"Чарівна скринька", "Плетемо віночок"

Про матеріал
Прийоми роботи на уроці навчання грамоти, адаптовані для роботи з учнями, Які мають ООП
Перегляд файлу

Назва прийому: «Чарівна скринька»

Мета застосування прийому: удосконалити вміння учнів утворювати з букв, складів слова, співвідносити звукові моделі слів і друковані слова, збагачувати тематичний словниковий запас, забезпечувати активізацію пізавальної діяльності учнів.

Етап уроку, де застосовується прийом: на всіх етапах уроку.

Зміст нетрадиційного (традиційного) прийому: учитель готує картки, кожна з яких має записані вроздріб букви до певного слова. Слова добираються згідно теми уроку (транспорт, звірі, рослини, тощо).                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

  Картки кладуться в скриньку. На дошці закріплюються звукові моделі цих слів. Учні за викликом учителя виймають картки по черзі, називаючи букви.

Завдання для класу: утворити з букв різні слова, знайти звукову модель слова на дошці, підібрати це слово до даної теми, додати до цього слова букви та утворити довше слово, скласти свої слова з таких букв.

Для учнів з ООП: у скриньку складаються картки з назвами предметів, звукові моделі слів вивішуються на дошці з пропущеними звуками. Учню необхідно підібрати правильну звукову модель до слова та доповнити її.

Обладнання, яке використовується: скринька, картки з буквами, словами, картки звукових схем.

Скільки хвилин уроку відводиться на застосування прийому: 5-7 хвилин.

Назва прийому: «Плетемо віночок»

Мета застосування прийому: формування вміння учнів використовувати у власному мовленні засоби художної виразності (епітети, образні вислови, порівняння, слова в переносному значенні; розвивати творчі здібності, збагачувати словниковий запас.

Етап уроку, де застосовується прийом: актуалізація опорних знань, закріплення отриманих знань.

Зміст нетрадиційного (традиційного) прийому: робота проводиться на матеріалі прочитанного тексту, вивчення частин мови, тематичних груп слів.

  1.               Вчитель використовує віночок зі стрічками, на кожній стрічці написані епітети. Учні визначають, до якого слова вони підходять.
  2.               Естафета для трьох команд. Кожна має віночок з написаним іменником, гравці почергово виходять до дошки, добирають образні засоби до свого слова і записують їх прикріплюючи на стрічки віночка. Виграє команда, яка збере більше потрібних слів.
  3.               Для учнів з ООП: на картці записані слова з твору і серед них необхідно вибрати лише прикметники ( епітети), знайти порівняння, тощо.

Обладнання, яке використовується: тексти для читання, ілюстрації слів, віночок зі стрічками, картки.

Скільки хвилин уроку відводиться на застосування прийому: 4-7 хвилин.

Вчитель: Дещенко Людмила Григорівна

Асистент вчителя: Огризько Валерія Ігорівна

docx
Додано
3 квітня 2019
Переглядів
931
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку