Діагностувальна робота
ЧИСЛІВНИКИ. ЗАЙМЕННИКИ
(4 клас)
1. Числівники означають:
а) дію предмета;
б) кількість предметів або їх порядок при лічбі;
в) назву предмета.
2. Познач рядок числівників, які відповідають на питання скільки?:
а) п’ятеро, вісім, двісті десять;
б) п’ятий, восьмий, двісті десятий;
в) третій, тридцятий, трьохсотий.
3. Займенник – це частина мови, яка:
а) означає назву предмета;
б) означає кількість предметів чи їх порядок при лічбі;
в) вказує на предмети, ознаки, їх кількість, але не називає їх.
4. Займенники з прийменниками пишуться:
а) разом;
б) окремо;
в) через дефіс.
5. Від числівників, що відповідають на питання скільки?, утвори і запиши числівники, що відповідають на питання який? котрий?
Зразок. Два – другий.
Один, дев’ять, одинадцять, шістдесят чотири, сто.
6. Запиши речення, розкриваючи дужки. Числівники запиши словами.
6 (олівець) лежало в коробці. 14 (яблуко) лежало у вазі. 45 (кілометр) проїхав автомобіль. 20 (літр) води налили в бочку.
7. Постав займенники у потрібній формі.
З (вона), під (ми), за (ти), перед (він), переді (я), у (вони).
8. Спиши текст. Устав потрібні за змістом займенники.
У___ є котик Мурчик. ___ дуже його люблю. У ___ м’яка біла шерсть і чорний, як вуглина, носик. ___ любить молоко, ковбаску, рибку.
11. Прочитай загадку і відгадай її. Спиши, вставляючи замість крапок потрібний займенник. Визнач особу і число займенників.
Я кругленька, червоненька,
З хвостиком тоненьким.
На городі … рвуть
І до столу подають.
12. Спиши текст, замінивши займенники 1 особи однини займенниками 2 особи множини.
Я люблю відпочивати в селі. Там у мене є багато друзів, з якими я ходжу в ліс. Вечорами я слухаю бабусині казки.