Кому на льний за кл ад “З а порізь ка спе ці ал і зо ва на заг аль ноо с вітня ш кола - і нт е рна т с по рт ивно го про фі лю ” За по рі зь кої об ла сно ї рад и |
Система організації навчальної діяльності вчителя призводить до позитивних змін у вдосконаленні навчально-виховного процесу, знаннях і розвитку учнів.
За результатами контрольних зрізів та зовнішнього незалежного оцінювання спостерігається динаміка зростання рівня навченості учнів, компетенція яких розвивається на високому і достатньому рівні.
Збільшилась кількість учнів, що бажають взяти участь у конкурсах творчих робіт, інтелектуальних іграх, виховних заходах.
Підвищився процент якості знань учнів.
Виступи на засіданнях шкільного МО, презентація досвіду з інтеграції сучасних технологій навчання на засіданні педради, семінарах, під час проходження курсів при ЗОІППО.
|
“ Учитель… може виховувати і навчати доти, доки сам працює над своїм вихованням й освітою “ К.Д.Ушинський |
м. Запоріжжя, вул. Патріотична, 7 тел. (0612) 32-66-50 тел. /факс: (0612) 32-20-85 Електронна пошта: kuzoisp@i.ua |
БАТУЛІНА Олена Яківна
Освіта: вища, Харківський державний університет, 1988
Ре зульт ативність досвіду |
Спеціальність · Філолог, викладач української мови та лі-
тератури; Посада:
· учитель української мови та літератури; Педагогічний стаж: 23 роки Результат попередньої атестації: Підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії».
МЕТА:
Створення ситуації успіху, сприятливих умов для діяльності кожної дитини
Створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуватиме свою успішність, інтелектуальну спроможність.
Створення оптимальних умов для підвищення грамотності учнів на уроках української словесності.
Створення атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня.
ПРОБЛЕМНА ТЕМА: |
|
АКТУАЛЬНІСТЬ: |
Розвиток соціальної та громадянської компетентності дитини.
Формування в учнів навичок грамотного письма, мовної культури.
Формування моральних, національних, патріотичних цінностей.
Використання інноваційних технологій для підвищення грамотності учнів на уроках української мови та літератури ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ “ Не навчайте дітей як навчали вас – вони народилися в інші часи ”. |
Сучасний урок має бути цікавим, нетрадиційним. За інноваційним потенціалом досвід має комбінований характер, так як передбачає конструктивне поєднання, інтеграцію сучасних педагогічних техно- |
логій та методик, спрямованих на роз-
Конфуцій У праці В.О.Сисоєвої “Основи педагогічної творчості” обґрунтовано модель творчої особистості учня. Ідеї інтерактивного навчання (О.І.Помєтун, Л.В.Пироженко), особи- стісно орієнтованого навчання (О.Я.Савченко, С.І.Подмазін), спрямовані на реалізацію досвіду стали частковими теоретичними положеннями. |
виток творчої особистості та формування предметної компетентності. У своїй педагогічній практиці апробовую спосіб інтеграції окремих елементів таких сучасних технологій: -Проектне навчання. -Інтерактивна технологія. -Особистісно орієнтоване навчання. |