Буква «Ю». Опрацювання вірша А.М'ястківського «Весна»

Про матеріал
II. Повідомлення теми і мети уроку Сьогодні я вас познайомлю з новою буквою, продовжимо читати склади і слова, вже з новою вивченою буквою. І в цьому нам допоможе сонечко (висить на дошці), щоб ми не заблукали в просторах Букварика і букв. Але сонечко дуже любить вести себе чемно і просить вас про це: слухати і не забувати про правило піднятої руки.
Перегляд файлу

Вчитель: Русакова Оксана Анатоліївна, КЗШ № 75

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ (читання)                                     1-а клас

Тема: Буква «Ю». Позначення звуками йу, у. Опрацювання вірша А.Мястківського «Весна»

Мета: ознайомити з новою буквою «Ю», вчити правильно читати склади з буквою «ю»;
розвивати вміння читати склади, слова, речення,  аргументувати і висловлювати свої думки, ставити запитання до змісту прочитаного;
виховувати любов до рідного слова, почуття поваги до ближнього.

Обладнання: кубик «Блума», картки з буквами, склади, сонечко, додаток 1, додаток 2, щоденні 5 для читання, ритмічні малюнки.

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Організація класу

Станьте дітки, спинку рівно.
І готовність перевірте:
Наш підручничок «Буквар»
І пенал я враз дістав.

  • Скажіть, будь ласка, який сьогодні день? Місяць? Число? Яка це пора року?
  • А чи всі пам’ятають, що на уроці можна зарядитися позитивним настроем? А де саме і як?
  1. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні я вас познайомлю з новою буквою, продовжимо читати склади і слова, вже з новою вивченою буквою. І в цьому нам допоможе сонечко (висить на дошці), щоб ми не заблукали в просторах Букварика і букв.

Але сонечко дуже любить вести себе чемно і просить вас про це: слухати і не забувати про правило піднятої руки.

  • А сонце – це обєкт якої природи?
  • А ви памятаєте віршик про сонечко? Тоді нам його виразно розповість …

Вивішую букву М

  1. Актуалізація знань

Дидактична гра «Ми казки всі добре знаєм»

Вивішую букву О

Фізкультхвилинка: кінезіологічна вправа з лего.

Мовна розминка

  1. Скоромовка: Жовтий жук у лісі жив, жук із жабою дружив.
  2. Чистомовкаповторюють останній склад)
    плаття зшию я тобі
    розпочнемо разом гру
    дай напитися води
    посміхнемось разом ми
  3. Логопедичні вправи:
    губи в посмішці, з напруженням губ сказати звук и-и-и-и-и, коники.

 

  1. Вивчення нового матеріалу
  1. Ритмічні малюнки (розминка перед читанням)
  2. Читання для себе «Щоденні 5»

Розкажіть про що прочитали, або які малюнки розглядали? З останьою групою читаємо біля дошки по складам.

Вивішую букву Л

  1. Буква І та О дружили, й нову літеру створили -

Її звати буква «Ю», ваш віночок слів зівю.

Юрчик, Люда, Попелюшка, Юля, люлька, юний, юшка.

В слові ніжному люблю є аж двічі буква ю.

 

  1. Робота з підручником
  2. Малюємо букву ю. Включаємо музику концерте гроссо №5, підняли показали – молодці, вивішую букву на дошку О
  3. Читаємо склади лу-лю…

До дошки – з’єднуємо.
читаємо слова, дописуючи до цих складів.

  1. Фізкультхвилинка: повтори за мною.
    Пограємо всі разом:
  2. Гра: Хто старший? Хто молодший?
  3. Вивішую букву Д

 

  1.                       Гра: зі слова по букві. Скласти речення з цим словом.

 

Вивішую букву Ц

 

  1.                       Гра: яка? Яке? Який?

Вивішую букву І

  1. Підсумок уроку(кубик Блума) – стаємо в коло:

Назвіть колір:

(фіолетовий) Придумай, що буде, якщо зникне буква Ю
(зелений) Назви колір своєї намальованої букви Ю
(рожевий) Поділись, що ти відчував на уроці?

 

А ЗАРАЗ ВЗЯЛИСЬ ЗА РУКИ І ХОРОМ ПРОМОВИЛИ «МИ СЬОГОДНІ МОЛОДЦІ!»

І сонечко дуже вдячне вам за роботу і гарний настрій і воно вам дарує знання нової букви Ю.

docx
Додано
21 лютого
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку