Числівник для 4 класу

Про матеріал
Тема уроку : Числівник. Підсумковий урок Мета : Узагальнити і систематизувати знання учнів про числівник як частину мови; закріпити вміння правильно вимовляти числівники і граматично записувати їх . Розвивати мовлення . самостійність, інтерес живої природи Обладнання : картки, мовний матеріал. Хід уроку Організація класу до роботи Девіз уроку : На уроці підсумковім треба дружно працювати, щоб змогли на всі питання відповіді ми повні дати. Ми проводимо підсумок з теми «Числівник» -А що таке числівник? (Учень розповідає правило) -Коли з*явився числівник як частина мови? У середині граматиці назвав числівник особливою частиною мови) ія та систематизація навчальної діяльності. 1. Вибірковий диктант Випишіть з тексту числівники, які є результатом виконаної дії. Годі вам вже дармувати будем разом додавати, добре слова вимовляти, наголоси проставляти : шість та шість- то дванадцять, шість та сім – то тринадцять; шість та п*ять – одинадцять, сім та сім – чотирнадцять; вісім й вісім- то шістнадцять. -Які числівники ви записали ? ( Учні відповідають) 2. Гра «Запереч мені» Є п*ятдесят горіхів. ( Нема п*ятдесяти горіхів ). Є шістдесят зернят. (Нема шістдесяти зернят ). Є сімдесят думок. ( Нема сімдесяти думок ). Є вісімдесят намистинок. ( Нема вісімдесяти намистинок ). 3. Вправа – цікавинка Учні виписують найзахоплюючі для себе цікавинки із записаних на дошці. Числівники записують словами. Чи знаєте ви, що : Кенгуру може бігти зі швидкістю 65 км/год., а страус -70км/год. Комар робить 500 помахів крилами за секунду, а оса- 250 помахів. Бджола за день запилює 7000 квіток. Протягом доби кит- малюк випиває 400 л молока Фізкультхвилинка для очей. 4. Робота з підручником. Вправа 204. Прочитай текст, добери заголовок. Спиши. Числівники записуй словами. (Діти виконують вправу). 5. Завдання для кмітливих. Прочитай слова Г1а ві3ло 3буна 100янка мі100 по3вожив 6. На місці крапок поставте , де треба ,знак мякшення. Сімдесят…, шістдесят…, міл…йон, міл…ярд, с…омий, чотирнадцят… ІІІ. Підсумок уроку. - Яку частину мови ми повторили ? - Які ви знаєте прислівя про числівник ? ( Семеро одного не ждуть. Сім раз відмір, раз відріж. Сім пятниць на тиждень.)
rtf
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 серпня
Переглядів
11
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку