конспект уроку з Я у Світі на тему "Сім'я"

Про матеріал
Конспект уроку на тему “Сім’я. Склад сім’ї” Мета: пробудити в учнів пізнавальний інтерес до історії свого родоводу; вчити чесно та добросовісно виконувати обов’язки члена сім’ї; розвивати активність мислення, творчу уяву; виховувати почуття любові й поваги до батьків, родини, гордість за свій народ, його історію, культуру, традиції.
Перегляд файлу

1

 

Загальноосвітня школа I-III ступенів № 1 імені Героя України Андрія Снітка

смт Маневичі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

вчитель початкових класів

Кравчук Наталія Володимирівна

 

 

 

 

2017

Урок: Я у Світі

Тема:  “Сім’я. Склад сім’ї”

Мета: пробудити в учнів пізнавальний інтерес до історії свого родоводу; вчити чесно та добросовісно виконувати обов’язки члена сім’ї; розвивати активність мислення, творчу уяву; виховувати почуття любові й поваги до батьків, родини, гордість за свій народ, його історію, культуру, традиції.

Обладнання: презентація, підручник, робочий зошит, малюнки учнів до теми.

Хід уроку

І. Організація класу.( Слайд 1)

-До якого уроку ви підготувалися?

-Подивіться на екран, і прочитайте хором, що завжди беремо з собою на урок? (Слайд 2)

  • увагу;
  • старанність;
  • мислення;
  • спритність;
  • активність.

ІІ. Мотивація учнів до сприймання нового матеріалу.

Вчитель: На світі дуже багато чудес: дерева-гіганти, фантастичні водоспади, химерні палаци, падаючі башти та багато іншого. Але жодне з чудес світу ми не можемо порівняти з тим, що завжди поруч з нами. Це диво – ми самі. А що ж людині треба для щастя? Дізнаєтесь, коли розгадаєте ребуси: (Слайд 3)

7’я

Р1а

Вчитель: То що ж людині потрібно для щастя?

(Сім’я, родина).

 

ІІІ. Оголошення теми та мети уроку. (Слайд 4)

Вчитель: Тема нашого уроку “Сім’я. Склад сім’ї”.

  • А хто асоціюється у вас із словом “сім’я”? ( Мама, тато, брат, сестра.)

IV. Робота з прислів’ям (Слайд 5)

-Як ви розумієте прислів’я ?

«Де одинець – хазяйству кінець, де сім – щастя всім»

V.Робота з малюнком (Слайд 6)

- Які бувають сім'ї?

Сім'ї бувають різні. Сім'я може складатися з чоловіка й жінки, які зазвичай перебувають у шлюбі, та їхніх дітей. Але може трапитися так, що сім'я – це мама й дитина, або тато й дитина, або бабуся, дідусь і їхні онуки. Деякі сім'ї доволі великі – вони складаються з кількох поколінь родичів.

VI. Робота над темою уроку

1.Слово вчителя

-Зараз ми дізнаємось значення слів сім'я та родина.(Слайд 7)

Сім'я або родина - це група людей, які проживають спільно, мають взаємні права та обов‘язки.

Родина –це близькі та далекі родичі разом. (Слайд 8)

- У родині мають панувати злагода і повага до близьких, менші повинні шанувати старших, особливо бабусь і дідусів. Адже вони — коріння сім'ї, прожили довге життя, багато знають та вміють. Кожна сім'я — це частина великого українського народу.

2.Робота з підручником ( с.45) (Слайд 9)

-Прочитайте інформацію на сторінці 45, та знайдіть той матеріал,який для вас новий.

-Що означає слово «рід» ? (Різні покоління твоєї родини, що походять від одного предка, утворюють рід)

3.Робота в зошиті ( с.19)  (Слайд 10)

4. Фізкультхвилинка (Слайд 11)

 

5. Слово вчителя

У гарній сім'ї завжди є свої традиції. Наприклад, традиція відпочивати разом, або разом святкувати дні народження, або в родинному колі зустрічати Новий рік.

Буває так, що в родині передається від покоління до покоління не тільки якась традиція, але й професія. Родину, яка передає своє діло від батька до сина, від покоління до покоління, називають династією. (Слайд 12)

5. Робота в зошиті ( с.19) (Слайд 13)

6.Робота над віршем (Слайд 14)

- Колись в Україні жили великими сім'ями. Ось про таку сім'ю ми зараз послухаємо народну примовку.
 

У нашого Омелька —
Невеличка сімейка.
Тільки він та вона,
Та старий, та стара,
Та дві дівки косаті,
Та два парубка вусаті,
Та дві Христі в намисті,
Та дві ляльки в колисці.
 

 - Велика чи маленька сімейка у дядька Омелька?

7.Робота в парі (Слайд 15)

— Розгляньте малюнки . Поміркуйте, яка поведінка дітей допомагає створити й підтримувати вдома гарний настрій.

Висновки. Сім’я важлива для кожної людини. Сім’я — це близькі люди, які люблять, розуміють та поважають одне одного.

 

8. Гра «Мікрофон»

Завдання на швидкість:

- Підібрати  прикметники до слова “ Сім’я”.

(Щаслива, дружна, весела, творча, працелюбна, багатодітна, щедра і ін.).

9. Гра «У мене є…»

-Зараз я буду читати речення, той у кого є , той встає.

Наприклад: У мене є сестра. Треба встати, і одразу сісти. В кого немає, той сидить.

  • У мене є брат.
  • У мене є сестричка і брат.
  • У мене є дві сестри.
  • У мене є два брати.
  • У мене є 5 сестер.

10.  Інформація про сім'ї дітей. (Слайд 16)

- Зараз ми послухаємо короткі розповіді дітей про їхні сім’ї.

-Подивіться на дошку, ви намалювати найрідніших і найближчих кожному з нас людей. Від батьків ми одержуємо життя. Вони вчать нас людських правил, оживляють наш розум, вкладають у наші вуста добрі слова. Так є, так і було в Україні завжди. Ото ж любіть своїх батьків, шануйте їх і будете ви щасливі.

VІІ. Підсумок уроку. (Слайд 17)

-То що ж таке сім’я?

-Які головні риси повинні поєднатись у сім’ї?

(Доброта, взаємоповага, взаєморозуміння, радість, краса та ін.).

 

 

docx
Додано
11 лютого 2021
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку