Чим особлива територія мого населеного пункту?

Про матеріал
Урок у 2 класі НУШ на тему "Чим особдива територія мого населеного пункту" - це захоплююча подорож вулицями рідного краю, яка формує уявлення в учнів про рідне місто, його назву, про те, чим особлива територія свого населеного пункту. Розвиває інтерес до історії рідного краю, викликає патріотичні почуття, формує ключові компетентності НУШ
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ  З ЯДС

 

на тему:

 

«ЧИМ  ОСОБЛИВА  ТЕРИТОРІЯ  МОГО  НАСЕЛЕНОГО  ПУНКТУ?»

 

2 клас

 

 

 

Підготувала: Ютовець  С.М.

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Чим  особлива  територія  мого  населеного  пункту?

 

Мета: формувати  уявлення  про  рідне  місто,  його  назву,  про             те, чим  особлива  територія  нашого  населеного  пункту.  Розвивати  інтерес  до  історії  рідного  краю,  викликати  патріотичні  почуття. Виховувати  бажання  берегти  історичні  пам’ятки  свого  краю.

 

Очікувані  результати:  розпитує  старших  людей  про  минуле  свого  населеного  пункту;

-вдумливо  читає  короткі  історичні  оповідання, легенди,  міфи  про  назву  свого  населеного  пункту;

-наводить  приклади  об’єктів,  які  можуть  допомогти  впізнати  свій населений  пункт;

- розповідає  про  те,  що  його  вразило,  схвилювало,  переповідає  події  з  власного  життя,  правильно  вимовляючи  й  наголошуючи  загальновживані  слова;

-обчислює  суму, різницю  зручним  для себе  способом.

 

Ключові  компетентності:

  1. Вміння  вчитися – самоорганізовуватися  до  навчальної  діяльності  у  взаємодії.
  2. Загальнокультурної – дотримуватися  норм мовленнєвої  культури, зв’язно  висловлюватись  у  контексті  змісту.
  3. Соціальної – проектувати  стратегії  своєї  поведінки  з  урахуванням  інтересів  та  потреб  інших.
  4. Компетентності  з  ІКТ – вміння  добувати, осмислювати, опрацьовувати та  використовувати  інформацію  з  різних  джерел.
  5. Громадянської – розвивати  здатність  екологічно  мислити,  бережливо  ставитися  до  природи,  до  людей,  до  самого  себе.

 

Обладнання: презентація, кубик  Блума, фото  для  колажу, мікрофон, картки  зі  словами,  брошури  про  місто.

 

 

 

Інтегровані  галузі:  МОВ,  МАО, СЗО, ГІО, ТЕО.

                                               

 

1

 

ХІД  УРОКУ

І  Організаційна  частина. Вітання.

-Діти,  я запрошую  вас  у  світ  LEGO

-Підніміть  червону  цеглинку,  хто  готовий  працювати, бути  активним  і  допитливим. Помахайте  нею.

-Підніміть  жовту  цеглинку ті,  хто  готовий  подарувати  посмішку  один  одному. Посміхніться.

- Підніміть  помаранчеву  цеглинку ті, у  кого  гарний  настрій.

-Підніміть  зелену  цеглинку ті  діти,  хто  прийшов  сьогодні  до  школи, а  синю – хто  приїхав.

-Підніміть блакитну  цеглинку  ті,   кому  подобаються  походи  і  цікаві подорожі.

- Підніміть  башточку з  усіх  шести  цеглинок ті,  хто  хотів  би  сьогодні відправитись  у  подорож.

 

ІІ Мотивація  навчальної  діяльності.

Гра  «Політ  на  ракеті»

-Діти,  запрошую вас  у  коло.Візьміть будь-які 2 цеглинки.

1. Покладіть  цеглинки  на  долоні. Заводимо  двигун  ракети – обертаємо  долоні  перед  собою,  заводячи  уявний  двигун. Двигун  заведено!

 

2. Кладемо  цеглинки  на  підлогу  і  готуємось  до  зльоту: відриваємось  від  землі,  перестрибуючи  цеглинки.

3. Беремо  цеглинки  в  долоньки,  піднімаємо  руки  вгору  та  тягнемося  до  неба – злітаємо!

 

4. Відчуваємо  невагомість, нахиляємо  тулуб  ліворуч,  праворуч,  утримуючи  цеглинки  зверху  на  долонях.

 

5. Кладемо  цеглинку  на  ліву  ногу,  робимо  космічний  крок  уперед,  кладемо  цеглинку  на праву    ногу і  також  робимо  крок  уперед

 

6. З’єднуємо  дві  цеглинки  у  башточку, створивши  уявний  фотоапарат. Дивимося  в  ілюмінатор  і  робимо  уявне  фото нашої  планети  з  космосу.

-Діти, подивіться  на  фото  нашої  планети  з  космосу.

- Такою  ви  уявляли  нашу  Землю?

 

2

 

ІІІ  Повідомлення  теми  та  мети  уроку.

