"Чи таке буває?". Інтерактивна логопедична вправа

Про матеріал
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Перегляд файлу

Інтерактивна логопедична вправа «Чи таке буває?»

Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі. Вправа   допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.

Мета: розвиток зв'язного мовлення , формування вмінь комунікативної діяльності, збагачення активного словника.

Хід вправи: Добрий день, дітки! Сьогодні до нас завітала Сімка і підготувала дуже цікаву вправу, а ось яку вона розкаже сама.

Сімка: « Всім привіт! Друзі, скажіть, чи вірите ви у дива? (Діти відповідають). Я також гадаю, що чудеса трапляються, і дива на світі є. Але такі дива, які навигадував Нулик можна зустріти тільки в казках. Пропоную нам розібратися разом, що ж насправді може трапитися, а що лише фантазії нашого Нулика. Ви ось тільки прочитайте, що він тут на придумав».

Логопед : Це гарна думка, Сімка. Дітки, зараз я буду зачитувати вислови, які записав Нулик. Якщо на вашу думку таке може зустрітися у житті, то ви - плескаєте у долоньки, а якщо це вигадка – то голосно тупотіть ніжками і поясніть чому. Згодні? Тоді - починаємо?

  1. Собака купує хліб в магазині
  2. Птиця може жити в будинку
  3. Вовк гуляє по лісу
  4. Рожевий слон літає в небі
  5. Кіт сторожує двір
  6. Жираф вище деяких дерев
  7. Ведмідь всю зиму спить
  8. Хом’ячок живе в гнізді
  9. Вдень спимо, а вночі гуляємо
  10.  У садочку ми працюємо, а на роботі навчаємось.
  11.  На хмарках ростуть квіти, а з галявинки йде дощик.
  12. Дідусь грає у футбол.
  13. Мама водить автомобіль.
  14. У свинки одне поросятко
  15. Полуниця достигає на морозі.

 

Сімка: « От так насмішив Нулик, таке навигадував. А ви молодці, друзі, не повірили у його нісенітниці. Дякую і до нових зустрічей»

Логопед: Дякуємо вам з Нуликом за таке цікаве завдання. Ви гарно впорались з ним.

Рефлексія: А тепер давайте разом зробимо аналіз сьогоднішньої вправи. У мене є пелюстки двох квіточок. Отже, якщо, під час заняття, вам не все було зрозуміло,  або щось не вийшло, ви складаєте квіточку з пелюсточок червоної квіточки. А коли ви вправилися легко – викладаєте квіточку з пелюсточок білої квіточки.

 

docx
Додано
11 березня 2021
Переглядів
331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку