«Чарівний світ казки»

Про матеріал
Тема: «Чарівний світ казки» Мета : в ігровій формі поглибити знання учнів про казки; сприяти розвитку естетичних почуттів ; навчати дітей слухати ; розвивати пам’ять, увагу , спостережливість, ерудованість; виховувати любов до казки, підвищувати духовно – культурний рівень учнів.
Перегляд файлу

Тема: «Чарівний світ казки»

 

Мета : в ігровій формі поглибити знання учнів про казки; сприяти розвитку

естетичних почуттів ; навчати дітей слухати ; розвивати  пам’ять, увагу ,

спостережливість, ерудованість; виховувати любов до казки, підвищувати

духовно – культурний  рівень учнів.

 

Форма проведення: уявна подорож.

 

Обладнання:  аудіо запис музики, музична апаратура, мікрофони, виставка

книжок та ілюстрацій до казок, дитячі малюнки,  торбинка з казковими

  предметами; на сцені напис – «Чарівний світ казки».

 

  Учасники: 1-2 класи.

 

Інтернет – ресурси:

  1. «У світі казки чарівної» »[Електронний ресурс]:посіб//Всеосвіта.-Режим доступу: http://chaxnat.blogspot.com/2016/11/blog-post.html . –Назва з екрану.-(Дата перегляду 15.02.2019)

 

  1. Сценарій виховного заходу «Свято казки» [Електронний ресурс]:посіб//Наурок.-Режим доступу: https://naurok.com.ua/scenariy-vihovnogo-zahodu-svyato-kazki-29876.html . –Назва з екрану.-(Дата перегляду 15.02.2019)

 

  1. Сценарій літературного свята «Подорож до країни казок» [Електронний ресурс]:посіб//Наурок.-Режим доступу: https://naurok.com.ua/scenariy-literaturnogo-svyata-podorozh-do-kra-ni-kazok-19899.html . –Назва з екрану.-(Дата перегляду 15.02.2019)

 

Підготовча робота:

1.Групова підготовка учнів: класи повторюють українські народні казки, пісні з мультфільмів.

2.Вивчення учнями віршів.

3.Оформлення актової зали.

 

Перебіг заходу

 

І.Вступна частина

(Слайд 1)

Вступне слово ведучого

                                               Шановні гості!

                                     Дорогі хлопчики й дівчатка!

                                     У нас сьогодні  - свято казки.

                                     Будемо його разом відзначати.

                                     Казку – друга шанувати.

Чарівний світ відкриває перед нами книга. З раннього дитинства вона крокує поруч із нами як вірний порадник і товариш. Кожна людина вперше відкриває для себе книгу в дитинстві.

      Майже всі присутні у цьому залі колись промовляли: ” Мамо , почитай мені! ” І мами читали, а ви зачаровано слухали поринаючи у захоплюючий світ казкових героїв, бо найкращі в світі книги – це казки!

        Вони вчать вас бути добрими, чуйними, справедливими, мудрими.

       Чи є на світі людина, яка хоча б раз у житті не мандрувала дивовижною країною казки?! Напевно, ні. У дитинстві всі мріють познайомитися з добрими феями, гномами або чарівником. Кожен хоче мати чарівну паличку,  богатирську силу або казкову вроду.

 

Іванна. Казка - це світ, чарівний та незвичний,

             Казка - це диво, сповнене краси.

             Поринуть у казку- це ж бо так цікаво,

             Це справді- свято, радість для душі.

Ярослава. У казці звірі свою мову мають,

                 Дерева розмовляють, мов живі,

                 Добро і правда завжди зло долають,

                 Це справді- свято, радість для душі.

Анастасія. Існує книг багато на землі,

                  Вони цікаві, мудрі та повчальні,

                  Та кожен з нас, дорослий чи малий,

                  Казки читає- дуже вони гарні.

-Сьогодні до нас на свято завітала Казка. Зустрічайте…

 

ІІ. Основна частина

Казка:

                   Вітаю вас, дорослі і малі,

Від всіх казок низенький вам уклін.

Я – казка мудра. Хочу вам сказати,

Що кожен з вас мене повинен знати,

Бо кажуть, казка вчить на світі жити

Та правду й волю завжди боронити.

Дякую, що ви запросити мене на свято. А зараз я запрошую вас до подорожі. Яку дорогу обрати, куди вирушати? Ми помандруємо у мій чарівний світ казки.

 

Подивіться, куди ми потрапили? Що це? (Малюнок замку)(Слайд 2)

   - Ви хочете сюди зайти?

       - У казковому замку є скарб. Ви хочете його знайти? (Так)

(виставка книг)

         -А нам допоможуть знайти скарб знання народних казок. Якщо будите вірно відповідати, отримаєте зірочку. В кінці свята порахуємо в кого найбільше зірочок,той і отримає скарб.

1.     Орієнтування в дитячих книжках

         -Назвіть книги, які бачите на виставці.

        - Що обєднує ці книги?

        - Хто автор цих казок?

        - Які казочки вам відомі?

        - Ви багато знаєте. Тож вирушаймо!

 

Зала – «Загадкова»

(слайд 3)

        - Послухайте вірші і впізнайте казку. (учні відгадують казки,  і вивішуються ілюстрації)

  • На городі що за черга?                                              

Дід і Баба тут стоять,

Тягнуть щось поперед себе

І не витягнуть ніяк.

Казку швидко ви впізнайте,

Всіх героїв відгадайте.(ріпка)(Слайд 4)

  • Хто кругленький і смачненький

Із віконця скік та скік

Втік від Баби і від Діда

До Лисички на язик?

Це не Зайчик і не Котик

Не Бичок, не сірий Вовк

Це веселий, хвалькуватий,

Невгамовний …(колобок)(Слайд 5)

 

  • В’ється річка невеличка,             

Хлопчик у човні сидить,

З берега матуся кличе,

Щоб обідом пригостить,

І вгадати цього героя –

Справа зовсім нескладна,

Казка ця усім відома,

Про … вона.(Івасик Телесик)(Слайд 6)

                                      

  • Сидить півник на печі

Їсть смачненькі калачі

Тут лисичка прибігає,

Мерщій півника хапає

Біжить котик рятувати,

В лисиці півника забрати.(Котик і Півник)(Слайд 7)

- Вигнав Дід Козу із хати,

Та й пішла вона блукати.

В Зайця хатку відібрала…

Всі Козу ту виганяли.

Рак Козуню ущипнув-

Зайцю хатку повернув. (« Коза-Дереза»)(Слайд 8)

 

Зала – «Бюро знахідок»

(Слайд 9)

-Герої казок загубили речі. Ми допоможемо їм? Розглянемо ці предмети і повернемо їх власникам. ( На столі предмети: яйце, глечик, солом’яний бриль, рукавичка, колосок)

Діти відгадують з яких казок ці предмети і хто їх власники

                                               

Зала – «Флешмоб»

(Слайд 10)

-Пропоную вам трішки відпочити.

        

Зала – «Пісенна»

(Слайд 11)

         -Хто з героїв співав пісеньки?(Звучать записи мелодій до казок)

  «Я від баби втік, я від діда втік»(колобок)

   «Я гусяток пасла, полювать ходила»(лисичка)

   «Ой у лиски, лиски новий двір, тай чотири дочки на вибір»(котик)

  «Приплинь, приплинь до бережка, дам я тобі їсти й пити»(мама)

 

Зала- «Сміху»

(Слайд 12)

         - Які чотири казочки переплутались? (учень читає текст)

      Жили собі Дід та Курочка Ряба. І була у них Баба. Попросив якось Дід у Баби:Знеси мені  яєчко . І Баба спекла Дідові Колобка. Поклала його на вікно нагрітися, а Курочка бігла,   хвостиком махнула, Колобок упав і розбився. Дід плаче, а Баба його просить:Зроби мені  Соломяного Бичка, а я його буду пасти. Дід зробив. Сіла Баба пасти Курочку Рябу.   Раптом вибігає з лісу Заєць, схопив зубами Бичка, потяг у хащу. Дивиться Баба – немає  Бичка, стала його кликати:Івасику-Телесику, приплинь до бережка! Схопив Дід Відьму і Посадив у погріб. Стала проситися вона:Відпусти мене, Діду, я тобі капусти принесу!  Івасик-Телесик заліз на дерево, а Заєць взявся зубами дерево гризти. По небу гуси-лебеді летіли. Став Івасик проситися в них, щоб врятували і віднесли до Діда, Баби та Курочки  Ряби.

Зала – «Художня»

(Слайд 13)

         -З якої казки герой? (ілюстрації до казок)(Слайд 14-19)

- Казка- це велике таїнство народу, народжене його мудрістю, життям, силою буття і ще чимось таким, що дороге і близьке кожному із нас. Казкова скарбниця нашого народу невичерпна, мов криниця. Багато казок породила українська земля! І кожна казка по-своєму гарна.

 

ІІІ. Заключна частина         

 -Ось ми пройшли всі зали,а ось і скарб(скринька з цукерками), ми з вами його  поділимо.(Слайд 20)

 -Дорогі діти, казка вчить, виховує, допомагає стати сильним, красивим душею, добрим.

Читайте нові казки!

Отже, хай завжди поруч із вами перебуває добра казка.

Тож, любі діти,

Щасливо вам у казку долетіти,

До неможливої дістатися мети.

В казці- мудрість,

Кожен це повинен знати.

Бо, кажуть, казка вчить, як на світі жити

І добро усім робити.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, Сценарії
НУШ
Додано
6 травня 2020
Переглядів
859
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку