Інтерактивна логопедична вправа «Чи таке буває?»
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Мета: розвиток зв'язного мовлення , формування вмінь комунікативної діяльності, збагачення активного словника.
Хід вправи: Добрий день, дітки! Сьогодні до нас завітала Сімка і підготувала дуже цікаву вправу, а ось яку вона розкаже сама.
Сімка: « Всім привіт! Друзі, скажіть, чи вірите ви у дива? (Діти відповідають). Я також гадаю, що чудеса трапляються, і дива на світі є. Але такі дива, які навигадував Нулик можна зустріти тільки в казках. Пропоную нам розібратися разом, що ж насправді може трапитися, а що лише фантазії нашого Нулика. Ви ось тільки прочитайте, що він тут на придумав».
Логопед : Це гарна думка, Сімка. Дітки, зараз я буду зачитувати вислови, які записав Нулик. Якщо на вашу думку таке може зустрітися у житті, то ви - плескаєте у долоньки, а якщо це вигадка – то голосно тупотіть ніжками і поясніть чому. Згодні? Тоді - починаємо?
Сімка: « От так насмішив Нулик, таке навигадував. А ви молодці, друзі, не повірили у його нісенітниці. Дякую і до нових зустрічей»
Логопед: Дякуємо вам з Нуликом за таке цікаве завдання. Ви гарно впорались з ним.
Рефлексія: А тепер давайте разом зробимо аналіз сьогоднішньої вправи. У мене є пелюстки двох квіточок. Отже, якщо, під час заняття, вам не все було зрозуміло, або щось не вийшло, ви складаєте квіточку з пелюсточок червоної квіточки. А коли ви вправилися легко – викладаєте квіточку з пелюсточок білої квіточки.