Урок «Закріплення знань про звукове значення букви С(ес)» (урок- подорож

Про матеріал
Метою уроку є закріплювати вміння учнів читати склади та слова з буквою С; удосконалювати навички звукового та звуко-буквеного аналізу слів; розвивати мовлення учнів, критичнее мислення, увагу,пам'ять; збагачувати словниковий запас; виховувати доброзичливість, бажання завжди робити добрі вчинки, поважати одне одного; дати можливість відчути радість відтворення добра іншим.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку

навчання грамоти в 1 класі з теми:

«Закріплення знань про звукове значення

 букви С(ес)»

(урок- подорож)

 

Підготувала                                                   вчитель початкових класів        

Вагнер Марина Станіславівна

 

 

 

 

 

 

 

2016

 

 

        Мета і завдання:  закріплювати вміння учнів читати склади та слова з буквою С;  удосконалювати навички звукового та звуко-буквеного аналізу слів; розвивати мовлення учнів, критичнее мислення, увагу,пам'ять; збагачувати словниковий запас; виховувати доброзичливість, бажання завжди робити добрі вчинки, поважати одне одного; дати можливість відчути радість відтворення добра іншим.

        Обладнання:

1. фішки звукового аналізу

2. роздатковий матеріал для роботи в групі

3. відіо для фізхвилинки

4. презентація до уроку

5.відіовистава

        Тип уроку: закріплення вивченого матеріалу.

Хід уроку

       І. Організаційна хвилина (2хв)

- Діти, я рада вас привітати на нашому уроці читання. Сьогодні у нас особливий урок – до нас завітали гості. А гостям ми завжди раді.

Станьте, діти, всі рівненько,

Щоб урок пройшов гарненько.

Поверніться до гостей,

Привітайтесь: «Добрий день!»

І тепер сідайте рівно

І працюйте всі активно.

  • На уроці нам потрібні:

 

Слайд 1

C:\Users\Марина\Desktop\Screenshot_2.png

 

 

        II. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності. (3хв)

 Сьогодні я пропоную вам здійснити захоплюючу подорож. А куди, дізнаєтеся, подивившись малюнки  на дошці! (висять картини з зображенням клоуна, жонглера, тварин, зайнятих в атракціонах на арені цирку). Як видумаєте, куди відбудеться наша подорож? (Відповіді дітей.)

Слайд 2

http://www.bilettorg.ru/userfiles/image/1/56300.jpg

Лексичне значення цирку.

Цирк  — переважно кругла будівля з ареною (манеж) і трибунами для глядачів.

−Так діти, на сьогоднішньому  уроці ми вирушимо в подорож до цирку, де на вас буде чекати захоплююча вистава. А яка вистава, ви дізнаєтесь в кінці уроку!  Протягом подорожі у нас будуть різні зупинки, на яких ми зустрінемось з буквою «ес», закріпемо вміння читати склади та слова з буквою С, попрацюємо з цікавим текстом букваря, вдосконалимо навички читання та поліпшимо свій настрій.

- І так, дітки, ми вирушаємо до цирку?

- А їхати ми з вами будемо на нашому чарівному потязі.

- Подивіться на дошку . який він яскравий.

- Але дітки він не поїде поки ми не прочитаємо склади в вагончиках.

- Давайте їх швиденько прочитаємо хором.

-Молодці! Я вважаю що ми можемо розпочати подорож,

будимо рухатись під музичний супровід пісні ( голубий вагон)

 

 

   III.Закріплення вивченого( 25хв)

А) Актуалізація опорних знань.

  • І так рушаємо!

Перша наша зупинка – називається  МАЛЮНКОВА (2хв)

- Подивіться будь ласка на малюнок і знайдіть всі букви С(ес).

Слайд 3

C:\Users\Марина\Desktop\Screenshot_1.png

-А що вам нагадує літера С.

Слайд 4

http://svitppt.com.ua/images/39/38246/960/img7.jpg(Місяць,банан,скибку кавуна, половинку бублика)

Молодці! Рухаємось далі.

Друга наша зупинка – ЗВУКОВА (3хв) 

Гра «Кубування» (додати букву і прочитати слово).

Слова на вивчені літери ( ліс,ніс,сила,масло,сова,сіно)

 

 

 

 

 

Виконання звукових моделей слів на букву с (слова на дошці сом, сіно)

  • 1 варіант складає слово сом, а 2 варіант складає слово сіно
  • А за правильно виконане завдання, будете отримувати, ось такі смайлики .

 

http://kakru.ru/wp-content/uploads/2016/01/0b0d32286177231bf3fcf72dc6ab9f3b.jpg

  • Які покращать ваш настрій на протязі нашої подорожі.

Перевірте чи правильно ви виконали.

Слайд 5

 сом                сіно

[--]              [=-]

Підніміть зелену картку, якщо ви виконали вірно, а червону якщо не вірно.

Гра «Кольорові склади» 

-Дітки, у кожного з вас на парті лежать малюнки вагончиків нашого потягу. В них написані склади з літерою (ес). Зараз я вам буду казати склад і яким кольором його обвести.

-А ви почутий склад знайдіть і обведіть,вказаним кольором.

І так почнемо.

Склад со – обведіть жовтим кольором.

Склад сі – обведіть зеленим кольором.

Склад су – червоним

Склад са – синім

 

 

 

  • Перевірте чи правильно ви обвели склади. (вивішую на дошку зразок)
  • Підніміть зелену картку, якщо ви виконали вірно, а червону якщо не вірно.
  • Я бачу що ви вже трішки втомилися, тому давайте відпочинемо.

Фізхвилинка (Руханка)

 

Відпочили рушаємо далі.

 

 

Б) Розвиток мовленнєвих і читацьких навичок

Третя наша зупинка – СКЛАДАЙКА

  • Дітки, на парті у вас лежать конверти. В них розрізані слова.
  • Вам потрібно буде зібрати їх і прочитати.
  • Працювати ви будете в групі, тож давайте об’єднаємось в групи і повторимо правила роботи.

6 слайд(правила роботи в групах.)

http://svitppt.com.ua/images/53/52389/770/img2.jpg

Розрізані слова взяті із підручника ст.76  (слава,Слава,лини,оса)

  • Перша група готова, будь ласка прочитайте.
  • Дітки, а що ви помітили у словах?(є схожі)
  • Так,є два однакових слова, але слово слава з маленької букви,це загальне  визнання чиїхось заслуг.
  • А слово Слава з великої букви, це що дітки?( так це ім'я )

Прочитали слова всі групи.

 

 

 

 

Наступне наше завдання вивчити скоромовку

  • Але наша скоромовка закодована малюнками. Саме вони нам допоможуть її вивчити. 

Розучування скоромовки. Слайд 7

http://previews.123rf.com/images/vladischern/vladischern1302/vladischern130200016/18059794-Praying-Hands-Stock-Photo.jpghttp://islamdag.ru/sites/img/stati/2012/2kv/rijiy-malchik.jpgвhttps://s.pfst.net/2012.11/16457448186ad3a427a71c6b566fb8dcb36a590b8eb_b.jpghttp://www.xn--noktalarbirletirelim-pbd13h.com/data/images/Y%C4%B1%C4%9F%C4%B1lm%C4%B1%C5%9F-saman-at-yemi-i%C3%A7in_50f7013a4f79c-thumb.jpg

http://previews.123rf.com/images/amalga/amalga1412/amalga141200127/34254941-The-boy-sleeps-in-a-bed-Children-vector-illustration--Stock-Photo.jpgнаhttp://www.xn--noktalarbirletirelim-pbd13h.com/data/images/Y%C4%B1%C4%9F%C4%B1lm%C4%B1%C5%9F-saman-at-yemi-i%C3%A7in_50f7013a4f79c-thumb.jpghttp://s01.yapfiles.ru/files/808447/146.pnghttp://islamdag.ru/sites/img/stati/2012/2kv/rijiy-malchik.jpg

Носить Сеня в сіни сіно,

Спати на сіні буде Сеня.

● читати повільно;

● швидко по рядку;

● ще швидше;

● на одному подиху.

- Дітки,є бажаючі самостійно розповісти.

Молодці! Рушаємо далі.

 

 

  • Дітки, у нас є ще одне невеличке завдання.
  • Відкрийте підручник на сторінці 76.
  • Продивіться це текст з малюнками.
  • Давайте спочатку я прочитаю текст, а ви прослухайте.
  • Зараз давайте разом прочитаємо бджілкою.
  • А може хтось бажає прочитати.

Молодці! Треба нам трішки відпочити.

Фізхвилинка для очей

Відпочили рухаємось далі.

Четверта наша зупинка – СЛОВНИКОВА

  • Дітки давайте познайомимось зі словами, які нам допоможуть при читанні оповідання.
  • І так дітки що ви бачите на малюнку?

 

Слайд 8

http://www.playcast.ru/uploads/2010/08/07/1908907.jpghttp://svitppt.com.ua/images/58/57410/960/img33.jpg

Слайд 9

http://becky-derry.ru/upload/iblock/458/Bekki_classic.jpghttp://svitppt.com.ua/images/58/57410/960/img37.jpg

 

Пояснення значення цих слів.

Зоопа́рк — територія, спеціально створена людиною, для утримання, збереження, показу тварин.

Танцюристка - дівчина яка виконує танець. 

 

 

 

Молодці, познайомились з новими словами. Рушаємо далі.

П'ята зупинка – ЦИРК ЧИТАЙЛИК

Вчитель: - Нарешті ми з вами дібралися до нашого цирку.

  • Дітки в цьому цирку , ми з вами послухаємо оповідання Юрія Ярмиша, яке має назву

 

Слайд 10

 

http://svitppt.com.ua/images/58/57410/960/img38.jpg

 

  • І так сіли всі рівненько.
  • Будемо слухати і слідкувати за текстом.(аудиозапис оповідання 1 частини)

Питання за прослуханим.

-Де жило слонятко?

- Хто жив поруч із ним?

- Чого страусиха вчила страусят?

-А зараз прослухайте що було далі( читання вчителем 2 частини)

Питання за прослуханим.

  • Про що попросило слонятко страусиху?
  • Як оцінила його старання страусиха?( вона його образила)
  • Дітки а якими словами вона його образила? ( Ти танцюєш, як слон)
  • Але слонятку дуже хотілося танцювати і він….
  • А ось що трапилось далі?
  • Про це прочитають дітки,які добре вміють читати.
  • Молодці , гарно прочитали.
  • Але дітки ,як ви вважаєте що є трапилось далі з слонятком, коли його забрали до цирку?

 

 

 

 

 

 

IV. Підсумок уроку. Рефлексія. (5хв)

 

Відеофрагмент.

 

  • Тож давайте , заглянемо за куліси цирку і подивимось виставу   нашого слонятко.(перегляд виступу слона в цирку)
  • Вам сподобалось у цирку?
  • Що вам запам'яталось?
  •  Дітки, ось і закінчилась наша подорож. Давайте з вами  скажемо, чи зі всім ми з вами впорались.

Вивчену букву повторили

Склади із нею читали

З новими словами познайомились, текст читали, були

Слайд 11

              C:\Users\Марина\Desktop\Screenshot_3.png

- Ми з усім впоралися.

На згадку про подорож я  хочу вам подарувати невеличкі подарунки!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 лютого
Переглядів
158
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку