26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Заняття на тему: "Бабусина скринька"

Про матеріал
Інтегроване заняття для дітей І молодшої групи з використанням забавлянок та закличок.
Перегляд файлу

    Заняття на тему : «Бабусина скринька»  

 Програмовий зміст: продовжувати навчати дітей розповідати українські забавлянки, заклички; звуконаслідувати слова, тренувати дітей у їх вимові з різною силою голосу; закріплювати навички розрізняти кольори та поняття «один» та «багато»; поглибити знання дітей про сороку; розвивати пам’ять, мову, спостережливість, увагу, мислення; виховувати інтерес до народної творчості.

        Матеріал: іграшка з лялькового театру – бабуся, Сорока з сороченятами  ілюстрація,  скринька, картинки з зображенням дощику та сонечка, прищіпки різних кольорів, мішечок з борошном, мисочки із пшоном та квасолею, горнятко, забавлянки, заклички.

Хід заняття.

    Сюрпризний момент.

    Прихід в гості бабусі із скринькою.

Бабуся:  Добрий день, мої малята! Подивіться, що я вам принесла.

-Що це? Ця скринька не проста, а чарівна. В неї я поклала багато речей.

  • Як ви думаєте, що лежить в скрині?
  • А чи хотіли б ви побачити, що там?
  • Щось я стомилась із дороги  ляжу та відпочину, а ви самі подивіться , що там в скриньці.

         Розгляд предметів із скрині.

     Зараз я відкрию скриньку і подивимось що там є.

(Дістаю картинку із зображенням дощику)

  • Що зображено на картинці?
  • Як капає дощик? (Кап- кап- кап)
  • Іде швидкий дощик як? А повільний?

Коли іде довго дощик, стає сумно. Давайте покличемо сонечко.

Закличка «Вийди, вийди сонечко».

         (Дістаю із скриньки сонечко)

  • Що це?
  • Якого кольору сонечко?
  • Щоб сонечко нам гріло і світило, що йому потрібно?

Дидактична га «Прищепи сонечку промінчики».

(Діти до сонечка прищепують  прищіпки жовтого кольору)

  • Скільки прищіпок ми прищепили?
  • Скільки стало промінчиків у сонечка?

Сонечко посміхається до вас, давайте з ним пограємось.

Дидактична вправа «Гра з сонечком»

  1. Потягнули ручки до сонечка;
  2. Показали сонечку долоньки;
  3. Посміхнулись до сонечка і один до одного.

Сонечко пригріло і в нашій скриньці, щось ворушиться і стрибає.

Та це ж сонечко розбудило кого?

Зустріч з Сорокою та сороченятами.

  • Хто це?
  • Яку пісеньку співає сорока? ( скре-ке-ке, скре-ке-ке)

Ой там в скриньці ще хтось є. Сорока не сама, а з своїми дітками сороченятами.

Подивіться малята.

  • Сорока велика, а сороченята?
  • Сорока одна, а сороченят?

А ми про сороку знаємо забавлянку, давайте її пригадаємо.

 Забавлянка «Сорока- ворона».

  • Кому варила кашу сорока?
  • Чи всім сороченятам дала їсти сорока?
  • Чому одне сороченя залишилося без каші?

Діти, а давайте нагодуємо сороку та її сороченят.

Дидактична га «Нагодуємо сороку і сороченят».

(Діти відбирають від пшона квасолю, щоб зварити кашу).

      Малята, вам цікаво, що ще є в скрині?

  • Що це? (Дістаю мішечок з борошном)
  • Що в мішечку?
  • Що можна спекти з борошна?

Мабуть це сорока хотіла спекти для своїх діток хлібчика, але мішечок з борошном залишила.

Можливо ми його спечем? А щоб хлібчик спікся смачний, давайте заспіваємо забавлянку.

 Забавлянка «Печу, печу хлібчик»

  • Що ми спекли?
  • Який хлібчик?

Прокидається бабуся.

Бабуся: Ой лишенько, це що я заснула?

  • А що це ви спекли?
  • Скриньку мою відкривали?
  • Що ви в ній побачили?
  • Що зігріло Сороку?
  • Чим годували сороченят?

Бабуся: Стільки всього цікавого у моїй скриньці. Мабуть візьму її та покажу іншим малятам. До побачення мої маленькі.

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Педан Тетяна Миколаївна
    Чудове заняття. Доступне та цікаве для дітей. Чи можна використати в своїй практиці? Дякую. Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 березня
Переглядів
246
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку