«Розвиваємо увагу разом з Фаєром» Інтерактивна логопедична вправа
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Мета: розвиток і збагачення активного словника.
Хід вправи: Добрий день, любі дітки! Хочу з вами поговорити на одну дуже важливу тему. Скажіть, будь ласка, що таке увага і для чого вона потрібна?(Діти відповідають). Цілком вірно, це невід’ємна частина нашого повсякденного життя. Саме увагу сьогодні ми будемо розвивати, а разом з нами буде вчитися і Фаєр. Ви ж знаєте, що він дуже полюбляє швидко їздити, а при такому захопленні вкрай потрібно бути обережним.
Фаєр: Привіт, друзі! Я готовий зайняти перше місце і отримати звання «Найуважніший фіксик».
Логопед: Тоді, не будемо гаяти часу! Отже, я буду називати предмети живі і не живі. Коли почуєте тваринку, або іншу живу істоту, кажете слово стоп і трішки про неї розповідаєте. Наприклад, якого кольору може бути, росту і розміру. Поїхали!
Фаєр: Хух, я так боявся помилитися, але здається я впорався.
Логопед: Впорався, Фаєр і ти, і дітки! Ви всі великі молодці, я вами пишаюсь.
Фаєр: « Дякую, друзі, за підтримку, допомогу і гарний настрій. Я побіг, до зустрічі!»
Рефлексія: А тепер давайте підведемо підсумки.
Працювали ми сумлінно
Працювали на „відмінно”
Час занять уже скінчився
То скажи чого навчився ?
По черзі скажіть, що ви запам’ятали, вивчили та чому навчилися.