Буклет вчителя до атестації

Про матеріал
Буклет педагогічної роботи вчителя початкових класів на протязі п'яти років до атестації
Перегляд файлу

   Педагогічний  шлях                    

1992р.- закінчила  Володимир- Волинське  педагогічне  училище;                                                                                            1992р.- вихователь  у  Великомостів-ському  дитячому  садку;                                                                            1995р.- керівник  гуртка  у  Велико-мостівському  Будинку  творчості;

1996р.- вчитель  початкових  класів Реклинецької  ЗШ  І-ІІІ  ступенів;

1997р.- переведена  на  посаду                                                                вчителя  трудового  навчання;

1998р.- вчитель  фізичної  культури; 1999р.- переведена  на  посаду  вчи-теля  початкових  класів;

2001р.- закінчила  Волинський  дер-жавний  університет  ім. Л.Українки;

2005р.- участь у районному конкурсі «Вчитель  року».

 Проблема, над  якою  працюю Використання  дидактичних        ігор  на  уроках  математики

Дидактичні ігри – це такі ігри, які крім розвивальної мети мають ще й навчальну; це такий вид діяльності, займаючись якою діти вчаться. У процесі дидактичної гри в дітей виробляється звичка  зосереджува-тись, мислити самостійно, розвивається увага, прагнення до знань.

E:\Documents and Settings\Пользователь\Рабочий стол\Новая папка (10)\P2280266.JPG

Структурні компоненти дидактичних ігор: ігровий задум ( виражений у назві гри);ігрові дії ( регулюють поведінку дітей і взаємини між ними );ігрові правила  (сприяють пізнавальній активності учнів).

       E:\Documents and Settings\Пользователь\Рабочий стол\Новая папка (10)\P2280258.JPGДидактичні принципи організації ігор:

створюю умови для проведення постійних ігор;підбираю мінімальну кількість ігрового матеріалу;продумую, де зберігати ігровий матеріал, щоб було зручно користуватися;розсаджую учнів так, щоб в кожному ряді    (групі)  був приблизно однаковий розумовий розвиток учнів;гра має бути чітко організованою й цілеспрямованою;продумую послідовність ігрових дій, тривалість гри.

     E:\Documents and Settings\Пользователь\Рабочий стол\Новая папка (10)\P2280264.JPG

Дидактичні ігри використовую для:

-ознайомлення дітей з новим матеріалом та його закріплення;

-повторення раніше набутих уявлень і понять, повнішого і глибшого їх засвоєння;

-формування обчислювальних, графічних умінь та навичок;

-розвитку основних прийомів  мислення, розширення кругозору.

E:\Documents and Settings\Пользователь\Рабочий стол\Новая папка (10)\P2280260.JPG

Ігри проводжу систематично і цілеспрямовано на кожному уроці, починаючи з елементарних ігрових ситуацій, поступово ускладнюючи й урізноманітнюючи їх у міру нагромадження в учнів знань, вироблених умінь та навичок,розвиткулогічного мислення, виховання кмітливості, самостійності.

Мої  педагогічні  досягнення

Наставник  у  студентів-практикантів;

2009-2010н.р.-керівник  МО  класних  керівників;

2010-2012н.р.-керівник  МО  вчителів  початкових  класів;

Бусько  Дмитро: 2008р.-участь  у  районному  конкурсі  ім.Петра  Яцика;

Закала  Іванна: 2009р.-участь  у  районному  конкурсі  ім.Петра  Яцика;

Лев  Роксолана: 2009р.-ІІІ місце  в  окружному  конкурсі  «Тато, мама і я –спортивна  сім я»;

Грушецький  Михайло:2009р.-призер  конкурсу  «Козацькому  роду  нема  переводу!»на  базі  Великомостівського  НВК;

Сагайдак  Юлія:2009р.-ІІІ  місце  в  окружному  конкурсі «Квітковий  вернісаж»;

Владика  Марія, Закала  Іванна:2010р.-призери  Всеукраїнського  природничого  інтерактивного   конкурсу «Колосок».

                     

 

 Реклинецька загальноосвітня                                                   школа       І-ІІІ     ступенів

              

            IMG.jpg

             З  досвіду  роботи 

     вчителя  початкових  класів

     І  кваліфікаційної  категорії

      Ілечко  Олени  Петрівни

              Моє  кредо:

 Перший  вчитель  має  бути  людиною    великої  душі, яка  любить  своїх  учнів  і  є   їх  справжнім  другом.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
20 жовтня 2021
Переглядів
973
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку