Булінг не завжди видимий.

Про матеріал
Мета - з’ясувати зміст поняття “булінг”, ознайомити з його видами та ознаками; - формувати нетерпимість до проявів агресії, вчити розв’язувати конфліктні ситуації без застосування психологічного та фізичного насильства, практикувати толерантну атмосферу спілкування; - розвивати співчутливе ставлення до жертв насилля, навчити надавати першу допомогу; - формувати дружні стосунки в класі; - активізувати пізнавальну діяльність дітей; - виховувати ввічливість, естетичний смак. Відео презентацію можна подивитися на Ютуб каналі за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=5CEC2lTw830
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Булінг не завжди видимий. Підготувала: вчитель початкових класів. Філіппова Ганна Андріївна

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Чи чули ви слово «булінг»?Булінг, цькування — це агресивна і вкрай неприємна свідома поведінка однієї людини або групи людей стосовно іншого / інших, що не є самозахистом, і супроводжується психологічним або фізичним тиском.

Номер слайду 4

Звідки ж взялося це незвичайне слово “Булінг”?«bully» - хуліган, забіяка, задирака. Як показує практика, форми шкільного булінгу можуть бути різними:систематичні кепкування з будь-якого приводу (від національності до зовнішнього вигляду дитини);фізичні і психічні приниження;різного виду знущання;бойкот та ігнорування;псування особистих речей тощо.

Номер слайду 5

ОСОБЛИВОСТІ ТА ВИДИ БУЛІНГУ В ШКОЛІ

Номер слайду 6

ОСНОВНІ МЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ БУЛІНГУ:

Номер слайду 7

ОЗНАКИ ЗА ЯКИМИ МОЖНА РОЗПІЗНАТИ БУЛІНГ: когось затискають в кутку приміщення ;коли дорослий підходить до групки дітей вони, замовкають, розбігаються, різко змінюють діяльність ( можуть обійняти «жертву», начебто все в порядку);весь клас сміється над одним і тим же учнем;прізвиська дуже образливі;по обличчю одного з учнів: блідий, червоний, в сльозах, наляканий, ознаки насильства на тілі;молодші школярі бояться зайти в туалет;школярі після уроків не розходяться, когось чекають біля школи .

Номер слайду 8

ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ УЧАСНИКІВ БУЛІНГУ В ШКОЛІПриймають активну участь в булінгу завжди три групи дітей:

Номер слайду 9

АГРЕСОР БУЛІНГУ В ШКОЛІ,ХАРАКТЕРИСТИКА БУЛЕРА: • Неврівноваженість, самозакоханість. Запальність, імпульсивність і хибнийхарактер з надмірно завищеною самооцінкою. Авторитет піднімається не зарахунок особистих досягнень, а шляхом приниження інших. • Надмірна злість, ворожість, бажання «почухати кулаки». Відчуваєпрезирство до слабших. Часто бреше. • Підвищене положення в суспільстві. Діти з багатих сімей ні в чому не знаютьвідмови, на всі їхні витівки батьки закривають очі, вважаючи за кращевідкупитися солідною сумою, ніж проводити час разом.

Номер слайду 10

Наслідки булінгу можуть бути різноманітні. Його жертви зазнають чимало страждань. Це і зниження самооцінки, поганий сон та апетит, тривожність, вживання алкоголю, паління, думки про самогубство тощо.

Номер слайду 11

Формула «stop — talk — walk»Формула має назву «stop — talk — walk». Вона дуже проста. Коли «булі» починає провокувати конфлікт або розпалювати ворожнечу, треба виконати три прості кроки: STOP: Зберігайте спокій! Ввічливо зупиніть кривдника, намагайтесь уникнути сварки. У жодному разі не вступайте з ним у бійку. TALK: Говоріть спокійно і впевнено, покажіть силу духу. Зазначте прямо, що вам не подобається таке ставлення до себе, і ви не збираєтеся цього терпіти. Скажіть агресору, якщо він цього не припинить, ви будете змушені повідомити дорослим (учителям, батькам). WALK: Якщо є можливість, зробіть вигляд, що вам байдуже, і йдіть геть.

Номер слайду 12

Явище булінгу є поширеним, але в наших силах його зупинити й не лишатися осторонь. Адже слід пам’ятати, що сьогодні ти спостерігач, а завтра — жертва.

pptx
Додано
2 лютого 2022
Переглядів
501
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку