному конкурсі «Тато, мама і я –спортивна сім я»;
Грушецький Михайло:2009р.-призер конкурсу «Козацькому роду нема переводу!»на базі Великомостівського НВК;
Сагайдак Юлія:2009р.-ІІІ місце в окружному конкурсі «Квітковий вернісаж»;
Владика Марія, Закала Іванна:2010р.-призери Всеукраїнського природничого інтерактивного конкурсу «Колосок».
Реклинецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
З досвіду роботи
вчителя початкових класів
І кваліфікаційної категорії
Ілечко Олени Петрівни
Моє кредо:
Перший вчитель має бути людиною великої душі, яка любить своїх учнів і є їх справжнім другом.