Інтерактивна логопедична вправа «Хто, що їсть або Нолик годує тваринок»
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Мета: Закріпити правильне вживання іменників в орудному відмінку, збагачення активного словника.
Хід вправи: Добрий день, дітки, рада вас бачити. Сьогодні я пропоную продовжити навчання нашого друга Нулика. Тема нашої вправи – «Хто, що їсть?», звичайно мова йде про тваринок. От мені і цікаво чи знає наш Нулик, що, наприклад, полюбляє їсти – корова. Скажіть, будь ласка, дітки ви знаєте?(Діти відповідають). Чудово! Тоді давайте покличемо Нулика і перевіримо його.
Нулик: « Привіт, друзі! Можете мені нічого не пояснювати, я вже підготувався. І все гарно вивчив. Сімка дала мені дві групи карток – на одних тваринки, а на інших - їжа. І я легко можу скласти їх парами. Ось дивіться. Наприклад: мавпочка і ковбаса.
Логопед: Нулику, а ось і ні! Ти щось плутаєш. Діти, треба допомогти Нулику. Давайте разом його перевіримо.
Діти разом з педагогом правильно складають картки по парах.
Тварини: Їжа:
Нолик: «Оце ви – круті! Так швидко впорались! Ну, я побіг, розповім Сімці, а вам дякую і до зустрічі!»
Логопед: Так, малюки, місцями було важко, але ми впорались і можемо сміло називати себе переможцями!
Рефлексія: А закінчимо ми нашу вправу давайте голосно. Подумайте і скажіть, чи легка була для вас вправа. Якщо все вдалося, то плескаєте у долоньки, а якщо навпаки - то тупотите ніжками.