-На  нашій  планеті  є місце,  яке  найдорожче  для  кожного  з  нас. Це  наша  маленька  батьківщина,  це  місце,  де  ми  народилися  і  зростаємо, де  промовили  перше  слово. Це  родинне  вогнище,  де  живуть  мама,  тато,  бабуся,  дідусь. Це  наше  місто  Сарни.

Тема  нашого   уроку   «Чим  особлива  територія  мого  населеного  пункту?»

Для  початку  я  пропоную  дізнатися,  що  означає  сполучення  слів  «населений  пункт».

Населений  пункт – це  населене  місце,  розселення  людей  у  межах однієї  забудованої  земельної  межі (місто,  село, селище,  хутір).Стіна  слів

Наш  населений  пункт – це  місто  Сарни.

В  мене  є ось  такий чарівний  кубик. За  ключовими  словами  я  пропоную дізнатися,  що  ж ми  будемо  сьогодні досліджувати, чим  буде  особлива  територія  нашого  міста:

1Назва.

2. Скільки  років.

3. Пам’ятки  історії.

4.  Пам’ятники.

5. Дива  сучасності.

6. Будівлі.

-А також  ми  з  вами  сьогодні  створимо  фотоколаж  про  наше  місто.

 

ІV  Сприйняття  та  усвідомлення   нового матеріалу

  1. Дослідження  «Назва  міста»

  пропоную  дізнатися,  чому  наше  місто  має таку  назву.

-Діти, а звідки  ми  дізнаємося  про  походження  міста  чи  села,  про  давні  часи, славетних  воїнів (з легенд). Наші  дослідники  дізнавалися,  чому  місто  має  таку  назву.

Гра  «Мікрофон» (Учні  розповідають  легенди  про  походження  назви  міста,  які  підготували  вдома)

 

-Яка  з  цих  легенд  ближча  до  істини? Не  так  уже  й  важливо, але безсумнівним  є  те, що  саме  ця  безневинна  травоїдна  тварина  дала  ім’я  неповторному  поліському  поселенню. А  ще  сарна  є на  гербі  і  прапорі  нашого  міста)

 

3

 

  1. Дослідження «Чим  особлива  територія  мого  населеного  пункту?»
  • РОБОТА  ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с.72 Завдання 1)

-Іванко  розповів  про  своє  місто за  фотографіями  з  інтернету.

-Що  цікавого  є в  місті  Іванка?

  ми  з  вами  дослідимо,  які  пам’ятки  є  у нашому  населеному  пункті  і  створимо  фотоколаж.

 

  • ГРУПОВА  РОБОТА  «АСОЦІАТИВНИЙ  КУЩ»

Працюємо  в  групах. Вам  потрібно  буде  записати  якомога  більше  асоціацій до  слова  Сарни

 

  • ГРА  «ОБЛИЧЧЯМ  ДО  ОБЛИЧЧЯ» (в парі  будуємо  діалог питання – відповідь за  ключовими  словами (річка, головна  вулиця, парк, районна  газета, фонтан,  танк)

 

  • ПЕРЕГЛЯД  ВІДЕО  ПРО  МІСТО

 

  • СТВОРЕННЯ  ФОТОКОЛАЖУ

 

-Сьогодні  ми  з  вами  створимо  фотоколаж  із  відомих  вам  світлин.

Фотоколаж – вільне  з’єднання  між  собою  різних  фотографій, пов’язаних  між  собою  однією  темою. (стіна  слів)

 

  1. Дослідження  «Скільки  місту  років?»

 

  • ПІДРУЧНИК (Завдання 2)

-Допоможіть  Данилкові  визначити,  скільки  років  їхньому  місту,  якщо  відомо, що  це  число  двоцифрове,  сума  його  цифр дорівнює 15, а кількість  десятків -9.

 

  • ПІДРУЧНИК (Завдання  2)

-Пропоную  дослідити,  скільки  років  нашому  населеному  пункту,  виконавши   математичний  диктант.

-Наше  місто  було  засноване  14 жовтня 1885 року, хоча  згадувалося ще  в середині  17 століття.Містом  воно  стало  лише завдяки  залізниці. Там,  де зараз  стоять

 

4

 багатоповерхівки археологи  знайшли  кам’яні  знаряддя та  уламки глиняного  посуду  первісних  людей  в  епоху  неоліту.

 

V Узагальнення,  систематизація  та  закріплення  вивченого  матеріалу.

1 Виконання  завдань  у  зошиті (с.37)

 

2 Інсценізація  «Яка  стежка  найкраща?»

Учитель: Засперечалися  якось  діти,  яка  стежка  найкраща?

Діти  (по  черзі:)

-  До  магазину – там  є  цукерки.

- Ні, до  школи, - там є діти.

-Ні, до  річки, там можна  купатись.

-Ні,  в  садок, - там  повно  яблук  та  груш

(Але  тут  увійшла  мама)

Діти  запитують  її (хором): «Яка  стежка  найкраща?»

Мама:  До дому, діти, до  рідного  дому.

 

VІ Підсумок  уроку. Рефлексія.

Робота  у  Щоденнику  вражень.

Закінчи  речення  УДОМА Я  РОЗПОВІМ  ПРО… (написати  або  намалювати про що)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 лютого 2021
Переглядів
2649
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку